Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Johan de Barbaar

Rusland een bedreiging of bevrijding?

Recommended Posts

@vheeswijk.

Over de eerste 2 filmpjes, die identiek zijn, staat onder de oudste:

Gepubliceerd op 30 jan. 2014

In deze video komt Poetin echt uit zijn veren! Je zult schrikken van wat poetin over rutte zegt. :p

P.S. voor het geval sommigen het niet door hebben, de ondertiteling heb ik zelf bedacht, het moet ons volk natuurlijk een plezier en leedvermaak geven he :p.

Voordat mensen gaan denken dat dit letterlijk zo gezegd is!

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
We kunnen ons misschien beter afvragen of Nederland een bedreiging is voor ons i.p.v. Rusland:

VIDEO's:

Satire idd @Richard434:

Gepubliceerd op 31 mrt. 2014

Satire: Poetin over zijn ontmoeting met Mark Rutte

Deze post delen

Poetin is natuurlijk ook geen lieverdje maar dit is altijd nog beter dan Obama.

Zijn strategie is het ondermijnen van de petroldollar. Bekijk het filmpje maar eens.

Deze post delen

Putin is een levensgevaarlijke man met duistere plannen. We komen er nog wel achter wat hij echt van plan is, maar ik verwacht niet veel goeds. De kans op WW3 neemt met de dag toe. De enige reden dat het imo nog niet zover is, is omdat Putin de tijd nog niet rijp acht.........

Deze post delen

Putin is een levensgevaarlijke man met duistere plannen.

Want? Waarom?

We komen er nog wel achter wat hij echt van plan is,

Bij tijd van leven is dat meestal waar bij elk ding.

maar ik verwacht niet veel goeds.

Op basis van wat? Teveel propaganda uit een niet nader gespecificeerd land met een officiele staatsschuld van 18 biljoen?

De kans op WW3 neemt met de dag toe.

Eerder door neocons dan door Putin.

De enige reden dat het imo nog niet zover is, is omdat Putin de tijd nog niet rijp acht.........

De enige reden is dat Putin wijzer en beheerster handelt dan de domme neocons.

Aldaar heerst het geld dat alle andere belangen vertroebelt, hoe primair ze ook zouden moeten zijn.

Deze perversiteit leidt tot ondergang.

• Leuk 2

Deze post delen

Putin is een levensgevaarlijke man met duistere plannen. We komen er nog wel achter wat hij echt van plan is, maar ik verwacht niet veel goeds. De kans op WW3 neemt met de dag toe. De enige reden dat het imo nog niet zover is, is omdat Putin de tijd nog niet rijp acht.........

Rusland wil een economische grootmacht worden. Het zijn de VS en Navo die Rusland in de rol van militaire grootmacht dwingen. Zo zie ik het.

Deze post delen

Op basis van wat? Teveel propaganda uit een niet nader gespecificeerd land met een officiele staatsschuld van 18 biljoen?

VS krijgen schuldenplafond weer in vizier

De Amerikaanse overheid kan vanaf begin november haar rekeningen niet meer betalen als het Congres niet voor die tijd besluit om het schuldenplafond te verhogen.

http://www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-021015-068/VS-krijgen-schuldenplafond-weer-in-vizier.aspx

Deze post delen

Ze mogen hem testen hoor maar ze zullen er verdomde veel spijt van hebben als het ooit zo ver komt.

putin-soviet-reunion.jpg.88ceb2e8b8b58939a21ffd8c6e0c91e1.jpg

Ik geloof meer in meer hem dan in het hele kabinet wat we op het binnenhof hebben zitten.

Deze post delen

Wanneer we deze nieuwsbron mogen geloven , dan ziet het de nabije toekomst er slecht uit.

Rusland eist antwoorden van Engeland:

In het artikel van Vanekke staat dat de RAF in eerste instantie de Russen moet mijden, geen contact zoeken. De clearance die ze krijgen, geldt voor als ze aangevallen worden. Maar dat is onzin natuurlijk, Poetin wilde samenwerken met de NATO.

NATO is alleen aanwezig in Irak en Syrië om IS te bestrijden, Rusland is er om de rebellen in het algemeen te bestrijden. Feitelijk zouden ze elkaar niet in het vaarwater hoeven zitten, maar we kunnen wachten op het moment dat de RAF of de US zich bedreigd voelen of beschoten worden door een Russische MIG. Waarschijnlijk met echte beelden van echte kogelgaten in de romp van een toestel.

De situatie moet blijkbaar escaleren.

Deze post delen

NATO is alleen aanwezig in Irak en Syrië om IS te bestrijden, Rusland is er om de rebellen in het algemeen te bestrijden. Feitelijk zouden ze elkaar niet in het vaarwater hoeven zitten, maar we kunnen wachten op het moment dat de RAF of de US zich bedreigd voelen of beschoten worden door een Russische MIG. Waarschijnlijk met echte beelden van echte kogelgaten in de romp van een toestel.

Yup, zo zie ik het wel; dat de situatie klaarblijkelijk maar 'moet' escaleren. Het grote Rusland bashen door van alles en nog wat was al aan de gang, maar dat zal de komende tijd waarschijnlijk alleen nog maar erger worden. Time will tell.

Deze post delen

Yup, ik plaatste de links ook niet omdat ik denk dat dat een weergave van de werkelijkheid is, maar puur omdat het de situatie zoals die geschetst wordt laat zien...

En het bevalt me niets :(

Deze post delen

Zo ik las het net, dit gaat wel escaleren denk ik! Ik vertrouw dat Turkije helemaal niet

Nee idd, maar ik vertrouw Rusland nou ook niet zomaar..

Doofpot dan maar?

Deze post delen

Ja ik zag dit zojuist ook, ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Ruzie, een land dat IS "sponsort" VS. een land die het probeert te vernietigen... dat gaat niet goed.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...