Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Johan de Barbaar

Rusland een bedreiging of bevrijding?

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gelukkig krijgen de separatisten die steun van Rusland om zich te verdedigen tegen een illegale nazi regering.

deze anti-putin journalist is dat niet met je eens:

Deze post delen

Prominent Russian Politician And Putin Critic Shot To Death In Moscow

* * *

Just nine hours after tweeting "Putin annexed Crimea and is now handing over Siberia to the Chinese," and three ours after calling for a "Russian Spring" march, prominent Vladimir Putin critic and former deputy prime minister (in March 1997 Nemtsov was appointed First Deputy Prime Minister of the Russian Federation, with special responsibility for reform of the energy sector), Boris Nemtsov, was killed in the center of Moscow.

http://www.zerohedge.com/news/2015-02-27/prominent-russian-politician-and-putin-critic-shot-death-center-moscow

Deze post delen

Poetin en andere hoge functionarissen leveren 10% salaris in. Terwijl het vorig jaar 165% was gestegen, maar dat terzijde.:p

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23769956/__Poetin_haalt_broekriem_aan__.html

Lachertje en pure propaganda van een man die al 70 miljard bij elkaar graaide.;)

Ach de Telegraaf, die moet je altijd met een kruiwagen zout nemen;)

Deze post delen

Gast Moleman

Terwijl Europese troepen in het midden oosten vechten (god weet waarom) deed de Russische beer zijn winter slaap. Je zou kunnen verschieten

Deze post delen

VS vindt Rusland en China een grotere bedreiging dan ISIS. Dat zegt genoeg.:confused:

Logisch:

ISIS is een gereedschap van de VS. (waarom anders gooien ze de oliebronnen niet plat? sancties tegen donateurs etc)

Rusland is geen vazal van de VS.

Deze post delen

Ondertussen staat 4 berichten lager dat het gebit van ruim 40.000 kinderen erg verwaarloosd is.

Contrast......

Dit valt mij ook vaker op dat belangrijk nieuws meestal tussen de grootste BS staat.

Deze post delen

Dit valt mij ook vaker op dat belangrijk nieuws meestal tussen de grootste BS staat.

Niet direct bullshit-nieuws hoor. Eerder een groot contrast van zaken die belangrijk zijn. Waar we ons wel niet druk over maken en geen invloed op hebben;)

Deze post delen

Op de vraag of ik rusland als een bedreiging zie, dan is mijn vraag nee totaal niet ik zie het eerder als een bevrijding en ik geloof als westerling dat we nog een hoop van dit land kunnen leren.

Ik zie eerder Europa en de VS als een bedreiging voor de wereld vrede dan Rusland tot nu gedraagt Rusland zich vooral defensief tegen over het westen niet agressief in mijn ogen.

Maar wie een steen gooit kan hem terug verwachten

• Leuk 2

Deze post delen

Het 8 uur NOS journaal van vandaag, 28 sept. 2015, laat een fragment zien van de toespraak van Poetin. Ik vind het geweldig! Poetin heeft Obama echt bij de kloten.

Poetin zegt dat hij het onbegrijpelijk vindt dat het Westen niet samenwerkt met Assad om IS te bestrijden. Hij ziet dat Assad en de Koerden de enige zijn die echt tegen IS optreden en hij gaat hen in die strijd bijstaan en nodigt het Westen uit mee te doen. Ben je dan een strateeg, of wat!?

Het Westen staat (weer) in zijn hempje.

Charlie

Deze post delen

Ben je dan een strateeg, of wat!?

Charlie

Je zou jezelf af moeten vragen waarom de Russen Syrie werkelijk steunen en waarom oorlogsmisdadiger Assad gewoon weg zou moeten......

Deze post delen

CP7gXxFUAAAdXHq.jpg

Assad has killed many more innocent people than ISIS, al-Qaeda & all other terror groups combined.

Wat wil je hiermee zeggen, dat iemand een staafdiagram kan maken met uit de duim gezogen gegevens?

- Civilians killed? Staat dat gelijk aan onschuldige mensen, of worden daar ook ISIS aanhangers onder gerekend?

Deze post delen

De VS word nu gedwarsboomt in hun plan om net als in Egypte, Irak, Lybie, Tunesie en Afganistan het voor het vertellen te krijgen.

Saoedie Arabie en Pakistan zijn ook al schoothondjes van de VS terwijl daar volop de mensenrechten geschonden worden.

Nu willen ze Syrie en Iran nog hun wil opleggen, maar ze hebben de pech dat China en Rusland vriendjes met Syrie zijn.

Het is te hopen dat Syrie stand houd, anders zal het net zo afglijden als die andere bezette landen.

De propagandamachine in het Westen draait op volle toeren.

Deze post delen

We kunnen ons misschien beter afvragen of Nederla

nd een bedreiging is voor ons i.p.v. Rusland:

VIDEO's:

EDIT:

Bij de eerste 2 video's klopt de vertaling geheel niet.

Deze horen dus thuis in het prepperhumor draadje.

Bij de laatste video is de vertaling correct.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...