Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voel je veilig: stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp


JJ&A

Aanbevolen berichten

Voel je veilig: stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp

 

Het is een verdedigingswapen maar mag niet als zodanig gebruikt worden, een wat dubbel verhaal vind ik.

Groet, J.J

 

Winkelprijs: € 55,99 (afhalen?)

Onlineprijs: € 39,99

Gratis verzending

Productbeschrijving

Product: Stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp

Model: Cree Aluminium alloy multipurpose flashlight

300.000 Stuk / stuks per maand

Beschikbaarheid: Levering +- 7-10 dagen

Aantal:

Gratis verzending in België , ook verzonden naar Nederland,...

Altijd 21 dagen bedenktijd

Tevreden waren onze 50.000 klanten

Verlanglijst Product vergelijk

Productbeschrijving

OPGELET:

Belangrijk, het is NIET toegelaten deze zaklamp te gebruiken als wapen of om op mensen, dieren of voorwerpen te slaan. Deze zaklamp is uitsluitend bedoeld om te worden gebruikt als zaklamp met al dan niet de flikkerfunctie.

 

Stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp: jouw licht in de duisternis

Dankzij de functies beschermd deze zaklamp je in de meest donkere situaties.

Breng licht in de duisternis met deze handige uittrekbare zaklamp! Heb altijd en overal deze kleine, felle lichtbron bij en in de hand. Als je bang bent in het donker, neem je deze zaklamp in huis!

 

Uittrekbaar

Deze stevige zaklamp uit aluminium is snel uittrekbaar en regelbaar. Dankzij de telescopische werking kan het licht als een zoom geregeld worden om de perfecte belichting te bekomen: van een fijne straal tot een brede lichtstraal.

 

Tegen ongenodigde gasten

De stevig in de hand liggende zaklamp heeft tevens een extra flikkerfunctie die je ongenodigde gast in de war kan brengen en jezelf veilig stellen.

 

Altijd direct bruikbaar

In de wildernis, bij je thuis in het nachtkastje, in de auto als handig gerief, ... aan jouw de keuze. Maar niet als wapen gebruiken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://preppers.nl/forum/images/icons/icon6.png

 

De batterij is oplaadbaar en gaat gedurende lange tijd mee.

 

OPGELET:

Het is NIET toegelaten deze zaklamp te gebruiken als wapen of om op mensen, dieren of voorwerpen te slaan. Deze zaklamp is uitsluitend bedoeld om te worden gebruikt als zaklamp met al dan niet de flikkerfunctie.

 

Technische specificaties:

 

Zeer stevig in de hand liggende uittrekbare ledlamp 3 watt ledlamp

Oplaadbare batterij en oplader meegeleverd 31,5 cm lengte (uitrekbaar tot 41 cm) Gewicht: 338 g

Kan zowel vast licht geven als hevig en snel flikkeren

 

 

 

Wegens enorm succes kan de levertijd iets oplopen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk aan voldoende exemplaren te geraken. Bestellen blijft mogelijk, er komen nog diverse ladingen de komende dagen en weken binnen.

 

Handleiding: downloaden

Tags: Stevige multifunctionele uittrekbare zaklamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dit is geen DUBBEL VERHAAL, eerder een incompleet verhaal...

 

Wat je nu bent met een uitrekbare stok met een lampje in is me niet zo duidelijk.

 

Ik heb dat ook maar heel licht met een magneet op de kop . Dit om bv. Jou sleutels ergens tussenuit te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dus gewoon een ploertendoder, vermomd als lamp om het wettelijke verbod te omzeilen. Een sleutelhanger in de vorm van een honkbalknuppel is een andere truc. Of een linnen draagtas met een blik soep er in. :)

 

Juist helemaal wat ik ook vind, dat is het dubbel er van,

van mij krijg je een tien wat betreft helder denken, bedankt voor je bijdrage.

 

Groet,

J.J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist helemaal wat ik ook vind, dat is het dubbel er van,

van mij krijg je een tien wat betreft helder denken, bedankt voor je bijdrage.

 

Groet,

J.J

 

Tevens bevat die lamp een draagkoord. Een collega had een keer een gummiknuppel met een koordje eraan. En werd bij een controle in beslag genomen.

Zonder koordje zou het schijnbaar wel gemogen hebben.

 

Overigens staat er in de WWM iets over objecten die gelijken op een wapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BESTE JJ&A

 

dank voor je zaklampbijdrage, je bent een beginnende forumprepper en je hebt het lef om wat te posten, gewoon doorgaan!

 

Zei hij met 55 bijdragen tot iemand met 47 bijdragen....

 

 

Maar goed waarom staat er in de advertentie niets over de lamp ? En wat heb je er aan als je in het donker wil meppen ? dan is meteen je lichtje uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

MODBREAK:

Voor alle duidelijkheid volgens de forumregels praten wij niet over wapens!

Wat is een wapen? alles waarover gesproken wordt en waarvan uit de context is af te leiden dat het gebruikt moet worden om iemand letsel toe te brengen of te bedreigen!

Is een mes een wapen? niet als we het over aardappels schillen hebben, Is een zaklamp een wapen? wel als het overduidelijk bedoeld is om iemand mee neer te slaan!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort "dom geformuleerde discussie's over je onveilig voelen en een zaklampje bevestigen het beeld van domme onzekere preppers, die te veel doomsday preppers hebben gekeken. Ik stoor me hier mateloos aan..

 

Sommige dingen moet je even drie keer nadenken of je dat wel post

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort "dom geformuleerde discussie's over je onveilig voelen en een zaklampje bevestigen het beeld van domme onzekere preppers, die te veel doomsday preppers hebben gekeken. Ik stoor me hier mateloos aan..

 

Sommige dingen moet je even drie keer nadenken of je dat wel post

Ik sluit me hier volledig bij aan. Draadje direct de vuilbak in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil hier toch even op inhaken:

 

ik bezit ook een zaklamp die je uit kan schuiven met op de kop een magneet zoals waar @Geert het overheeft, zoals te zien op de bijgevoegde link.

( https://www.google.nl/search?q=uitschuifbare+zaklamp+met+magneet&rlz=1C1CHWA_nlNL612NL612&es_sm=93&tbm=isch&imgil=P2dhLylzfzcJDM%253A%253BYkS6tiGYuetBgM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.demarktbijuthuis.nl%25252Ftelescooplamp&source=iu&pf=m&fir=P2dhLylzfzcJDM%253A%252CYkS6tiGYuetBgM%252C_&usg=__3xqyhM4ZMpeHiAfABSaNMS3wWiM%3D&biw=1366&bih=667&ved=0CFsQyjc&ei=BirZVPT5FcnqOJqDgXg#imgdii=_&imgrc=P2dhLylzfzcJDM%253A%3BYkS6tiGYuetBgM%3Bhttp%253A%252F%252Fstatic.demarktbijuthuis.nl%252FFiles%252F5%252F17000%252F17711%252FProductPhotos%252FMedium%252F131114899.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.demarktbijuthuis.nl%252Ftelescooplamp%3B219%3B190 )

 

deze zaklamp kan zeker niet als wapen dienen omdat het van erg fragiel materiaal gemaakt is vergelijk met een ouderwetse uitschuifbare radioantenne. ik werk in de beveiliging en ik draag dit zaklampje altijd bij mij, niet om het als een fysiek wapen te gebruiken (hij zou in 1 klap stuk zijn) maar meer als psychologisch wapen, het kan er intimiderend uitzien als je iets pakt wat je uitschuift en lijkt op een illegale wapenstok dit geeft zeker een psychologisch voordeel in geval van gevaar. ik heb dit met een bevriende agent besproken en volgens hem is dit op geen enkele manier strafbaar zolang je er niet mee slaat (mocht je er wel mee slaan zou je vrijwel geen letsel kunnen toebrengen en zou kans op vervolging nog klein zijn).

 

ik snap dat er op dit forum niet over wapens gesproken mag worden maar ik zie het gebruik van dit stukje gereedschap zeker niet als wapen gebruik, mocht ik de forumregels hebben overtreden met deze post dan verzoek ik de moderators deze post te verwijderen maar ik dacht dat deze post voor sommige forumleden misschien best eens waardevol kan zijn, preppen doe je in mijn optiek namelijk ook voor een verhoogd veiligheidsgevoel in het dagelijkse leven.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die regeltjes ook in nederland, zelfs het forum heeft er last van.

 

als schaapjes mij ineens als een trigger happy malloot zien omdat ik het hier over wapens is dat nou eenmaal zo als dat mij echt wat uitmaakte ging ik ook niet naar SC's toe want zoals iedereen hier uit ervaring weet, Je ziet gelijk of je bij het goede veldje zit.

 

Soms heb ik gewoon een vraagje die alleen deze heerlijke forum malloten kunnen beantwoorden.

 

moest er even uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort "dom geformuleerde discussie's over je onveilig voelen en een zaklampje bevestigen het beeld van domme onzekere preppers, die te veel doomsday preppers hebben gekeken. Ik stoor me hier mateloos aan..

Sommige dingen moet je even drie keer nadenken of je dat wel post

 

Als het er om gaat het beschadigde imago van preppers te verbeteren zou ik beginnen met het verwijderen van alle wazige complottheorieën en doemdenkerijen op dit forum. Enig idee hoe dat op meelezende buitenstaanders overkomt? Nou, ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...