Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Cyberbeer

The World is Burning

De wereldsituatie...  

95 leden hebben gestemd

1. 1. De wereldsituatie...

• stabiliseert en wordt beter
      4
    • gaat naar een climax
      75
    • Ik heb geen idee
      16

Recommended Posts

@Cyberbeer, Ik zal eens even in mijn agenda kijken.

Maar eerlijk gezegd voorzie ik twee zaken.

Niets. Of, economische collaps als gevolg van selffulfilling prophecy.

(Er was toch die zeven jarige cyclus? Iets religieus. Ik zag het een tijdje geleden in een topic voorbij komen.

Iets met verplicht alle schulden kwijtschelden. Kom, help eens even. Ik zou niet meer weten waar of waarop te zoeken.

Elk zevende jaar is sabatjaar, en het 50ste jaar is jubeljaar. Er zijn in het jubeljaar geen landbouwactiviteiten en daarnaast worden slaven vrijgelaten en vervallen eigendomsrecht op land en huizen. Eeuwige slavernij bestaat dus niet. Een slaaf wordt voor maximaal zes jaar verkocht en hij kan dit verlengen tot het Jubeljaar. Dus het gaat in totaal om maximaal 49 jaar slaaf zijn. Zo keren dus huizen en landgoederen weer terug naar hun eigenaar en zijn slaven weer vrij burger.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/religie/65150-jodendom-en-voeding-sjabbatsjaar-sabbatical-year-sjemita.html

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Elk zevende jaar is sabatjaar, en het 50ste jaar is jubeljaar. Er zijn in het jubeljaar geen landbouwactiviteiten en daarnaast worden slaven vrijgelaten en vervallen eigendomsrecht op land en huizen. Eeuwige slavernij bestaat dus niet. Een slaaf wordt voor maximaal zes jaar verkocht en hij kan dit verlengen tot het Jubeljaar. Dus het gaat in totaal om maximaal 49 jaar slaaf zijn. Zo keren dus huizen en landgoederen weer terug naar hun eigenaar en zijn slaven weer vrij burger.

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/religie/65150-jodendom-en-voeding-sjabbatsjaar-sabbatical-year-sjemita.html

Ah! Dank je.

Hm. Vrij man na 49 jaar slavenarbeid. Ben benieuwd of je er dan nog wat aan hebt.

:) Klinkt eerder als pensionering. Als je op je 16e begonnen bent met werken.

XXXXXXXXXXX

Pfffff. Hoe ontkom je aan een wet die je niet goed uitkomt:

• Leuk 1

Deze post delen

Wat gaat er gebeuren op 23 september 2015? Ik zie veel berichten op You tube over een asteroïde, Illuminati, CERN, financiële collaps enz. Is dit weer een voorspelling of staat er echt iets te gebeuren? Iemand informatie hierover?

Hier een youtube filmpje wat een hoop zaken noemt. Is niet alles wat er rondgaat, maar geeft een redelijk beeld. (Wel gemaakt door iemand met een christelijke overtuiging weet je dat maar vast)

Miste hier bijvoorbeeld nog het noemen van een crossing ('Niburu') van een hemellichaam op die datum.

Zoals je al zei zijn er tonnen filmpjes over deze datum (eigenlijk 23 en 24 september, omdat een hoop gelinkt wordt aan Tishri 10 (Joodse kalender, avond tot avond)). Eerlijk gezegd een datum die ik wel meer in de gaten houd. Met name ook vanwege het wederom opstarten van LHC (CERN) op die datum en de verhalen over het openen van portalen door het beïnvloeden van magnetische velden door de LHC. Hier kan ik gigantisch over uitweiden, maar dat houd ik wel even voor me totdat er naar gevraagd wordt. Wil niemand vermoeien ;).

@Marc67NL Shemitah is je zoekwoord. 7e sabbatsjaar (sabbatsjaar is elk 7e jaar) in een cyclus van 7. I.a.w. het 49e jaar. Wordt opgevolgd door het 50e jaar (jaja) wat het jubeljaar is waarin schulden inderdaad werden kwijtgescholden (en slaven werden vrijgemaakt enzo)

Deze post delen

Met name ook vanwege het wederom opstarten van LHC (CERN) op die datum en de verhalen over het openen van portalen door het beïnvloeden van magnetische velden door de LHC. Hier kan ik gigantisch over uitweiden, maar dat houd ik wel even voor me totdat er naar gevraagd wordt. Wil niemand vermoeien ;).

Het LHC draait inmiddels al weer een paar maanden hoor, en daar gaat ie nog wel even weer mee door na de laatste onderhoudsperiode. Vraag me af wat voor speciaals er dan op die dag gaat gebeuren?

Deze post delen

Het LHC draait inmiddels al weer een paar maanden hoor, en daar gaat ie nog wel even weer mee door na de laatste onderhoudsperiode. Vraag me af wat voor speciaals er dan op die dag gaat gebeuren?

Het ding draait inmiddels inderdaad al weer een tijdje, maar ze draaien maar op een beperkt vermogen (volgens mij trekt het ding ook te veel stroom om constant full power te gaan). de 23e september schijnt het wel full power te gaan en is het de bedoeling dus weer een botsing te veroorzaken (ik meen me te herinneren met grotere deeltjes), maar in ieder geval gaan ze weer een stapje verder dan de afgelopen keer. De capaciteit schijnt ten opzichte van de proef waar ze de Higgs-Boson ontdekten weer een stuk groter te zijn.

Deze post delen

We zullen wel zien wat er gebeurd.

Maar ik sta toch op scherp de komende periode want je weet maar nooit ,er zijn wel veel aanwijzingen zeg van dat er iets gaat gebeuren.

Zal vast wel weer vals alarm zijn of Niburu sloopt de aarde ,economische instorting ,depopulatie ,weet ik veel wat er komen gaat.

Deze post delen

Als ik de berichten uit de Ukraine mag geloven zijn de VS goed bezig om een grote troepenmacht op te bouwen daaro. dit is wel iets wat ik in de gaten zal houden maar veders weet ik eigenlijk net zo veel als de meeste die dat nieuws volgen van uit die kant.

Maar dat er wat gebeurd liever zeg ik nee maar de berichten wijzen er wel duidelijk op.

Deze post delen

Als ik nu naar de wereldsituatie kijk dan is de naam van dit topic (The World is Burning) heel toepasselijk. Maar wat nog belangrijker is, is waar dit allemaal naartoe gaat. Wat gaat er straks allemaal in Europa (en de wereld) gebeuren? Komen er nog meer aanslagen of wordt het weer een tijdje rustig? De legers van verschillende landen spelen al geruime tijd "wargames" en oefenen zich helemaal suf vanwege de vele spanningen tussen verschillende landen. Vliegdekschepen en oorlogsschepen varen heen en weer over de hele wereld, en vele atoomwapens worden al getest. Het hele Midden- Oosten wordt plat gebombardeerd en de miljoenen vluchtelingen komen richting Europa. Maar ook de wereldeconomie staat op springen met al die biljoenen aan schulden (van alle landen) die nooit meer terugbetaald kunnen worden. Gaat dit nog goed komen of gaan we straks naar een derde wereldoorlog? Zeg het maar....

atoombom.jpg.8bf5785188aca1bbc01b243e7cf21325.jpg

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...