Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reviewer gezocht voor de Vapur Eclipse 1.0 liter


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Ik wou me net afmelden voor deze omdat ik denk dat dit iets is voor leden die meer outdoor zijn dan ik. Maar er zijn al reviewers gevonden ^_^

Ik ben heel benieuwd naar de reviews. Op internet ben ik maar een review tegengekomen van iemand met een kapotte fles. Maar die is dan weer zo positief over de fles dat hij gelijk een nieuwe heeft gekocht.

 

Ben erg benieuwd naar de reacties van @MyronPrps en @beready!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou dat is dan wel een heel mooi duveltje! :D hartelijk dank! Ik zal er zeker wat van maken! I'm ready!

 

Grtz

 

Geweldig toch dat enthousiasme :D

Ben nu al benieuwd naar de review.

 

Overigens weet ik sinds SC Veluwezoom dat je i am lord x heet, maar ik blijf je in mijn hoofd lekker gewoon Lamlord X noemen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig toch dat enthousiasme :D

Ben nu al benieuwd naar de review.

 

Overigens weet ik sinds SC Veluwezoom dat je i am lord x heet, maar ik blijf je in mijn hoofd lekker gewoon Lamlord X noemen :p

Hahaha eigenwijze @Loreen toch altijd :p zodra ik weet dat je mij bedoeld vind ik het best :)

 

Ik ben zelf ook benieuwd naar de review, want ik kan niet wachten om dat ding te testen!

 

Zijn er trouwens nog dingen die jullie graag willen zien/weten van dit product?

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha eigenwijze @Loreen toch altijd :p zodra ik weet dat je mij bedoeld vind ik het best :)

 

Ik ben zelf ook benieuwd naar de review, want ik kan niet wachten om dat ding te testen!

 

Zijn er trouwens nog dingen die jullie graag willen zien/weten van dit product?

 

Grtz

 

Dit heeft niet zo veel met mijn eigenwijsheid te maken hoor, ik vind Lamlord X gewoon leuker. Net zoals ik @MyronPrps nou voor de rest van mijn forumleven zzir Dizzle zal noemen muhahaha XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft niet zo veel met mijn eigenwijsheid te maken hoor, ik vind Lamlord X gewoon leuker. Net zoals ik @MyronPrps nou voor de rest van mijn forumleven zzir Dizzle zal noemen muhahaha XD

 

he he he dat is top geheime informatie.

 

en even ter verduidelijking ik was 12jaar oud en zzirGrizz was in die tijd echt mijn gaming voorbeeld en dat dizzle vond ik stoer want ik had toen voor het eerst van snoopdogg en zijn verzinsel taaltje gehoord dus toen was 1 en 1 2

 

maar ik dwaal af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

he he he dat is top geheime informatie.

 

en even ter verduidelijking ik was 12jaar oud en zzirGrizz was in die tijd echt mijn gaming voorbeeld en dat dizzle vond ik stoer want ik had toen voor het eerst van snoopdogg en zijn verzinsel taaltje gehoord dus toen was 1 en 1 2

 

maar ik dwaal af...

 

Vette shizzle man! :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...