Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
de dader is in relatief korte tijd overmeesterd door de agenten, zonder dat hier gewonden bij gevallen zijn.

....omdat de dader in de eerste plaats al niemand wilde verwonden.

Ik denk dat het NOS-volk wat de beste man heeft opgevangen en naar die kamer heeft geleid en 'm daar heeft gehouden ff wat meer eer verdiend dan de politie die half kogelvrij met een heleboel wapens binnen kwam vallen.

''Wanneer u dit leest, raak dan niet in paniek. Ga niet schreeuwen en waarschuw uw collega's ook niet. Doe alsof er niets aan de hand is. Ik ben zwaarbewapend. Als u gewoon netjes meewerkt, dan zal u niets overkomen. Besef dat ik niet in mijn eentje ben."

"Er zijn er nog vijf, plus 98 hackers die klaar zijn voor een cyberaanval. Bovendien zijn er in dit land acht zware explosieven geplaatst die radioactief materiaal bevatten. Als u mij niet naar studio 8 brengt om een uitzending over te nemen, dan zijn wij genoodzaakt tot actie over te gaan. Dat wilt u niet op u geweten hebben toch? Dus begeleid mij nu naar studio 8, de NOS studio."

Plaats hieronder nieuwe berichten

Waarom een 2e topic over het zelfde onderwerp?!

Wat ik gevonden heb:

Naam: Tarik Zahzah

Uit: Pijnacker

Geboren in: Zoetermeer

Studeerde: TU in delft

Leeftijd: 19

Profiel: Normale jongen die naar de sportschool ging, over meisjes had en studeerde.

Danst graag micheal jackson na.

Wou een oproep doen vanuit een hackers collectief.

Verhaal doen over hogere machten/regering die dingen achter houden.

https://www.facebook.com/tarik.zahzah

nou, duidelijk....die gast spoort dus totaal niet....."regering die dingen achter houden".....ppffff....hoe verzint ie het?.....opsluiten die gek

• Leuk 1
  • Moderator
Ik ben geen taalnazi hoor.

Schrijf jij maar lekker fuck met een sterretje. :)

Fuck wat prachtig:)

maar het lijkt mij met wat mooier wel weer tijd voor een PH verkenning/overnachting :) ik ga er binnenkort eerst weer eventjes kijken.

Gast Heksenboot
Fuck wat prachtig:)

maar het lijkt mij met wat mooier wel weer tijd voor een PH verkenning/overnachting :) ik ga er binnenkort eerst weer eventjes kijken.

Ik hoorde al wat nieuwe preppers met interesse, dus doe gewoon een oproep en spreek dan via pm wat af. ;)

edit:

oeps, off topic, sorry :p

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
  • Nieuwe aanmaken...