Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Journaal en 'omstandigheden' Gewapende indringer bij NOS

Recommended Posts

deze agenten waren 10 minuten na melding al ter plaatse, wisten zo goed als niets van de situatie, gebouw niet doorzocht, etc, stappen op die jongeman af zonder enige info omtrent omstandigheden, omgeving, handlangers, etc.....maar misschien kijk ik wel teveel films of ben ik gewoon debiel.....

Neen, wij zitten in onze zetel en bekijken vanop afstand, agenten zitten IN de situatie en handelen direct. Daarvoor zijn ze er. Achteraf gezien kan altijd alles beter. Dat is gemakkelijk.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neen, wij zitten in onze zetel en bekijken vanop afstand, agenten zitten IN de situatie en handelen direct. Daarvoor zijn ze er. Achteraf gezien kan altijd alles beter. Dat is gemakkelijk.

daar heb je gelijk in, en we zien natuurlijk maar een klein deel van alles wat er gebeurt......maar ik blijf het vreemd vinden...

ik zal maar eens langzaamaan gaan kijken of mijn geval nog te behandelen is......:)

Die agenten hadden geheel niet in die situatie mogen handelen naar mijn mening.
Goed dat ze die dan niet gevraagd hebben dan, hehe. :D

Of ze moeten op voorhand al informatie hebben gehad waarvan wij geen weet hebben.
Waarschijnlijk wel hé...
Ben normaal niet van de conspiracy theorieën nee, maar is het dan allemaal zo raar wat mijn bevindingen zijn? nee toch?

Om heel eerlijk te zijn zie ik weinig bevindingen maar vooral vragen.

Omdat er vragen zijn wil dit nog niet zeggen dat het zaakje meteen stinkt.

Greener

• Leuk 1
  • Admin

ook ik doe ff mee.

gebaseerd op dat gevoel van binnen.

Deze jongen had 1 partner. En was misschien niet ervaren met dit soort acties meer niet dom.

Waarom? De gegijzelde gaf hem duidelijk de kans om zijn verhaal te doen. Als hij echt dom was geweest en alleen was geweest had hij dat gedaan. Hij wachtte op bevestiging dat het live uitgezonden werd.

Wat had hij te vertellen? nou precies dat wat je alleen live zou willen melden omdat je anders vermoed dat het niet verteld zal worden. Wat zou dat toch zijn? En dan kom je terug op de NWO complot theorie.

Verder is deze jongen overduidelijk geen terorist. Het is een nette vriendelijke goed opgevoede jongen. die blijkbaar vond dat de gewone burger iets moest weten. Helaas een amateur en zijn doel niet bereikt. Als bovenstaande klopt. Dan zul je het dus ook nooit te horen krijgen ook.

De link naar anonymous die iemand hier legt. Tja waarom niet. Iedereen die waarheden over de overheid naar buiten brengt mag dat doen onder deze naam.

De zogenaamde amateuristische arrestatie, is gewoon hoe dat er nou in het echie uitziet hier in Nederland. Films en Amerikaanse reality zijn geen goede vergelijkers.

Wat ik wel weer opvallend vind is dat er in een van de nieuwsberichten wel zo nodig weer vermeld moet worden dat deze jongen interesse had in de islam. iets wat er in dit geval overduidelijk helemaal niks toe doet.

Verder is deze jongen overduidelijk geen terorist. Het is een nette vriendelijke goed opgevoede jongen. die blijkbaar vond dat de gewone burger iets moest weten. Helaas een amateur en zijn doel niet bereikt.

Heb jij ook maar enig idee wat voor impact dit moet hebben op de beveiliger????

Geen terrorist? Helaas zijn doel niet bereikt?

Je vindt het fijn als er vanavond een gewapende gek bij je thuis zit naast je kindje?

Wat hebben sommige mensen hier een hele vreemde kijk op de wereld...

Greener

• Leuk 2

Je vindt het fijn als er vanavond een gewapende gek bij je thuis zit naast je kindje?

Greener

Overheden gaan over lijken van onschuldigen om hun zogenaamd hoger doel te bereiken.

Maar dat is allemaal ver weg en natuurlijk niet zo erg?

Het is natuurlijk niet Goed te praten, maar hij had een doel.

En ondanks de omstandigheden, heeft hij geprobeerd zo min mogelijk trauma te vveroorzaken.

• Admin

Greener

als beveiliger neem ik aan dat je enigszins voorbereid wordt op zo'n situatie en je kiest zelf voor dat beroep.

Ik heb dat niet gedaan.

Nee geen terrorist. Geen echt wapen. Geen geweld. Helaas zijn doel niet bereikt. Want zijn doel was informatie geven aan de bevolking.

Terroristen waarschuwen niet de bevolking terroristen gebruiken geweld op de bevolking.

En in dat filmpje zie je duidelijk dat de jongen er alles aan doet om de man gerust te stellen. Hij bedreigt hem niet. Hij richt geen wapen. En spreekt rustig en beleefd. terroristen praten niet rustig en beleefd tijdens hun acties.

Verder was er geen kind te zien dus geen appels met peren vergelijken.

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...