Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Journaal en 'omstandigheden' Gewapende indringer bij NOS

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 302
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt, mijn vakkundigheid komt niet van Twitter.

Ik beoordeel wel vaker iets.

Kijk de rest van de beelden die vrij gegeven zijn en probeer zonder Twitter zelf eens een analyse te maken.

Maar bedankt voor je waardeloze opmerking, en twitterse.

Echt een reactie van een deskundige. :(

Ik zie dat jij er verstand van hebt en dagelijks dit soort inzetten meemaakt, en de beelden goed hebt beoordeeld, dank je voor je vakkundige analyse.

Ohhhh je kent @tothemax? Je hebt em welleens ontmoet;) Nou snap ik waar jouw aanname op is gebasseerd...

Hou de discussies over expertise op pm om draadje schoon te houden svp

• Leuk 1
Nee joh, een ZZP-er met smaak heeft een percolator en die maalt z'n boontjes vers.

Die heb ik nog echt ook! Maar dat doe ik dan weer niet dagelijks.

Om on-topic te blijven, ik ga slapen, alles maar eindeloos herhalen *gaaaaaap*.

Kijk morgenochtend het journaal wel.

• Leuk 1

Ik zie hier enorme speculaties...laten we wachten tot we meer horen...

Wapen zou niet echt zijn?? Een goede airsoft heeft zelfde gewicht van een echt wapen..is ook van metaal enz enz..En!!!! een echte sportschutter laat zn wapen niet op de grond vallen..te veel respect voor , te duur en uiterst verboden in een club, dus hoe zouden jullie weten hoe een echt wapen klinkt als het valt????

Maar...misschien heeft hij iets te vertellen..of niet..of is het in scène gezet ..we weten het niet dus effe afwachten.

Politie die schreeuwt..Natuurlijk wat dacht je nu??? Gewoon effe rustig vragen???neen binnen vallen en brullen...mondeling overmeesteren...dus zeker niet lullig over doen.

Ben benieuwd naar het gevolg..maar zo zie je ..als het echt is...is alles heel erg kwetsbaar...ding hopelijk zijn de radioactieve bommen bluf want dit zou het ergste zijn van het verhaal..een vuile bom.

Simpele jongen met overschattingsvermogen van zijn kunnen. Handelingen totaal niet passend qua voorbereiding en dreigingen bij die brief. Mijn mening, kronkel in zijn hooft en interessant voer voor de psyg. Gelukkig was dit het vanavond en zonder slachtoffers.

Geen moslim maar een NoSlim.

Simpele jongen met overschattingsvermogen van zijn kunnen. Handelingen totaal niet passend qua voorbereiding en dreigingen bij die brief. Mijn mening, kronkel in zijn hooft en interessant voer voor de psyg. Gelukkig was dit het vanavond en zonder slachtoffers.

Een voorbeeld terrorist, waren ze allemaal maar zo. :o

Het lijkt me een verdwaalde eenling, wat kraamt hij wat onzin uit over ingehuurd zijn door inlichtingendiensten (Snowden verhaal) om dit te doen.

Klopt geen snars van en ik geloof helemaal niks van hem.

'k Ga lekker slapen en morgen onbezorgd op pad. :)

• Leuk 1
Ohhhh je kent @tothemax? Je hebt em welleens ontmoet;) Nou snap ik waar jouw aanname op is gebasseerd...

Hou de discussies over expertise op pm om draadje schoon te houden svp

Jij kent @rescue wel dan?

Grappig dat we het over expertise hebben maar diegene die dat wel echt hebben zal je hier niet op het forum zien.

Just my 0,02 cent.

Greener

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...