Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vastleggen van gasprijzen

Sheldon
 Share

Recommended Posts

Gezien de aanblijvende sancties van de EU tegen Rusland en onze 'afhankelijkheid' van hun gas is het wel eens mogelijk dat de russen de gasprijzen de pan uit laten stijgen. Dan is het wijsheid indien mogelijk een gasprijs vast te leggen met een leverancier. Dan is het hun (de leverancier) probleem wat de inkoopprijs is, toch ?

Wat verwachten jullie hier van ? Berichten in de media geven aan dat Rusland een verhoging wil doorvoeren, maarja de media geeft vaak maar de halve waarheid. Als je nu 3 jaar vastlegt krijg je nog een 250,- welkomstpremie ook-.

-Sheldon-

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gezien de aanblijvende sancties van de EU tegen Rusland en onze 'afhankelijkheid' van hun gas is het wel eens mogelijk dat de russen de gasprijzen de pan uit laten stijgen. Dan is het wijsheid indien mogelijk een gasprijs vast te leggen met een leverancier. Dan is het hun (de leverancier) probleem wat de inkoopprijs is, toch ?

Wat verwachten jullie hier van ? Berichten in de media geven aan dat Rusland een verhoging wil doorvoeren, maarja de media geeft vaak maar de halve waarheid. Als je nu 3 jaar vastlegt krijg je nog een 250,- welkomstpremie ook-.

-Sheldon-

Gemiddeld gezien is vastzetten van een prijs altijd duurder aangezien men een risico moet afdekken.

Als je 10 jaar geleden je hypotheek voor 20 jaar heb vastgezet dan heb je achteraf een zeer domme beslissing genomen.

Als je 5 jaar geleden je energieprijs heb vastgezet dan heb je achteraf ook een domme beslissing genomen.

Wat de situatie over 3 jaar zal zijn kan niemand voorspellen, persoonlijk vind ik het niet slim om te gokken met dit soort zaken.

Dus ik zie wel hoe de prijzen zich ontwikkelen, ik hou ervan om in een illusie te leven dat ik "vrij" ben om te gaan en staan waar ik wil

Ik betaal nog liever 50% meer voor mijn gas met een vrij contract, dan 50% goedkoper met een verplichting.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...