Ga naar inhoud
GENEGEERD

LMF Glow in the dark spork


beready

Aanbevolen berichten

Goed nieuws! Heb er voor in de grijze container moeten duiken, maar hij is terug!

Heb er net erwtensoep en aardbijen met slagroom mee gegeten. Wel eerst schoongemaakt natuurlijk.

 

@beready, ondanks mijn misschien matige enthousiasme in mijn eerste reactie vindt ik de glow in the dark toch wel erg vet. Niet als survival item, maar wel als gadget. Toen ik dacht dat die van mij weg was dacht ik er ook maar een te kopen.

Afijn, de glow in the dark is een limited edition uit 2010. De oplage is beperkt, dus het is bijzonder dat je er een hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik vind het bijzonder geinig. Maar ik vraag me wel af... waarom?

Is door de straling ook gelijk je eten warm? ^_~

Kan me niet herinneren dat ik deze ooit in de winkel heb zien liggen, het is een leuke gimmic.

Anders kan ik altijd nog de titanium uitvoering kopen. Die is ook licht.

 

ik begrijp wel waarom, probeer in het donker maar eens niet je "nachtvisie" te verpesten door een lamp aan te doen terwijl je iets aan het zoeken bent ;).

 

lijkt mij ook superhandig, ben ook al een poos op zoek naar een spork, en dan in een winkel, kijk de sporken zelf zijn niet zo duur maar ik ga geen 5 á 6 euro verzendkosten betalen voor een spork van 1.50, dat vind ik gewoon zonde ( ik ben immers student dus ik zou er het geld ook niet voor hebben ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan even geen foto's posten, dus bij deze een linkje.

 

Dit zag ik laatst in de winkel liggen. Dan vraag ik mij gelijk af: hoe ga je mes en vork tegelijk gebruiken? :p.

 

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1623626735_1/Field-camping-outdoor-multifunctional-tableware-4-in-1-triple-font-b-folding-b-font-tableware-font.jpg

 

2 kopen, zoals je weet: 1 = geen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nomad_404 De sport van lmf zijn inderdaad vrij taai en zullen zeker niet zomaar breken.

Sonde dat je *nieuwe* spork al weer weg is. Volge een de keer zou ik wel en titanium halen. Die is wel een stuk steviger dan de kunststof versie.

@phtvs ik ga maar eens kijken naar die salade spork.

 

ik heb ook gekeken voor de titanium maar met één titanium spork kun je iets van 9 kunststof sporken kopen, en titanium word een beetje overschat hoor denk ik. kijk mijn enige ervaring met titanium is mijn titanium pincet die ik gebruik om stukjes zilversoldeer op mijn werkstuk te leggen en om mijn werkstukken vast te houden, die pincet word blootgesteld aan boraxine, vitrex en een vlam van zo'n 1100 graden C ( :o )

 

maar mij persoonlijk lijkt de kwaliteit/prijsverhouding van titanium niet helemaal eerlijk, en je zult natuurlijk net zien, nu komt het allemaal uit dat de trouwe aluminium campingpan slecht voor je is,en de wat meer welvarende prepper/kampeerfanaat ( in zekere zin is er weinig verschil tussen die twee ) stapt daardoor over op titanium pannetjes, maar dan blijkt ook titanium niet goed voor je te zijn, al lijken minuscule schilfers plastic, en dan helemaal glow-in-the-dark plastic me ook niet helemaal gezond maar plastic reageert neit met zuurstof waardoor je ook geen geoxideerde zware metalen binnen kan krijgen.

 

overigens voor diegene die niet weet wat boraxine en vitrex zijn, boraxine is een onderdeel van het mengsel waar glas van gemaakt word, het is een vloeistof die er voor zorgt dat het gedeelte dat je wilt solderen niet gaat oxideren, tevens neemt het een beetje oxide op van het metaal en ontvet het het meteen, en het houd je kleine stukje soldeer vast zodat de hard blazende vlam het niet weg doet waaien en boraxine dient als vloeimiddel zodat je soldeer goed doorloopt. en omdat boraxine een glasachtig laagje vormt op je werkstuk moet dat er af gehaald worden en daar is de vitrex voor, die bijt dat er af en haalt teevens ook weer oxides weg, behalve de diepe oxides want die moet je weg vijlen, wat niet altijd even soepel gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan even geen foto's posten, dus bij deze een linkje.

 

Dit zag ik laatst in de winkel liggen. Dan vraag ik mij gelijk af: hoe ga je mes en vork tegelijk gebruiken? :p.

 

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1623626735_1/Field-camping-outdoor-multifunctional-tableware-4-in-1-triple-font-b-folding-b-font-tableware-font.jpg

 

als je de vork uitklapt haal je meteen de vergrendeling weg voor een pinnetje die de twee helften op elkaar houd en dan kun je ze uit elkaar schuiven en heb je twee stuks bestek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@konijn, plasitc smelt. Ga maar eens een eitje bakken met je plastic sporky.....ik heb al diverse sporks met één platte kant erop...:D

 

oh, ik dacht dat ze redelijk warmte bestendig waren omdat op de site staat dat ze "heat-resistant" zijn :confused:. nee dus, jammer :(

ach nu hoef ik dat in elk geval niet meer uit te proberen, bedankt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@konijn, plasitc smelt. Ga maar eens een eitje bakken met je plastic sporky.....ik heb al diverse sporks met één platte kant erop...:D

Mee eens, ik heb voor iedereen hier de titanium spork, een goede volgorde die ook funest is voor je plastic spork. Eerst warm roeren (soep) en dan iets zwaars(puree) opscheppen. Knak! Na 1 trip ben je overtuigd van het design en van het feit dat je de titanium variant nodig hebt;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens, ik heb voor iedereen hier de titanium spork, een goede volgorde die ook funest is voor je plastic spork. Eerst warm roeren (soep) en dan iets zwaars(puree) opscheppen. Knak! Na 1 trip ben je overtuigd van het design en van het feit dat je de titanium variant nodig hebt;)

 

oooh verkapte reclame :rolleyes:

 

ik heb nu een plastic spork (cadeautje van de prepshop.nl bij een bestelling (hè bah, nog meer verkapte reclames)) en toch is het 'net niet'. Volgende spork word zeker ook een titanium (ongetwijfeld uit prepshop.nl (dôh)) maar eerst heb ik nog andere prio's nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh verkapte reclame :rolleyes:

 

ik heb nu een plastic spork (cadeautje van de prepshop.nl bij een bestelling (hè bah, nog meer verkapte reclames)) en toch is het 'net niet'. Volgende spork word zeker ook een titanium (ongetwijfeld uit prepshop.nl (dôh)) maar eerst heb ik nog andere prio's nu :)

Grapjas, we hebben ook de plastic variant hoor, die wil men namelijk heel graag. En is ook een prima waar voor zijn geld. Maar vraag je het mij...kansloos vind ik het, als je iets wilt dat duurzaam is en je op kunt rekenen dat het altijd functioneert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...