Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zo kan het ook !

Petroman
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even heel eerlijk:o

Toen ik voor het eerst de link opende begreep ik totaal niet waarover het ging .

Toch besloten het maar eens te lezen.

En plots werd het duidelijk.. Wat een licht verscheen er vanuit de Donkere schaduwen.:o:) Beleuchtung :cool:

Petromax lampen en een Heuse vereniging .:D

Waarom allemaal electra als het ook zo kan :o

Link naar reactie

Zou je een korte toelichting kunnen geven over het onderwerp?

Vooruit dan:

De Duitse THW TechnischesHilfsWerk oftewel onze oude BB (Burger Bescherming) is volledig operationeel en heeft een jeugdafdeling. Onder andere gebruiken ze petromax lampen. Die worden met een kerstmarkt allemaal in orde gemaakt en gebruikt als alternatieve kerstmarkt verlichting.

Onderaan het artikel staan nog drie links.

Link naar reactie

In het kort: In Neukolln is er een kerstmarkt gehouden. Op deze kerstmarkt zijn elektrische lampen niet te vinden. In plaats daarvan branden er meer dan 200 hogedruklampen. Veel leden van de Duitse Petromaxclub zijn komen helpen. Als er lampen kapot waren werden deze gelijk gerepareerd. Ook veel jongere clubleden waren gretig in het helpen. De lampen zorgden voor een speciale sfeer.

Had deze happening ook al eens voorbij zien komen. Ziet er sfeervol uit met al die Petromax lampen. (Ow nou lol en ik nog 3 sec terug kijken, is Petroman mij net voor)

Link naar reactie

In het kort: In Neukolln is er een kerstmarkt gehouden. Op deze kerstmarkt zijn elektrische lampen niet te vinden. In plaats daarvan branden er meer dan 200 hogedruklampen. Veel leden van de Duitse Petromaxclub zijn komen helpen. Als er lampen kapot waren werden deze gelijk gerepareerd. Ook veel jongere clubleden waren gretig in het helpen. De lampen zorgden voor een speciale sfeer.

Had deze happening ook al eens voorbij zien komen. Ziet er sfeervol uit met al die Petromax lampen. (Ow nou lol en ik nog 3 sec terug kijken, is Petroman mij net voor)

Maar het is geen duitse petromax club.

Er is maar één club en dat is de eerste, opgericht in Menden en ik was er bij ;-)

Plaatjes ? klikerdeklik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...