Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Mini Review] Rugzak Alpine Lowe Saracen


wodan

Aanbevolen berichten

Fraaie backpack heb je daar @wodan de keuze voor olijfkleur in een stadse omgeving kan ik zeker onderstrepen, maar ook voor het buitengebied een prima kleur.

Ik heb bijna al mn zomer en winterkleding en backpack etc. in olijfachtige kleuren, nu alleen mijn bus nog:D

wat camo betreft, liever een olijfkleurig net aan of in de backpack, wat je erover kan trekken, waar je takken en gras of varens in kan steken, pakken wat er groeit in de omgeving waar je dan op dat moment bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In burgerversie is er zeker beter te vinden en ook te overwegen voor de echte trekker, maar in mijn geval was groot en goed (kwaliteit) en betaalbaar (tweedehands) dit de beste optie.

Ik had geen zin om +200€ uit te geven voor iets dat ik hopelijk niet te vaak ga MOETEN gebruiken, maar enkel omdat het handig is bij vrijwillige tripjes. Ik steek er alles in wat ik

merk dat ik nodig heb voor de SC en dan vergeet ik hopelijk wat minder en win ik tijd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb nu een Wildebeast van perrysport 45 liter rugzak ook prima rugzakken.

Alleen me vader heeft nog geen rugzak en de Wildebeast wordt dan zijn INCH/BOB.

En dan neem ik een Lowe Alpine Strike/Sting.

Me broertje heeft een legerrugzak gekocht bij de dump ,een kleine en stevige rugzak.

Maar me moeder vind het onzin.

Want ik denk toch echt dat deze nu het meest gunstig zijn.

je zal misschien denken dat mijn vader een grotere rugzak moet hebben ,nee want hij heeft een zwakkere rug maar ik denk toch dat hij een lichtgevulde 45 liter aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Ik zat te kijken naar een Lowe Alpine Saracen. De groene kleur spreekt mij aan maar ik zag dat er twee soorten zijn? Op de foto zie je verschil. Weet iemand waar dit verschil vandaan komt? Ander defensie onderdeel, ouder type etc?

low-alpine-saracen-verschil.JPG.09c32d92236b778e9b63cc7225093eec.jpg

 

Dat lijkt op een berghaus crusader volgens mij, dat is ook een mooi model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat te kijken naar een Lowe Alpine Saracen. De groene kleur spreekt mij aan maar ik zag dat er twee soorten zijn? Op de foto zie je verschil. Weet iemand waar dit verschil vandaan komt? Ander defensie onderdeel, ouder type etc?

 

Dit is het oude en nieuwe model, alletwee prima rugzakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie review @wodan.

De Saracen heeft heel lang op mijn verlanglijstje gestaan. Uiteindelijk voor de Stingray gekozen in KMAR zwart. Ik dacht, ik kies voor zwart, dat valt niet zo op als Woodland Camo. Maar als je met die die dikke pukkel op je rug door de stad loopt dan trekt die reus de aandacht als een zwart gat. Haha.

De regenhoes als camo gebruiken in geval van is een goed idee. Dan kan je nog van camo wisselen ook.

Achteraf ben ik blij dat ik voor de Stingray heb gekozen in plaats van de Saracen. De Stingray was al 21,5kg op de laatste SC. De Saracen had ik alleen maar voller gepropt.

 

Uiteindelijk is hetbeen keus die je maakt. Commerciele rugzakken zijn vaak lichter, zelfde geldt voor overige uitrusting. Maar qua bouw heb ik meer vertrouwen in de militaire variant.

 

Een mooi voorveeld is de Camelbak HAWG en de Mil-Tec HAWG. De mil is duurder, maar veel degelijker. En in stijlvol zwart ^_^

 

De Saracen is trouwens nog steeds een optie als BOB, de extra ruimte zou ik voor rantsoenen kunnen gebruiken om zo een grotere afstand te kunnen overbruggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...