Ga naar inhoud
GENEGEERD

AGU Self-inflatable Matrasje


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb deze mat nu al een keer of 7 laten liggen bij de Kringloop.

Waarom ? Omdat ik dacht dat het een luchtbed was.

Na het ding vanmiddag helemaal te hebben uitgerold bleek het een Zelf opblaasbaar slaapmatje te zijn van AGU.

Nou koste dat ding maar 2 Euro :) maar toch. Lekken ?? Blaast ie nog op ??

De mat kan goed al jaren niet meer gebruikt zijn en al die tijd opgerold.Zal nu dan ok wel een hele tijd duren voordat het schuim zich helemaal uitgezet heeft tot oorspronkelijke vorm.

WE wachten af.

 

En dan zijn we er :confused: een zelf opblaasbare slaapmat van AGU.GREAT ADVENTURE THENETHERLANDS (Aan elkaar geschreven )

Ik kan Googlen wat ik wil maar vind er bijna niets over ,ook niet middels verschillende zoektermen !.Een oude link naar Marktplaats kan ik wel vinden , maar dat is het dan ook .

De mat heeft een lengte van 1,83/1,85 . Heeft 4 ventielen. De bovenste twee vakken ,dan de 4de en het 6de vak (voor benen)Kent iemand deze spullen van AGU of heeft er ervaring mee ?matras-AGU-B-2-.jpg.c912ab0328bb07988f6bc124180d879c.jpgmatras-AGU-3-.jpg.26846160dfec64a903e8823f82f2b26a.jpgmatras-AGU-1-.jpg.784b6429a99b965f3ee64e2294599f8d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dit is het bedrijf http://agu.com/merk

Evt. kun je hun een mailtje sturen.

@frans81

 

Bedankt , ik had hem ook al gevonden.

Helaas nergens een product info omtrent Slaapmatten .

Had al voorgenomen om hun morgen nog een keer te bellen.

Was vanavond 17.45 uur toen ik het de eerste keer gedaan had. Zijn ze natuurlijk dicht.

Mailen doe ik hun liever niet :confused: Ik bel liever :) Heb ik meteen de Info.

Soms moet je wel tot 4 Dgn wachten voordat je via de Mail bericht krijgt .

Daar heb ik geen geduld voor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmorgen contact gehad met AGu

 

De enigste oude cataloges waar nog wat in stond is van een heel andere lijn slaapmatten.Uit 1998.

Ze zijn er ook al heel lang geleden vanaf gestapt en dit type product uit hun assorti genomen. slaapmat.jpg.76606744acccb9d10aa55f9f57fb4c3e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die twee vakken voor de benen zo grappig. Wat zou het nut daar van zijn?

 

Op die twee vakken voor die benen zit 1 Ventiel.

Via een kleine opening zijn ze met elkaar verbonden . .Dit ivm lighouding van de benen ?:confused:

Als ik op een zo'n vak duw met het ventiel open dan moet ik best veel druk uitoefenen om hem leeg te krijgen.

Anatomisch slaapmatje :) Er zal wel een of andere physiotherapeut bij betrokken zijn geweest :)

Misschien dat ik morgen vanuit AGU België meer info krijg ? Dit omtrent het ontwerp.

IK heb nog nooit zo'n gekke vormgeving gezien kwa een Self-inflatable slaapmat:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een mail ontvangen van AGU België.

Mat is uit de collectie van 1986/ 89. Dat had ik dus echt niet verwacht!:o

ZO OUD :D

 

Verzamelaars opgelet Zeldzame slaapmat:)

Ik vraag mij af of ie nog oké is?

Dit omdat ik geen vergelijk meer heb. Of kan bemachtigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat lijkt me niet al te moeilijk :) openen en kijken of ie opblaast, en zoja, dan ga je er op liggen om te kijken of het wat is :)

 

Dat het niet zo moeilijk is weet ik .

Tegenwoordig zit de Buitenste laag vast aan het schuim.

Vroeger ?? Bij het Benen gedeelte lijkt het alsof het daar niet meer vast zit.

Als het überhaupt vast gezeten heeft.

En God weet hoelang die mat al zo strak opgerold was.

Mij lijkt dat het schuim hoe dan ook is aangetast.

We kijken over een paar dagen wel.

Ik heb hem inmiddels al een paar dagen met de Ventielen open in de opslag liggen.

Doe ik met de Andere Self- inflatable ook. Dus uit de hoes halen en ventiel open

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...