Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppen bij Nieuwsuur!!??


Charlie

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Jullie hebben het gehoord van onze minister: je hoeft niets in te slaan aan voedsel; dat kan ook nog wel als er gewaarschuuwd wordt voor de overstroming....

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

Dat hoorde ik ook helaas. Mgoe, een basisvoorraad wordt wel aangeraden! Van het een komt het ander denk ik dan maar. Mensen gaan nadenken en komen dan vanzelf hier terecht..

 

All in the positive mindset of a young man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben het gehoord van onze minister: je hoeft niets in te slaan aan voedsel; dat kan ook nog wel als er gewaarschuuwd wordt voor de overstroming....

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

En wat zei Mariëlle Tweebeene?

 

"Zoals die man in de polder zich voorbereidt, dat hoeft toch heel Nederland niet te doen?"

 

Nee Mariëlle, dat hoeft niet, maar als men verstandig is, doet men het WEL!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zei Mariëlle Tweebeene?

 

"Zoals die man in de polder zich voorbereidt, dat hoeft toch heel Nederland niet te doen?"

 

Nee Mariëlle, dat hoeft niet, maar als men verstandig is, doet men het WEL!

 

Niet vergeten dat televisiepresentatoren bewust prikkende vragen hebben.;) Mocht ze zich dit serieus afvragen is ze voor mij gewoon het vertrouwde beeld van de gemiddelde Nederlander.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vannacht ik de herhaling gezien en ben niet onder de indruk van haar uitleg, eerdere een NONO die een gemiste kans laat liggen. We zien steeds meer dat politici gaan aangeven dat ze hun burgers niet meer altijd en overal kunnen beschermen. Dat komt niet zo zeer door de politici, want die papegaaien maar wat. Het komt door de vele deskundigen en professionals op TV die een realistischer verhaal houden, door goedgemaakte docu's door wat er is gebeurd in andere landen en doordat een groep mensen zoals wij preppers er niet voor schuwen de waarheid te benoemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vannacht ik de herhaling gezien en ben niet onder de indruk van haar uitleg, eerdere een NONO die een gemiste kans laat liggen. We zien steeds meer dat politici gaan aangeven dat ze hun burgers niet meer altijd en overal kunnen beschermen. Dat komt niet zo zeer door de politici, want die papegaaien maar wat. Het komt door de vele deskundigen en professionals op TV die een realistischer verhaal houden, door goedgemaakte docu's door wat er is gebeurd in andere landen en doordat een groep mensen zoals wij preppers er niet voor schuwen de waarheid te benoemen.

 

Ik weet het niet Finca. Volgens mij weten veel politici donders goed hoe de vork in de steel zit, benoemen zij alleen niet man en paard. Zij houden het opzettelijk vaag en vlakken de ernst af, om onrust te voorkomen. Ze liegen niet (altijd), maar vertellen zeer zeker niet de volledige waarheid.

En die Schultz liet zich ook weer aardig in de kaart kijken. Ze zijn al jaren druk bezig met het opstellen van evacuatieplannen en dergelijke, want ze hadden rondgekeken in New Orléans, na Katrina, en zich bedacht: Hier moeten wij toch ook eens naar kijken.

 

Die orkaan vond plaats in 2005! Moet het 9 jaar duren om een website-tje te maken over hoe hoog het water komt in jouw straat? Moet het 9 jaar kosten om te vertellen dat men verticaal moet evacueren? Dit is toch niet te geloven allemaal.

 

Charlie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieverds, ik denk dat de politici allang de belangrijkste berichten van ons forum doorgespeeld krijgen.

 

Wij zitten hier met een clubje eigenwijze mensen. Mensen die duidelijk anders denken dan het gemiddelde eyeworks-plebs. We denken anders doen anders we maken plannen voor de toekomst ook als het misloopt.

 

De AIVD heeft echt wel in de peiling wat hier geroepen wordt. Dat komt keurig in een rapportje op een of ander bureau in Den Haag te liggen elke maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De AIVD heeft echt wel in de peiling wat hier geroepen wordt. Dat komt keurig in een rapportje op een of ander bureau in Den Haag te liggen elke maand.

Als gewoon verstandig handelen al een rapportje waardig is dan is wat op mijn werk gebeurt echt absurd. (zomaar eenvoudige ondersteunende dienst wegtrekken, medewerker herplaatsbaar maken hangende een reorganisatie die niet gaat opleveren wat men er van verwacht) en ik zit (letterlijk) met de rommel. Regel het zelf maar. (ik ga nog op zoek naar de verantwoordelijke)

En andersom: als het werk normaal is dan is het rapportje absurd. (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieverds, ik denk dat de politici allang de belangrijkste berichten van ons forum doorgespeeld krijgen.

 

Wij zitten hier met een clubje eigenwijze mensen. Mensen die duidelijk anders denken dan het gemiddelde eyeworks-plebs. We denken anders doen anders we maken plannen voor de toekomst ook als het misloopt.

 

De AIVD heeft echt wel in de peiling wat hier geroepen wordt. Dat komt keurig in een rapportje op een of ander bureau in Den Haag te liggen elke maand.

 

Ach ja, de schoothondjes van de VS.

 

AIVD en MIVD zijn ondergeschikt aan de VS

De Amerikanen zien de Nederlanders als "ondergeschikten" die altijd "onbegrensde toegang" bieden.

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2014570-snowden-aivd-en-mivd-zijn-ondergeschikt-aan-de-vs.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de AIVD meer om informatie draait, dan om het terroriseren van z'n burgers zoals bij de CIA, Dat is net zoiets als een normale nederlander vergelijken met een verstandelijk beperkte amerikaan. Denk dat als het moet iedereen CIA technieken kan toepassen, maar in hoeverre schiet je ermee op. Dus is de AIVD ondergeschikt, ik persoonlijk zou denken van niet, slechts een ander manier van met elkaar omgaan. Dat gezegd te hebben wil niet zeggen dat ze niks in de gaten houden, maar het is ook niet zo dat mensen bang moeten zijn dat ze je ineens ophalen om te martellen zoals bij de CIA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linkje voor wie het nog niet gezien heeft. De eerste 25 minuten kun je overslaan.

http://www.npo.nl/nieuwsuur/23-01-2015/VPWON_1235667

 

Beetje jammer ik zit -2 meter maar opzich op de 2e verdieping kan ik het wel even uithouden. Moet ik wel eten uit blik uit het water halen. Iemand enig idee hoe snel het water stijgt als het fout gaat? Als in hoe snel moet ik spullen boven hebben staan?

 

Mn servers haten water :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...