Ga naar inhoud
GENEGEERD

Draagbare batterij / accu op gas


Floshtf

Aanbevolen berichten

Ik kwam een kickstarter tegen.

 

Dit product in ontwikkeling, is een batterij / accu om mee te nemen. Het apparaatje is te vullen met gas, waar je ook een aansteker mee vult. Dit vullen zou in 3 sec gebeurt zijn. Vervolgens zet de Kraftwerk dit gas om in elektriciteit. Op deze manier kun je bijv. een mobiel 11x opladen. Naast zonne-energie lijkt mij dit een mooi iets. Eens kijken of de ontwikkeling gaat lukken.Volgens mij zou je met je camping-gas-bus + adapter dan best wat stroom bij je dragen.

 

Beoogde verkoopprijs is 149 dollar /+-135 euro.

 

c0debf4c7f5058476fc4639599014ecd_large.jpg.c8a8d852e92773b4362f8fb92cff0450.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Grappig maar of het practisch is is maar de vraag, zeker voor preppers want dan moet je ook al gas gaan preppen :)

 

Ergens gelinkt aan dit artikel kwam ik ook de volgende tegen http://www.bever.nl/brunton-acculader-hydrogen-reactor-2B31C40008?loc=sub

Waterstof klinkt natuurlijk nog stoerder dan aanstekergas, zeker als je de oplader erbij pakt (http://www.bever.nl/brunton-hydrocore-h2o-hydrolizer-2b31c40007?id_colour=), wie wil er nu niet zijn eigen waterstof maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een heel interessant apparaatje. Ik heb ooit nagedacht over die brunton. Maar het kan economisch niet uit om die te kopen. Die brandstofcellen zijn absoluut niet goedkoop. Je moet daarnaast ook nog eens dat hervul apparaat loskopen en de hoeveelheid energie die het oplevert is ook niet echt boeiend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...