Ga naar inhoud
GENEGEERD

SelkBag - Slaapzak


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Ik kwam een slaapzak tegen met armen en benen. Kent iemand deze slaapzak of heeft iemand hier ervaring mee?

 

Wat is een SelkBag?

SelkBag is de originele slaapzak met armen en benen. De perfecte evolutie van de traditionele mummie slaapzak. Een SelkBag is ontworpen voor maximaal comfort, mobiliteit en bovenal een goede nachtrust.

http://www.selkbag.eu/en/index.html?gclid=CN7XqIupqMMCFWLlwgodBSgASg

http://www.selkbag.eu/en/public/original.html

 

Selk-Bag.jpg.826da7168fb4ffe456b21da95bde66a7.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, ik ken hem. Toen ik op zoek was naar een slaapzak kwam ik hem tegen.

Ik heb hem links laten liggen. Zelf denk ik dat je meer warmte vat houdt in een traditionele slaapzak, of mummy slaapzak omdat je dan je benen tegen elkaar aan kan leggen in plaats van rondom warmte te verliezen aan een slaapzak.

 

Aan de andere kant, als mobiliteit prioriteit heeft kan ik me voorstellen dat dit een optie is.

Al kom je hiermee wel hilarisch aan je eind als je met zo'n ding aan moet rennen voor een beer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het laatste @Nomad_404. Ik wilde gewoon weten of het iets voor preppers is. Bijvoorbeeld: SelkBag vs M90 slaapzak?

 

Ik ben niet helemaal up to date wat betreft de M90. Maar ik dacht dat die compleet tot -30’C ging. Plus met bivakzak is deze waterdicht.

Daar laat de SelkBag het afweten. Het idee van de SelkBag is leuk, maar mijns inziens gaat vorm hier boven functie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...