Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bewuste eters gezocht


Eyeworks

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

 

Voor een nieuw televisieprogramma van Eyeworks zoeken wij gezinnen met kinderen die het leuk vinden om voor vijf dagen van eetgewoontes te ruilen met een ander gezin.

Wij zijn met name op zoek naar gezinnen die bewuste keuzes maken, bijvoorbeeld wanneer het gaat om budget (consuminderen) of duurzaamheid.

Hiermee hopen wij andere gezinnen en kijkers te enthousiasmeren.

 

Ken jij zo'n gezin, of ben je zelf geïnteresseerd?

Of wil je meer informatie over het programma?

Stuur dan een mail naar jasmijn.kuipers@eyeworks.tv.

 

Wij horen graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasmijn Kuipers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@Eyeworks het lijkt me een heel goed idee om mensen bewuster te maken met wat ze eten.

Zelf eten we geen hele andere dingen als de gemiddelde Nederlander maar hebben we juist wel een hele andere manier van het voedsel bereiden waardoor de smaakbeleving toch weer totaal anders kan zijn. (zo hebben we ook helemaal geen huishoudelijke elektrische apparaten in huis)

Zou dan ook graag willen zien dat er ook aandacht aan de verschillende manieren van koken besteed zouden worden zoals bijvoorbeeld de hooikist, de snelkookpan of alternatieve verwarmingsbronnen (bijvoorbeeld op mest, hout of ander organisch materiaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Geen kinderen maar zorg wel dat de hond duurzaam eet.

Haantjes die niet geschikt zijn als legkip en daardoor als overschot kuikens gedood worden zijn uitermate goede snacks :)

 

Foto er van plaats ik niet want niet iedereen kan daar tegen. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prepper verruild zijn blikvoer voor verse hollandse pot van boerderij. Hahahaha. Blikvoer komt me zo de strot uit.:(

 

Of je treft zo'n gezin wat dagelijks bij 'restaurant' "de Gouden Bogen" zijn maal consumeert...

 

Nee dank je :) Ik pas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha staat daar ineens een hele berg MRI's voor een doodnormaal gezin..... uhh hoe eten we dit?

> "Schat, heb jij nog een zakje koffie in je MRE?"

- "Ja, ruilen voor jouw Toostie Rolls?"

> "Die hebben de kinderen al gejat"

 

Haha, of alleen die BP-5! Serieus, die aflevering zou ik willen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lezer,

 

Voor een nieuw televisieprogramma van Eyeworks zoeken wij gezinnen met kinderen die het leuk vinden om voor vijf dagen van eetgewoontes te ruilen met een ander gezin.

 

Wij horen graag van je!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jasmijn Kuipers

 

Van BNN naar Eyeworks. Onbegrijpelijk. Bart draait zich om in zijn graf. Succes met je programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...