Ga naar inhoud
GENEGEERD

We gaan wat met de binnenbanden doen!


Aanbevolen berichten

Lieve mensen,

 

Zoals gebruikelijk kunnen veel mensen hier voor weinig of niks aan binnenbanden komen. Ik heb ze altijd bij me gehad op de SC's. Mij is al eens ter ore gekomen dat we veel meer konden doen met binnenbanden. Er waren al wat ideeën geopperd om er iets meer mee te doen, maar daar kwam het nooit van. Iig niet bij mij:p. So much to do, so little time. Daarom wilde ik hierbij de aftrap geven!

 

Als dit er van gemaakt kan worden, wat kunnen we dan nog meer verzinnen? (Ik vond deze terwijl ik LOTR muziek aanhad)

http://www.odditycentral.com/pics/awesome-joan-of-arc-armor-made-of-bicycle-tubes-and-paper-mache.html

 

@Keturah, jij bent naar mijn weten modeontwerpster. Ben jij zoiets als bovenstaande al tegengekomen? Weet jij een paar gave dingen?:)

 

Ik weet verder even niet wie hier nog meer iets doet met kleding. Al zijn er naar mijn idee een aardige hoeveelheid creatievelingen die al veel nadenken over designs van eigen spulletjes.

 

Verder ga ik hier wat ideeën plaatsen om het vuur wat verder op te stoken.

 

CtM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hier een paar ideeën waar er zoiezo een paar van kunnen worden uitgewerkt!

[ATTACH=CONFIG]15968[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15969[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15970[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15971[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15972[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15973[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15974[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15975[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Inkoppertje natuurlijk, de vermaarde rangerbands om bijvoorbeeld meer grip te hebben op een (bijl-) steel of om de steel zelf te beschermen:

Ook te gebruiken als vuurstarter of voor een katapult.

 

20140906_002.jpg.39466cd3d85874b8067734ca7cecf7b1.jpg

 

Ja bekend. Mooie foto ook.

Katapult? Heb je daar een voorbeeld van? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het werkt voor geen meter. Weinig rek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]15977[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15978[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15979[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15980[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15981[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15982[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15983[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15984[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15985[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]15986[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bekend. Mooie foto ook.

Katapult? Heb je daar een voorbeeld van? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het werkt voor geen meter. Weinig rek.

 

Foto komt uit dit topic: http://preppers.nl/forum/threads/10777-Review-DIY-CS-Trail-Hawk-Tomahawk?highlight=trail+hawk

 

Ik moet je bekennen dat ik zelf nooit geprobeerd heb een katapult elastiek van rangerbands te maken maar ik kan mij voorstellen dat dit inderdaad te weinig rek geeft, ik heb 'er over horen praten'.

Beter had ik het dus niet kunnen noemen :o

Ik denk dat als je het probeert een lange dunne strook gesneden uit een binnenband beter werkt dan de rangerbands aan elkaar te lussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Oh, voor de duidelijkheid: Ik heb eventjes geleden een doos met slagringen en daarbij behorende tangen uit de vuilcontainer bij de buurman gered. Die neem ik dus mee aanstaande SC!

 

Nou nog wat holpijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Foto komt uit dit topic: http://preppers.nl/forum/threads/10777-Review-DIY-CS-Trail-Hawk-Tomahawk?highlight=trail+hawk

 

Ik moet je bekennen dat ik zelf nooit geprobeerd heb een katapult elastiek van rangerbands te maken maar ik kan mij voorstellen dat dit inderdaad te weinig rek geeft, ik heb 'er over horen praten'.

Beter had ik het dus niet kunnen noemen :o

Ik denk dat als je het probeert een lange dunne strook gesneden uit een binnenband beter werkt dan de rangerbands aan elkaar te lussen.

 

Met die rangerbands heb ik geprobeerd. Dat was niet zo'n succes. Dunne stroken waag ik me niet aan. Lijkt me niet zo'n leuke klus. :p

Het is wel een prima bindmiddel, juist door de korte taaie rek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Das een goeie. Wie heeft die?

 

Euh ja die moeten hier ergens in de chaos wel liggen, staat op de lijst ;)

Ik moet ook nog spijkerbroek spijkers hebben met bijbehorende apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...