Ga naar inhoud
GENEGEERD

Actie Homerun


Gast

Aanbevolen berichten

Zie Link waar het overgaat

http://preppers.nl/forum/threads/12054-Rugzak-STING-met-Daypacks

 

 

Als ik er nou eens nog 15 Euro af doe en er dus 40,00 Euro van maak.Dan kost de Sting rugzak die ik via het marktplaats gedeelte Gereserveerd heb voor Homerun nog 40,00 Euro.! Mnd wachten is

 

wel erg lang :o:(

En als er dan nog wat mensen zijn die een kleine bijdrage doen.Tot die resterende 50,00 Euro zijn verzameld.

Dan hebben we een 15 Jarige geholpen en kan ie die Rugzak mee naar SC Spanje nemen.Dan heeft ie wat meer speling voor de reis naar Spanje.

Helaas ben ook ik geen Kapitalist.En moet ook ik iets verkopen om weer iets anders te kunnen kopen:Dat geld niet voor de verkoop van deze Sting:)Ik heb zelf een Nieuwe Sting rugzak kunnen kopen voor een net bedrag deze heb ik gekocht omdat er afwijkende grote Rodekruis Daypacks opzaten!En die Packs kon ik niet los kopen van de rugzak!

heb hem gisteren betaald en opgehaald.(Maar ook ik was als Kind blij met de dingen die ik kreeg.En ging zo Mensen Respecteren die mij steunden en dingen voor mij mogelijk maakten.

 

Ik weet niet wie hier in mee wil gaan? Het is maar een Probeer voor het goede doel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@frans81

 

Als je een adres in de mail doorgeeft, wil ik een klein bedragje opsturen in een enveloppe.

 

Als zich meerdere mensen aangemeld hebben en even via Pm laten weten wat ze kunnen Missen.

Dan reageer ik even terug door iedereen een pm te sturen;)

Dit wanneer 40,00 Euro bedrag is bereikt.

Lijkt mij zo toch oké ??

Wil iemand het op een andere wijze regelen dan graag bericht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal zo homerun wel even een berichtje sturen voor zijn bankrekening nummer dan doe ik ook een duit in het zakje.

 

Dat lijkt mij een nog veel beter idee.Stort het op zijn rekening :)

Dan krijg ik vanzelf een reactie van hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81

 

Als je een adres in de mail doorgeeft, wil ik een klein bedragje opsturen in een enveloppe.

Of via de webshop?

Ik wil liever niet overal mijn bankgegevens achterlaten:o

 

Als iemand het kan regelen via de Webshop ??

Ik weet niet hoe.

Van mij mag het.

Het teveel gedoneerde moet zowiezo op een of andere manier terug.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand het kan regelen via de Webshop ??

Ik weet niet hoe.

Van mij mag het.

Het teveel gedoneerde moer zowiezo op een of andere manier terug.:o

 

Als ik het zo lees heeft homerun geen groot budget, dus als er meer binnenkomt wellicht voor de aanvulling op zijn tas aanwenden, (zie prepshop):cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die Jongeman nog niet eens:o

En helaas kan ik niet iedereen helpen.

Misschien dat zich nog een keer iets voordoet.

Dan is er misschien iemand anders van de Jeugdigen de Gelukkige.

:cool:

 

Nog 30 EuroTe gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!

We kijke even hoever we komen?

Ik heb zelf ook jonge(Niet dat ze nu oud zijn ) kinderen gehad en die waren ook altijd weer blij met een stukje tegemoetkoming ! Ook in de vorm van Financiële steun.

Maar ja mijn kinderen gaan richting de 30!

 

En willen geen Woodland camo Rugzak

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel nog te gaan?

 

Als Homerun bevestigt heeft dat ie een Tientje ontvangen heeft en ik die 5 Euro met de post.Dan zijn er nog 25 te gaan.

En ik weet ook niet of het ophalen of verzenden word ??

Ik wou de rugzak gisteren al meegeven aan Scratch.Dit omdat ik vernam dat ook hij wel eens een SC bijwoont.

Uiteindelijk heb ik besloten het maar niet te doen.

Waarom ? Weet ik eigenlijk niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...