Ga naar inhoud
GENEGEERD

Reviewers gezocht voor verstelbare coole brillen :-)


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Jammer genoeg bleken de standaard heldere brillen al op. Vandaar dat ik heb afgezegd voor de review.

@Gamble, @AWOL, @easy en andere reviewers: Ik ben erg benieuwd of al het mechaniek stof en waterdicht is. Als er ook maar een beetje vocht of vuil tussen de verschuifbare lenzen komt is het natuurlijk gedane zaak met zo'n verstelbare bril. Hopelijk test minimaal eén van jullie wat er gebeurt als zo'n bril in een modderige plas water valt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van iedereen alle informatie gekregen en doorgespeeld naar onze man die de zendingen in orde gaat maken. Ik verwacht dat ze volgende week allemaal bij jullie op de deur mat liggen (althans in een doos) :-)

 

Heel veel succes met testen en reviewen en als die een succes is gaan we deze brillen in de Prepshop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer genoeg bleken de standaard heldere brillen al op. Vandaar dat ik heb afgezegd voor de review.

@Gamble, @AWOL, @easy en andere reviewers: Ik ben erg benieuwd of al het mechaniek stof en waterdicht is. Als er ook maar een beetje vocht of vuil tussen de verschuifbare lenzen komt is het natuurlijk gedane zaak met zo'n verstelbare bril. Hopelijk test minimaal eén van jullie wat er gebeurt als zo'n bril in een modderige plas water valt. :)

 

Komt goed, ik had het al opgenomen in de te reviewen issues.. :cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van iedereen alle informatie gekregen en doorgespeeld naar onze man die de zendingen in orde gaat maken. Ik verwacht dat ze volgende week allemaal bij jullie op de deur mat liggen (althans in een doos) :-)

 

Heel veel succes met testen en reviewen en als die een succes is gaan we deze brillen in de Prepshop zetten.

Ik heb die van mij vandaag binnen gekregen. Eerste indruk is erg positief. Maar meer daarover in mijn review. Komende dagen eerst de bril goed testen.

Bedankt prepshop én @Mr. Gold voor deze unieke kans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van iedereen alle informatie gekregen en doorgespeeld naar onze man die de zendingen in orde gaat maken. Ik verwacht dat ze volgende week allemaal bij jullie op de deur mat liggen (althans in een doos) :-)

 

Heel veel succes met testen en reviewen en als die een succes is gaan we deze brillen in de Prepshop zetten.

 

Vandaag binnen gekomen. Eerste indruk: ambivalent :)

Waar was dat draadje waar de reviews in mogen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was net kerstmis toen ik thuis kwam, twee pakjes op mijn stoel.

Een deelbestelling van een adere webwinkel en het hoogtepunt van de dag... de adlens!

Ik moet me aansluiten bij @AWOL, nu ik hem in handen heb gehad ben ik in dubio.

 

Ik zit nu NCIS te kijken met de bril ^_^

 

Morgen zal ik de bril onderzoeken in mijn laboratorium (lees: slaapkamer) en eens kijken hoe de bril technisch in elkaar zit.

Gezien de gele glazen en de info van de fabrikant is deze ook bedoeld voor monitorwerk. Ik heb nog wel wat uurtjes werk te verzetten op de PC.

Is het inderdaad de bedoeling dat alle reviews in één draadje komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bril is ook aangekomen vandaag... heb m echter nog niet in handen omdat de postbesteller het afgegeven heeft bij de buren die niet thuis waren toen ik langs ging.... zal vanavond ff weer een poging doen...:)

 

Edit: Bril in bezit....Nice Glasses....ziet er goed uit.

Morgen begint het testwerk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat even jammer dat ik hier niet heb gekeken, ik heb vorige week net een nieuwe bril besteld. hahaha

 

lijkt me een handige reserve bril voor tijdens een SHTF, voornamelijk omdat hij verstelbaar is. Gaan je ogen er met de jaren op achteruit dan kan je hem gewoon bijstellen. Wat ik me wel afvraag: Hoe sterk is de bril? ik bedoel hij ziet eruit alsof hij van plastic is en plastic heeft de neiging om af te breken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...