Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fans/Belgisch rantsoen te koop!


Aanhang

Aanbevolen berichten

Frans rantsoen te koop!!!

 

Ben van plan ze mee te nemen naar de aankomende SC.

 

Op de eerste foto zie je de inhoud van het rantsoen.

 

Het eten wat er in zit vind ik persoonlijk wat "normaler" in de zin dat het meeste ook in de (buitenlandse) supermarkten te vinden is maar daarom doet het zeker niet onder aan de nl rantsoenen.

Voor sommige dingen als een brandertje en waterzuiveringstabletten zul je lang moeten zoeken in de supermarkt :p

 

Per stuk €15

Per doos (12 st.) €150

 

De geïnteresseerden kunnen een PM sturen. Geef even aan of je naar SC komt of niet, scheelt mij veel moeite en u verzendkosten...

image.jpg.8ae64a3e67a3944ffde70e214fb4607d.jpg

 

image.jpg.b3a924973014cf7f3b527e1f42528d8a.jpg

 

image.jpg.864a76fe9a9c46aa699aef6f52a07e35.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ze zijn best goed inderdaad, de chocolade is heerlijk en geeft je een veel energie.

Ik heb mijn rantsoenen op en wil graag nieuwe.

Een beetje afwisseling met roek is wel lekker.

Ik wil graag een doos van je overnemen.

Ik kom naar de SC...

 

Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten.

Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15€ voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos.

 

Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) -->

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten.

Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15€ voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos.

 

Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) -->

 

Ja ik heb een brander, en ja ik kan dat zelf samenstellen.

Maar de kosten zijn hoger.

 

Ik denk dat we de persoonlijke meningen even elders moeten plaatsen ipv dit draadje waarin iemand wat wil verkopen.

Met het kopen van deze artikelen doe ik gelijk deze personen helpen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een brander hebt dan kun je een pakket als dit toch gemakkelijk zelf samen stellen? Het zijn allemaal commerciële producten.

Bedoel het niet lullig hoor @Aanhang maar ik vind 15€ voor een dergelijk pakket best veel geld. Daarnaast is het niet extra houdbaar verpakt zoals een MRE of zo, maar zit het gewoon in een kartonnen doos.

 

Maar voor de geïnteresseerden in de inhoud en de mening van een Nieuw Zeelander over de smaak (vreemd genoeg vind ik het heel leuk om op dit kanaal de vintage MRE filmpjes te zien) (en hij proeft het vaak ook nog na 30-40 jaar) -->

 

 

 

Stuur ff zijn contactgegevens dan koop ik er een paar extra van hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...