Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Dreutel

Cabaret dat je wilt delen.

Recommended Posts

De Nederlandse cabaretiers geven vaak een kijk op de toestand in de wereld. Ik zet dit bij macro omdat cabaretiers de ruimte hebben (of nemen) om ongebreideld hun visie te geven.

Heb je een cabaret-programma gezien, dat je wilt delen, plaats die dan hieronder.

Ik zal aftrappen met Theo Maassen, een cabaretier die ik zeer waardeer. Hij weet gevoeligheden mooi te verwoorden.

Nu weer even bij NPO, maar ook gewoon op youtube te vinden, uit 2009, maar zeer actueel:

http://www.npo.nl/theo-maassen/10-01-2015/VARA_101373553

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke
Jochem Myjen 'ADEHADE'

Sorry, mij te druk en chaotisch. Net zoals Hans Teeuwen. Hoop blabla en drukte. Weinig inhoud. Niet mijn ding.

Deze post delen

Sorry, mij te druk en chaotisch. Net zoals Hans Teeuwen. Hoop blabla en drukte. Weinig inhoud. Niet mijn ding.

Ach ja,

smaken verschillen.

Jij bent volwassen, ik ben 13.

Deze post delen

Ik neem aan dat Engels ook mag?

Bootleg van de laatste show van Jim Jefferies (voor zover ik weet), lekker tegen alles aan schoppen :)

https://www.youtube.com/watch?v=Y1NomFaZFY0&index=8&list=WL

Edit, hmm blijkt dat het tweede uur een bijzonder vage loop is van Aziatische tweetakt racers, lol. geen idee waarom de uploader dat er achter heeft gezet.

Deze post delen

Eentje van Toon Hermans .

De merel .

Op de pier van Schevening ,

zat een merel

blij te zingen .

Het is gekend

onder alle dieren .

Merels houden veel van pieren .

Deze post delen

Ook België heeft een paar goeie, enkel hier noemen ze het stand up comedy. Een cabaret doet me meer iets denken aan burlesque toestanden met draaiende floshen (kwasten) enzo

De recentste eindejaarsconference van Michael van Peel die imo toch enkele spijkers met koppen slaat.. balleke balleke balleke :cool:

[video=youtube;FJUinHHN9-8]https://www.youtube.com/watch?v=FJUinHHN9-8&feature=share

• Leuk 1

Deze post delen

Gisteren Theo Maassen zitten kijken.. Viel me echt tegen! Vond m voorheen wel grappig

maar vond m nu echt te flauw en te voorspellend.

Ik vind Daniël Arends wel erg grappig maar moet je van houden misschien haha

[video=youtube_share;5XtQ1S1PVeU]

Deze post delen

Wat heeft dit met cabaret te maken? En waarom mention je jezelf? Ik begin je steeds meer als een troll te ervaren...vage onderwerpen, in veel gevallen niet reageren in je eigen onderwerpen...

(@mods als jullie bovensrtaande "bijdrage" verwijderen mag mijn reactie ook wel weg. Dank.

Deze post delen

Niemans kan iets zo dubbelzinnig of zo letterlijk interpreteren als hij.

Kees Torn kan dat ook goed, vind ik. Jammer dat hij niet meer optreedt.

[video=youtube;7W53y-2zNS4]

• Leuk 1

Deze post delen

Kees Torn kan dat ook goed, vind ik. Jammer dat hij niet meer optreedt.

[video=youtube;7W53y-2zNS4]

Hier legt hij uit waar hij de komende jaren mee bezig zal zijn:

:p

• Leuk 1

Deze post delen

dus visser ook niet? ( ben zijn voornaam even kwijt )

dat is helemaal een adhd'r ( tenminste we zien bij hem overeenkomsten met onszelf bij ons thuis )

Deze post delen

dus visser ook niet? ( ben zijn voornaam even kwijt )

dat is helemaal een adhd'r ( tenminste we zien bij hem overeenkomsten met onszelf bij ons thuis )

... bram ... heet ie ;)

Deze post delen

leek mij meer op Bert (of Albert als je precies wilt zijn) :)

potdomme ... hoe kan ik zo fout zitten... ben net wakker... dat zal er vast mee te maken hebben :rolleyes:

toch is Bram Visser ook een bekende naam... maar dat kan wel kloppen. Dat is hier de lokale fotograaf.

zucht... nog meer koffie nodig... straks lekker naar buiten! ipv achter deze suffe pc.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...