Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat als Charlie Hebdo een false flag was

Charlie
 Share

Recommended Posts

De aanslag op Charlie Hebdo in Parijs is voor ons Westerlingen, levend in de luxe van een democratie, waar vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat, een niet te bevatten daad van barbaarse misdadigheid. Elke terroristische aanslag in het vrije westen is een schoffering, een klap in ons gezicht. Het tart ons gevoel van veiligheid, het tart ons rechtvaardigheid, het… tart ons.

Dat wij, van het vrije Westen, vele van deze terroristen hebben gecreëerd, getraind en bewapend, daar willen we verder niets van weten. Het feit dat wij ze hebben getraind, geeft hen nog geen vrijbrief bij ons bommen te plaatsen of Kalasjnikovs op ons leeg te schieten!

Dus een aanslag zoals op Charlie Hebdo door moslim extremisten roept verontwaardiging op. Het stuit op onbegrip. Wij gaan de straat op, protesteren tegen het zinloze en buitensporige geweld. We steken een potlood in de lucht en zeggen solidair te zijn. We noemen ons Charlie.

Maar… stel je nu eens voor dat blijkt dat niet de moslim extremisten achter deze aanslag zaten, maar dat het Westerse geheime diensten waren, zoals de CIA. Stel dat (ook) deze aanslag een ‘false flag’ blijkt te zijn en dat het keihard bewezen kan worden?

Als we een aanslag in onze democratie door extremisten al walgelijk vinden, wat moeten we dan vinden van een aanslag in onze democratie door onze eigen mensen, met de bedoeling de moslims in een nog kwader daglicht te stellen? Dat is dan toch niet meer te beschrijven? Dan is er toch geen hoop meer voor de mensheid? Dan verliest de Westerse beschaving toch haar laatste geloofwaardigheid?

De geruchten dat de aanslag in Parijs een ‘false flag’ was, worden steeds luider. Weer zijn er een hoop zaken die niet kloppen, zoals blijkt uit de onderstaande links.

Het is zeer wel denkbaar dat de Amerikanen het brein achter deze aanslag waren. Anderen denken aan de Israëlisch, weer anderen aan een combinatie.

Wat winnen de Amerikanen met zo’n aanslag?

De Amerikanen hebben er zeker belang bij dat de angst voor terrorisme verder wordt opgevoerd, waarmee Europa afhankelijker wordt van Amerika en hun strijd tegen terrorisme., waarmee zij ook weer meer grip krijgen op Europa en haar leiders. Dit is weer speciaal van belang ten opzichte van Rusland. Het is juist Frankrijk die economisch lijdt onder de boycot tegen Rusland en Hollande wilde eigenlijk meer toenadering tot Rusland en een afbraak van de boycot.

Hoe de aanslag precies is georganiseerd, zal waarschijnlijk nooit boven tafel komen. De daders zijn gedood en kunnen hun verhaal niet meer doen. Ook deze aanslag zal de boeken ingaan met een complottheorie als aanhangsel, waar een serieus mens zich niet mee moet inlaten. En dat de daders het niet zouden overleven, wist ik al op het moment dat de zij in de drukkerij werden ingesloten.

Op Want to Know worden enkele feiten tegen het licht gehouden, die op zijn minst verdacht zijn.

Zie ook Herstel de Republiek .

Een overzicht van false flag operations die toegegeven zijn. Washingthon’s Blog.

OSnetDaily en RT News.

Bij terreuraanslagen, moet je je tegenwoordig altijd afvragen: Klopt dit verhaal wel? Activist Post.

Maar wat als de aanslag bewezen false flag is? Wat als de feiten de officiële versie ontkrachten? Zullen we dan weer de straat opgaan uit protest? Dit keer met stenen, stokken en hooivorken? Kan een dergelijke waarheid een revolutie ontketenen?

En zo niet, wat dan nog wel?

Charrlie

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

False flag of niet. Je privacy zal verder ondermijnt worden in verband met algemene veiligheid.

Nog even, en iedereen is een mogelijke terrorist en kan zonder bezwaar opgepakt worden.

Link naar reactie

Ik denk dat dat iets te ver is gezocht "Tu Est @Charlie":p. Natuurlijk was die hele klopjacht een spel en visitekaartje voor Viva La France, want ze geven geen moer om die mensen die zijn gestorven. Ze hadden zelf ook een bloedhekel aan die lui van Charlie Hebdo. Daarnaast is er geen politieke partij die meer zal bezuinigen op veiligheid, dus zoals @Peerke aangeeft; Privacy bestaat straks helemaal niet meer.

Het is wel een interessante gedachtegang.

Link naar reactie

Beide situaties (in en buiten Parijs lieten idioten zien die niet de slimste strategie kozen om maximale terreur te bereiken:

Men liep in beide gevallen regelrecht het vuur van de autoriteiten in. (!)

Men deed dus niet maximaal zijn best om een groot aantal ongelovigen mee te slepen in de eigen gang naar martelaarschap.

Juist dat is vreemd.

Juist dat doet denken eaan een set verwarde gedachten die niet in `normale` terreur danwel te verwachten terrur te vinden zouden moeten zijn als je vanuit een normale set gedachten denkt.

Waarom niet gewoon wachten op een bestorming en dan de gerapporteerde raketwerper(s) gebruiken voor kaboem?

Dan pas is het doel maximaal gediend.

Ook bij de hypermarche: waarom kwam die gast naar buiten? Waarom waren niet alle gijzelaars dood?

Idem dito met de ID-kaarten.

Wat voor doel dient dit als het een bedoelde actie is?

Waarom niet gewoon thuis laten?

Jij mag het uitleggen.

Ik zie tot nu toe slechts amateurisme.

(idem dito met slecht vliegende 9/11 kapers die wel precies de juiste verdieping van de torens en de juiste kant van het pentagon weten te raken, tenminste zo doet men ons geloven)

False flag of niet. Je privacy zal verder ondermijnt worden in verband met algemene veiligheid.

Nog even, en iedereen is een mogelijke terrorist en kan zonder bezwaar opgepakt worden.

Over een tijdje ben ik een financieel terrorist als ik met een hoeveelheid van niet nader te duiden materialen over straat loop.

Link naar reactie

Ik zal je helpen met een leestip:

ddfd.png.320f835f06a0e95b049140c06bbf0325.png

In Over revolutie, voor het eerst verschenen in 1963, bekritiseert Hannah Arendt de twee belangrijkste ideeën over moderne revoluties: de opvatting dat ze tot individuele vrijheid en inperking van de staatsmacht leiden, en de notie dat ze ontstaan door sociale misstanden en een ongelijke verdeling van eigendommen. Volgens Arendt zijn moderne revoluties een uitdrukking van de fundamentele mogelijkheid tot samenwerking tussen individuen die zich voor dezelfde idealen inzetten. Een revolutie is in haar ogen daarom de ultieme vorm van politieke actie. Toch beschouwt Arendt de meeste moderne revoluties als mislukt, omdat na zowel de Franse als de Amerikaanse Revolutie de nieuwe machthebbers de gemiddelde burger buiten de politiek sloten, waardoor die van elke mogelijkheid tot politieke actie verstoken bleef.

'Een ronduit meeslepend, breed opgezet essay.' nrc Handelsblad

'Bij vlagen opwindende verhandelingen, een waar leesgenot.' de Volkskrant

'Arendt is nooit saai, ze is geweldig erudiet, altijd fantasievol en origineel en haar boeken getuigen van een groot inzicht.' Sunday Times

Link naar reactie

Als het een false flag zou zijn geweest: welke idioot laat zich daarvoor inhuren? Dan waren de daders waarschijnlijk nooit gevonden.

Als ze inder daad niet (naar verluidt) de ID-kaart hadden 'vergeten', en rustig naar de voorbereide BOL waren getuft (met achterlating van verbrande vluchtvoertuigen), welke haan had er dan binnen zeg 15 dagen of een maand of wat naar gekraaid?

Een beetje clean de magazijnen laden (geen afdrukken op de hulzen), handschoenen aan tijdens de actie, etc.

Maar nee, als totale idioten ging men te werk. Althans, dat zegt mijn bleke westerse brein.

Het kunnen nog steeds patsies zijn gezien de idioterie.

Actie ingezet met plan A maar daarna door de regisseurs in plan B' gedwongen. (men lekte de identiteiten, etc)

Link naar reactie

Dit waren duidelijk godsdienstwaanzinnigen die een martelaarsdood hebben verkozen. Dan maak je je niet druk om de details. Ze wisten dat ze gingen sterven uiteindelijk.

Daarnaast worden zgn. "martelaren" grof betaald voor het geven van hun leven voor de Jihad (bloedgeld), althans de familie kan een vette cheque tegemoet zien. Ik weet dat destijds van Palestijnen die een zelfmoordaanslag op Israëliërs pleegden, dat hun familie ongeveer 25.000 dollar kregen. Wat voor deze arme mensen een berg geld is. Daarom werden vaak zwak begaafde familieleden gebruikt en met een bomgordel op pad gestuurd. Dan werden die toch "rendabel" voor de familie.

Het zou dus goed mogelijk zijn dat hun familie vanuit één of ander Arabisch land een vette cheque krijgen.

Link naar reactie

Je meent dit echt he?

Ik weet niet goed wat zorgelijker is.

Een aanslag als deze, of mensen die met dit soort verdenkingen naar buiten komen.

Je zegt zelf dat we kritisch moeten zijn als het gaat om berichtgeving.

Maar waarom wel kritisch naar de MSM en niet naar al die bullshit nieuwsbronnen waar zo extreem veel voorbeelden te geven zijn dat ze onzin hebben uitgekraamd, dat het noemen van voorbeelden onbegonnen werk is.

Kijk nou eens naar de bullshit die tijdens deze aanslag naar buiten kwam.

Die headshot op die agent zou niet kloppen omdat er niet voldoende bloed uit het hoofd stroomde?

Wat wil men hier nou eigenlijk beweren?

Dat het niet is gebeurd?

Dat het een pop was?

Ga dan naar de begrafenis toe en vertel dat aan de nabestaanden.

Maar laten we als het gaat om bullshit berichten nooit de moeite doen om verantwoording af te leggen als het onjuist is.

Natuurlijk zijn er false-flags in het verleden geweest.

En natuurlijk is een false-flag een middel wat lager dan laag is, net zoals zoveel zaken die in een oorlog afspelen.

Maar dat wil niet zeggen dat we hierdoor maar alles wat gebeurd gelijk onder de noemer false-flag moeten scharen.

Ik ga mee in het stukje:

Klopt dit verhaal wel?

Pas het toe op alle bronnen die je raadpleeg.

• Leuk 2
Link naar reactie

Wat klopt is dat we naar aanleiding van de "vage" beelden, we allemaal aannames doen, op basis wat we denken te zien.

de orginele beelden staan nog niet op internet en er is ingeknipt. er zijn vaak beelden achter elkaar geplakt, die met verschillende camera's zijn gemaakt, en gemaakt zijn uit meerdere camera hoeken. en als je je niet bewust van bent, dan denk je dat alles het zelfde moment plaats vindt.

Zo zou het kunnen dat de agent daadwerkelijk in het hoofd is getroffen, maar het zou ook in de schouder partij de romp in kunnen zijn.

En niets menselijks zijn redacties van MSM vreemd..

Echter we zullen wel nog ff moeten afwachten naar meer betrouwbare informatie.

• Leuk 1
Link naar reactie

False flag om steun te krijgen waarvoor? IS is enige logische mogelijkheid gezien de geclaimde reden. Rusland, Syrië (Assad) en Oekraïne staan qua terrorisme aan de kant van Europa en US omdat zij er zelf ook flink last van hebben. En Europa doet al mee aan de bombardementen op IS. Er is (van wat ik zie) geen logische reden om hier een false flag in te zien.

Ik weet niet of de daders al eerder mensen doodgeschoten hebben. Dat kan psychisch een forse impact hebben en best de reden zijn voor het latere gedrag.

• Leuk 1
Link naar reactie

Sorry, maar ik word een beetje moe van al die "false flag" beweringen de laatste tijd. Als het ruikt naar stront, de structuur heeft van stront, het uiterlijk heeft van stront en, als de dappere het probeert; zelfs smaakt naar stront, dan is het naar alle waarschijnlijkheid ook, u raadt het al, STRONT! En geen pindakaas.

Meestal is het meest voor de hand liggende antwoord het juiste. Dat er weer iemand op internet iets "raar" vindt, betekent natuurlijk niet meteen dat er weer een Bilderberg, CIA, NSA, weetikveelwatnogmeer groep achter zit die met een aanslag een groter doel voor ogen heeft.

De "false flag" wordt onderhand zelf een "false flag".

@Charlie Waarom, in 's hemelsnaam, zouden verschillende Moslim organisaties de aanslag opeisen als de CIA er achter zou zitten?????? Waar is de logica??????

Daarnaast, na alle onthoofdingsfilmpjes op LiveLeak van IS, zijn de YT filmpjes van Parijs meer een Disney variant, echt heul veul beroerde pers had IS/AQ niet meer nodig om de wereld te laten weten dat het een stelletje onthoofdende, meisjes verminkende, vrouw onderdrukkende, homofobe, xenofobe barbaren zijn waar, wat mij betreft, te vuur en te zwaard tegen gestreden moet worden.

Welnu, ik vlak het Westerse clubje idioten ook niet uit, maar als ik dan toch moet kiezen tussen mijn dochter te laten besnijden of dat haar FB account bekeken wordt...

Mwah, keuze gemaakt.

False Flag m'n reedt.

Stront, wat ik je brom.

• Leuk 4
Link naar reactie

Wie heeft er daadwerkelijk voordeel bij.
Bijna alle betrokken partijen, behalve deze die de dodentol betaalden.

Ik ga er van uit dat GANS het verhaaltje geen false flag operatie is. Dat er creatief media gemanipuleerd is geweest en dat er wat ongerijmdheden zijn? Jazeker.

Dat men bepaalde partijen voordeel halen uit gans het zaakje? Wees daar maar verdorie zeker van!

Er is een groot verschil tussen vanaf de grond af orchestreren dan wel actief profiteren van een gebeurtenis.

Link naar reactie

Knap dat mensen nav een vaag filmpje kunnen bepalen of iets een false flag is.

Knap dat mensen hier een filmpje plaatsen waarin naar voren komt dat als je met een 7.62 een watermeloen raakt deze uit elkaar spat en een hoofd dit dus ook moet doen.

Knap dat ik nog serieus reageer :rolleyes:

Greener

• Leuk 1
Link naar reactie

Een Amerikaanse oud-onderminister heeft gezegd dat de terroristische aanslag in Parijs afgelopen woensdag een false flag-aanval was om de status van Frankrijk als vazalstaat van Washington te versterken.

http://www.presstv.com/Detail/2015/01/10/392443/CIA-carried-out-Paris-attack-Roberts

Volgens Roberts heeft de Amerikaanse spionagedienst dit programma nieuw leven ingeblazen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Gladio

Journalist verspreekt zich!!

http://www.disclose.tv/action/viewvideo/194588/PARIS_FALSE_FLAG_Reporter_Slips_Upk_Admits_BLOOD_PUT_ON_THE_PAVEMENT_after_COP_SHOT/

Link naar reactie

Als je kijkt wat er allemaal gaande is rondom IS en het midden oosten, was het een kwestie van tijd voordat het conflict naar westerse bodem zou komen. De aanslagen in Parijs lijken mij geen fake flag. ik zou pas achterdochtig worden als alle puntjes tot in de de detail zouden kloppen. Er hangt nou eenmaal niet overal een hd camera op de hoek om aanslagen als dit vast te leggen. Doordat we alleen slechte kwaliteit filmpjes zien die voor het grootste deel geknipt en geplakt zijn krijg je geen goed beeld van hoe alles gegaan is.

Een aanslag zoals deze zou moeilijk op iemand anders dan moslim-terroristen afgeschoven kunnen worden. Dat het gebruikt gaat worden als een excuus om harder op te treden in IS gebied, waarschijnlijk wel.

Link naar reactie

Ik ben gestopt met het samenzwering/complot denken er wordt erg veel in de complot hoek gedreven. Ik denk maar zo voor de tijd die je er in stopt kan ik beter echt gaan preppen.

Je bent er steeds meer mee bezig terwijl er ook leuke dingen te doen zijn. Met je vrienden/familie de tijd doorbrengen en met de kinderen als je die hebt jong of ouder.

Ik volg wel het nieuws op diverse bronnen, maar houd altijd een slag om de arm.

Maar voor de echte onderzoekers is er wel genoeg te lezen (ik bedank daar dus voor) de nieuwste Conspiracy Galore – Page 4

The page for all the conspiracy nuts out there! Here you will find a ton of links to articles all in one place. If I’m missing a website, please let me know – todd [dot] sepulveda @ prepperwebsite [dot] com.

http://www.prepperwebsite.com/conspiracy-galore-page-4/

En natuurlijk zijn er diverse sites bij die dan weer volgens andere (complot) sites tot de NWO horen zoals The Vigilant Citizen en zelfs Alex Jones is dan weer een hoge vrij metselaar (volgens andere bronnen) en zo komt er geen eind aan.

Ik lees er nog wel diversen zoals http://www.stevequayle.com/ en wat vind ik daar?

http://www.allnewspipeline.com/Whistleblower_Earth_Core_Wrong.php wat ik wel weer plausibel vind.

En als blijkt dat deze link juist is dan is er maar 1 optie; als een gek preppen! (Of ben ik nu weer een complotdenker).

Link naar reactie

Als het een false flag zou zijn geweest: welke idioot laat zich daarvoor inhuren? Dan waren de daders waarschijnlijk nooit gevonden.

Met alle respect, maar dit vind ik een opmerking die getuigt van weinig realiteitszin. Hoeveel idioten wil je hebben? Al eens goed rond je gekeken? Simpele zielen genoeg.

Link naar reactie

Knap dat mensen nav een vaag filmpje kunnen bepalen of iets een false flag is.

Knap dat mensen hier een filmpje plaatsen waarin naar voren komt dat als je met een 7.62 een watermeloen raakt deze uit elkaar spat en een hoofd dit dus ook moet doen.

Knap dat ik nog serieus reageer :rolleyes:

Greener

https://www.youtube.com/watch?v=xr1KD5d6ZAA

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...