Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nokia 215, internet telefoon voor $29 & 29 dagen op een batterij


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

And the torch might sound like a minor addition, but Microsoft points out that it will be useful in the markets that it hopes the phone will be shipping into — such as the 20% of the world that don’t have regular access to electricity.

 

klinkt als een vroege 1 april grap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

And the torch might sound like a minor addition, but Microsoft points out that it will be useful in the markets that it hopes the phone will be shipping into — such as the 20% of the world that don’t have regular access to electricity.

 

klinkt als een vroege 1 april grap.

 

Hoezo? Het enige dat zij zeggen is dat een deel van de beoogde markt baat zal hebben bij een zaklamp geïntegreerd in een telefoon omdat er vaak geen elektriciteit is. Zit wel wat in zou ik zeggen.

Verder lijkt het mij voor dat geld voor mijzelf ook geen oninteressante telefoon. @LastManStanding wat meer eigen mening/ introductie wordt wel gewaardeerd zoals @Communicator ook aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe wil je de telefoon opladen dan? Als er geen elektriciteit is......

20% of the world that don’t have regular access to electricity

 

Ofwel, wel toegang tot elektriciteit maar minder vaak, dan kan 29 uur standby tijd voldoende zijn tot je wel een oplaad mogelijkheid vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo? Het enige dat zij zeggen is dat een deel van de beoogde markt baat zal hebben bij een zaklamp geïntegreerd in een telefoon omdat er vaak geen elektriciteit is. Zit wel wat in zou ik zeggen.

Verder lijkt het mij voor dat geld voor mijzelf ook geen oninteressante telefoon. @LastManStanding wat meer eigen mening/ introductie wordt wel gewaardeerd zoals @Communicator ook aangeeft.

 

Ja, want een GSM dat niet werkt omdat de mast uit ligt en dus hard aan het zoeken is super om te gebruiken als zaklamp als je die niet kan opladen. :)

volgens mij gaat die geen 29 dagen mee als je de zaklamp gebruikt.

ben je beter af met iets dat er voor gemaakt is.

 

deze gsm gaat gewoon terug naar hoe het vroeger was voor nokia.

maak iets goedkoop dat iedereen kan betalen, stop er de minimale features dat je nodig hebt in, en klaar.

batterijduur van een maand was vroeger niet abnormaal.

Prima ding, maar word gewoon gehyped. (marketing dat werkt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

batterijduur van een maand was vroeger niet abnormaal.

ehh batterij duur van een MAAND?????

Als je je telefoon uit liet staan misschien ja. Langer dan 2 dagen is mij nog nooit gelukt sinds ik in 1986 mijn eerste 'mobieltje' kreeg van mijn baas. Zelfs mijn autotelefoon van philips haalde het amper 1 dag en daar zat toch een aardige accu in van een kilo of wat ;-)

thema_autotelefoon1.jpg.91583e1b63fee740ae0fb705b0bb4214.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh batterij duur van een MAAND?????

Als je je telefoon uit liet staan misschien ja. Langer dan 2 dagen is mij nog nooit gelukt sinds ik in 1986 mijn eerste 'mobieltje' kreeg van mijn baas. Zelfs mijn autotelefoon van philips haalde het amper 1 dag en daar zat toch een aardige accu in van een kilo of wat ;-)

thema_autotelefoon1.jpg.91583e1b63fee740ae0fb705b0bb4214.jpg

 

mijn oude nokia 3310 haalde met gemak 3 weken.. is BIJNA een maand :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want een GSM dat niet werkt omdat de mast uit ligt en dus hard aan het zoeken is super om te gebruiken als zaklamp als je die niet kan opladen. :)

volgens mij gaat die geen 29 dagen mee als je de zaklamp gebruikt.

ben je beter af met iets dat er voor gemaakt is.

 

deze gsm gaat gewoon terug naar hoe het vroeger was voor nokia.

maak iets goedkoop dat iedereen kan betalen, stop er de minimale features dat je nodig hebt in, en klaar.

batterijduur van een maand was vroeger niet abnormaal.

Prima ding, maar word gewoon gehyped. (marketing dat werkt)

 

Als je merkt dat het netwerk er uit ligt dan zet je toch je telefoon uit? Als ik op reis ben met minder oplaad mogelijkheden dan zet ik mijn telefoon ook maar iets van 3 keer per dag aan, men stuurt wel een bericht of VM als ze contact willen.

En de zaklamp is een EXTRA feature, voor die paar momenten dat je hem misschien nodig hebt, niet om uren een boek me te gaan lezen.

Beetje gezeik hoor allemaal vind ik. Het is gewoon een betaalbare, robuuste telefoon met internet mogelijkheden, een lange accu duur en een extra feature als een LED lampje. BEDOELD onder andere voor de minder ontwikkelde gebieden waarbij het dus kan voorkomen dat je langere tijd geen toegang hebt tot elektriciteit en het netwerk (daarom dus ook dat sommige apps offline kunnen werken).

 

En ja, de uren was een typo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn oude nokia 3310 haalde met gemak 3 weken.. is BIJNA een maand :-)

 

Zelfs puur en alleen op standby haalde de 3310 zeker te weten geen 3 weken. (heb er ook verschillende versleten, heb er zelfs nog 1 zo goed als nieuw in de doos liggen) Hooguit een week maar ging je ermee bellen of werd je gebeld dan was de accu binnen een dag leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs puur en alleen op standby haalde de 3310 zeker te weten geen 3 weken. (heb er ook verschillende versleten, heb er zelfs nog 1 zo goed als nieuw in de doos liggen) Hooguit een week maar ging je ermee bellen of werd je gebeld dan was de accu binnen een dag leeg.

 

als kind gingen die dingen op school tijdens de schooluren gewoon uit :p

beetje valsspelen mag toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is iemand mij vergeten te vertellen dat het vandaag nationale afzeikdag is ofzo??

 

Er wordt op dit forum ik weet niet hoeveel geld uitgegeven aan allerlei gadgets en tools en weet ik veel wat die misschien ooit nuttig zouden kunnen zijn, en nou heb je hier gewoon voor 29 euro een telefoon die kan doen wat een telefoon moet kunnen doen en dan ook nog eens een heel lange accuduur heeft, en dan wordt er alleen gezeikstraald over de formulering in het artikel.

 

Kijk ik hoef m niet te hebben hoor, af en toe doet mijn telefoon ook wat ie moet doen. De rest van de tijd krijg ik gratis en voor niets de cursus "omgaan met frustraties". Maar toch. Maf.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn reserve telefoon (Samsung E-2370 "Megacell") haalt twee maanden stand-bye (airplane mode) zonder problemen, kostte €60 een jaar of drie geleden.

 

Ehhh maar wat heb je aan 2 maanden standby als hij in Airplane mode staat? Dat noem ik geen standby ... dan kan je em toch net zo goed uitzetten? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn reserve telefoon (Samsung E-2370 "Megacell") haalt twee maanden stand-bye (airplane mode) zonder problemen, kostte €60 een jaar of drie geleden.

Mijn HTC HD2 uit 2010 haalt met gemak 3 maanden als ik hem uit laat staan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhh maar wat heb je aan 2 maanden standby als hij in Airplane mode staat? Dat noem ik geen standby ... dan kan je em toch net zo goed uitzetten? :)

 

Moet je nagaan hoelang dat ding blijft werken als ik 'em zou uitzetten.

 

Ik laat 'em aan staan in airplane mode zodat ik makkelijk kan zien hoeveel stroom hij nog heeft, en ik vrij snel kan bellen omdat de telefoon niet eerst opgestart hoeft te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...