Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

PDØMV

Complot Theorieën (dekmantel) om grote publiek mond dood te maken?

Recommended Posts

Is het niet zo dat complot theorieen eigenlijk niets meer zijn om alleen het nieuwschierige publiek mond dood te maken dus mensen die meer weten maar niets mogen zeggen. m.a.w. onder druk laten zeggen dat het gene geen kwaad kan zodat men rustig blijft. want dingen gebeuren niet zomaar ( in mijn ogen ) Want als je volgens de elite teveel weet wat op waarheid is gebasseerd dan wordt je als lastig ervaren en wordt je op een of andere manier uit het veld geruimd. Want als we het gene rondom de NWO moeten geloven mogen we gewoon niet teveel nadenken. Maar ja de elite doet niet anders dan teveel nadenken ( haast op het paranoide af ) als je dat in het achter hoofd hebt is het lang zo gek niet dat BIG BROTHER IS WATCHING YOU zo ontzettend actief is ;)

Ja sorry dat ik het zo zeg, ik mag dan weleens op mijn achterhoofd zijn gevallen maar ik als persoon met ASS ben natuurlijk niet achterlijk, ook al denkt menige dat

nogmaals het is mijn visie, ik respecteer andermans visie's ik denk het er het mijne van xD

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In mijn ogen bevatten complot theorieën een heleboel nuttige informatie en waarheden. De elite wil niet dat we deze theorieën geloven, zodat de minderheid die het bij het rechte eind heeft als 'gek' wordt verklaard door de meerderheid van de bevolking.

Hoe dan ook, iedereen is vrij om te geloven wat hij/zij zelf als waarheid acht. De wereld zit tegenwoordig zo lastig in elkaar, dat je haast niet meer weet wat je moet geloven.

Deze post delen

Er zijn zat complot theorieën die minimaal stand houden, dan wel onderzocht moeten worden.

Echter waar ik doodmoe van wordt is dat een heleboel mensen die als ze zelf iets niet begrijpen direct een complot theorie aanhalen. Waar je met gezond verstand of enige kennis van zaken direct gehakt van kunt maken. Ze zoeken dus overal complot theorieën achter zodra het hun petje even te boven gaat. Hierdoor kun je stellen dat het merendeel van de complottheorieën totale bullshit is en dat is zo jammer voor mensen die wel een goede theorie hebben.:(

Deze post delen

Er is een officieel verhaal voor gebeurtenis X. Mensen die een andere verklaring hebben, worden dan belachelijk gemaakt en beschimpt, door ze het stempel alu hoedje of conspiracy theorist op te plakken. JFK 911 paperclip Watergate Gladio - de lijst is oneindig.

Door je tegenstanders te benoemen als CT, plaats je diegene in de hoek van de gekkies. En met gekkies praat je niet, die worden niet serieus genomen.

Achteraf blijken die gekkies het toch verdomd vaak bij het rechte eind te hebben (alhoewel ik bij area 51 en UFO's toch wel mijn bedenkingen heb). Kritisch blijven en open staan voor alternatieve, aannemelijker, theorieën is ontzettend belangrijk. De propaganda van de staat is als de reclame van bedrijven. Natuurlijk is becel het beste wat je op je brood kunt smeren. Natuurlijk is 911 uitgevoerd door de vriendjes van Osama binLaden.

Vroeger werd je verketterd, tegenwoordig word je conspiracy theorist genoemd. Er zijn nog steeds 28 pagina's geheim uit het 911 rapport. Waarom? Waar blijven de transcripties van de zwarte dozen van MH17 en de gesprekken met de verkeerstoren in Kiev?

Conspiracy theorist is een eretitel. Vandaag ben je gek en spreek je de officiële verklaring tegen en morgen blijkt die gek ineens gelijk te hebben. Ebola, MH17, Oekraïne, Fukushima, NWO, Bilderberg - wat vandaag beweerd wordt door de overheid, is morgen een doofpot affaire.

Skeptics are important in achieving an objective view of reality, however, skeptism is not the same as reinforcing the official storyline. In fact, a conspiracy theory can be argued as an alternative to the official or “mainstream” story of events. Therefore, when skeptics attempt to ridicule a conspiracy theory by using the official story as a means of proving the conspiracy wrong, in effect, they are just reinforcing the original “mainstream” view of history, and actually not being skeptical. This is not skeptism, it is just a convenient way for the establishment view of things to be seen as the correct version, all the time, every time. In fact, it is common for “hit pieces” or “debunking articles” to pick extremely fringe and not very populated conspiracy theories. This in turn makes all conspiracies on a subject matter look crazy. Skeptics magazine and Popular Mechanics, among many others, did this with 9/11. They referred to less than 10% of the many different conspiracy theories about 9/11 and picked the less popular ones, in fact, they picked the fringe, highly improbable points that only a few people make. This was used as the “final investigation” for looking into the conspiracy theories. Convenient....

http://www.infowars.com/33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-what-every-person-should-know/

Deze post delen

De beste complotten zijn zo ongeloofwaardig dat iedereen denkt dat het onzin is...........

• Leuk 1

Deze post delen

Sommige complotheorien zijn zo, tja, vergezocht dat ik mijn vraagtekens er bij zet.

Echter, zoals eerder geschreven, je vijand belachelijk maken is één van de besta manieren om hem monddood te maken.

Kijk maar naar diverse klokkenluiders in de geschiedenis, dan bedoel ik niet die van de Notre Dame.

Als ze er niet met harde hand uitgedrukt kunnen worden worden ze belachelijk gemaakt. Om vervolgens kapot geprocedeerd te worden.

Deze post delen

En het enige redmiddel is zelf ook tot de elite te behoren. Maar dan in land en materialen en inkomsten.

Deze post delen

laat ik het zo zeggen, de gene die het echt weten steunen elke vorm van onzin om zelf niet het gezicht te verliezen, want je zal maar toevalig door de mand vallen , dan loop je behoorlijke reputatie schaden op, en dat proberen ze te voorkomen om alles wat het complot tegen spreekt in stand te houden. of naja ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden. maar misschien snapt iemand mijn insteek :p maar goed tegen woordig kun je alles zeggen en het mooiste is als iedereen op dat moment ze mond weet te houden want dan, spreek je over een spreekwoordelijke waarheid of hoe men dat ook noemen wilt :p

Deze post delen

Maar wanneer is iets een complottheorie ?

Als de grote kranten en de TV dit nieuws niet brengen?

Van sommige complotten is meer bewijs dan het tegendeel die de gevestigde pers beweren.

Maar de gewone man en vrouw neemt alles voor waar aan wat op TV komt of in de krant staat.

En als je daar niet aan mee doe ben je raar, eigenwijs, gek, meetje dom, aluhoedje etc.....

Deze post delen

De term 'conspiracy theorist' is destijds door de CIA in het leven geroepen om alle tegenstanders van de officiële vertelling omtrend de Kennedy moorden de mond te snoeren. Een vernietigend label, waarbij je anders denkenden tactisch buiten spel zet. Het is een label welke ik zelf vaak vergelijk met antisemitisme, ook deze term is immers in het leven geroepen om een ieder wie het lef heeft vraagtekens te stellen bij het Zionistische beleid monddood te maken. Het klakkeloos met de stroom meegaan, nergens ook maar íets van af te weten, en ieder enigzins afwijkend aspect aanvallen, is tekenend voor de ignorante hokjesgeest. Want wát weet de moderne westerse mens anno 2015 nu van zaken als voedsel, politiek en macht structuren, geld, geschiedenis, medisch aspect, psychologie, filosofie, water, energie, etc... We zijn voor werkelijk ieder belangrijk aspect in ons leven volledig afhankelijk van derden, nu, waar ligt hier de verantwoording?

Kritisch denken en zaken onderzoeken zijn echter tekenen van intellect. Vrij om te denken, onderzoeken, zeggen, schrijven en opkomen voor alle ontaardde misstanden in de wereld, onder het motto "horen, zien en schreeuwen! " Beseffen dat concepten als wetten, regels, normen, waarden, ethiek en zelfs geld begrenzende elementen zijn van zelf geaccepteerde mentale aard. We leven heden ten dagen in de tijd der openbaringen: alles lekt uit, en alle duistere zaken komen steeds meer aan het licht. Tegen de stoom ingaan omdat het een eigen keuze is. Is het niet deze zelfde vrijheids lievendheid welke ons allen hier op dit prepper forum bijeen brengt?

Deze post delen

De maker en zijn gezin zijn onder verdachte omstandigheden dood in hun woning gevonden.

Hij wilde deze film over de nieuwe wereldorde gaan maken.

concept trailer

Ook een complot!!

Deze post delen

@doom, bedankt voor het onder de aandacht brengen. Het gebeurt helaas maar al te vaak dat mensen verdwijnen of onder verdachte omstandigheden omkomen, RIP Crowley familie. Het wereldwijde ontwaken is echter niet meer te stoppen, meer en meer mensen openen hun ogen voor wat er werkelijk in de wereld plaatsvind. Zelfs met al hun geld, wapens en knappe koppen zullen ze de menselijke spirit nooit kunnen breken.

https://www.facebook.com/graystatetherise/timeline?ref=page_internal

http://www.veteranstoday.com/2015/01/20/david-crowley-army-veteran-and-gray-state-movie-writerdirector-and-family-found-dead/

*

Deze post delen

Complot theorieën uit een aantal onderdelen bestaan. Informatie, totale onzin & propaganda. Het is moeilijk om de waarheid naar boven te halen maar laat je het daarom? De grootste denkers zijn de grootste twijfelaars... Ik ben zelf ook een kritische denker & ik heb ook weleens foute conclusies getrokken. Hier leer je van, die bevestigingsdrang is begrijpelijk maar kan soms ook een valkuil zijn.....

Het gaat om de combinatie info die je tot je neemt, zowel MSM, (geschiedenis)boeken,kranten, tijdschriften, youtube kanalen & alternatief news. Iedereen is er in enige mate wel mee bezig, niet zo gek ook als je prepper bent;) Maar laat het je leven niet overnemen, blijf je ook focussen op positieve dingen!

• Leuk 1

Deze post delen

Het gaat om de combinatie info die je tot je neemt, zowel MSM, (geschiedenis)boeken,kranten, tijdschriften, youtube kanalen & alternatief news. Iedereen is er in enige mate wel mee bezig, niet zo gek ook als je prepper bent;) Maar laat het je leven niet overnemen, blijf je ook focussen op positieve dingen!

Wat je zegt! Een avondje in complottheorieën duiken kan bij mij een gevoel van machteloosheid oproepen.

Tegelijk vind ik het belangrijk om meerdere perspectieven te hebben.

Opvallend vind ik wel dat mensen zo klakkeloos geloven dat alle media die ze voorgeschoteld krijgen waar is dat ze ook niet verder denken.

Deze post delen

Wat je zegt! Een avondje in complottheorieën duiken kan bij mij een gevoel van machteloosheid oproepen.

Tegelijk vind ik het belangrijk om meerdere perspectieven te hebben.

Opvallend vind ik wel dat mensen zo klakkeloos geloven dat alle media die ze voorgeschoteld krijgen waar is dat ze ook niet verder denken.

Heel begrijpelijk, wij hebben dat ook weleens! Klakkeloos alles overnemen van de MSM is ook een valkuil. (zeker voor degene die niet preppen!)

Kortzichtig denken ook wel tunnel visie genoemd is in beide gevallen zonde, keep an open mind;) maar overdrijf zeker niet...

Deze post delen

Het is gezond om heel nieuwsgierig te zijn en in zekere mate ook achterdochtig te zijn. Ik onderschrijf dat je knettergek kunt worden als je de ene na de andere complottheorie leest. Voor zowel MSN als de complottheorieën geldt dat je heel kritisch mag (en waarschijnlijk ook moet) zijn. Ondanks dat er vraagtekens genoeg overblijven heeft het er echter wel schijn van dat de wereld een bepaalde kant op lijkt te gaan (financiële crises, NWO en whatever comes next). Verontrustend genoeg en reden dat ik prep.

Zou het niet wat zijn als de CT'ers daadwerkelijk als gekken worden weggezet? Oh shoot, ook dat lijkt al te gebeuren (zie links)

http://www.thecommonsenseshow.com/2015/01/24/new-psychiatric-diagnosis-targets-internet-conspiracy-theorists/

http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/01/Ongehoorzaamheid-aan-overheid-officieel-een-psychiatrische-stoornis

In het verlengde daarvan maak mij best wel zorgen over de wel erg algemene verwoordingen van bepaalde wet en regelgeving. De gewone burger denkt bij de term 'extremist' waarschijnlijk aan iemand met een bomgordel of een AK47, maar de definitie is dermate vaag dat mensen met een sterke geloofsovertuiging (bijvoorbeeld ook christelijke) of een zeer kritische houding richting bestuursorganen er ook onder kunnen vallen.

In mijn ogen bestaat er een mogelijkheid dat CT'ers straks niet alleen voor gek worden versleten, maar ook weggestopt kunnen worden. OPSEC anyone?

P.S. Gray state (van de man in kwestie waar @doom over sprak). Heb ik kunnen downloaden. Ze hebben de Rough Cut online geslingerd.

http://tru-blitz.com/headline_news/ (ergens in het midden)

Heb hem nog niet gezien, maar wil hem binnenkort nog een keer kijken

• Leuk 1

Deze post delen

Ik geloof zeker niet dat de media de waarheid vertel,er is altijd te veel kanten en nuance,ieder verhaal is gekleur,door de schrijver en de lezer.

Maar complot theorie geloof ik nooit zo in.

Ga nu na 2 mensen in je straat,vertel aan Hun beide dat buurt bewooner x,falliet ga, of vremd ga en of wat dan ook. En kijk hoe snel je het verhaal rond gang .mensen kunnen Hun bek niet houden.need to know only, is al zo moeilijk te bewaren.

Wie is hier lid, omdat ze terminste op een plek kunnen zeggen dat ze preppen.

Deze post delen

Ik denk dat de allerrijksten aan de macht zijn en kosten wat kost aan de macht willen blijven.

Wat zou jij doen als je aan het hoofd stond van een keizerrijk en je was afhankelijk van de slavernij van je onderdanen om te zorgen dat je rijk en machtig zult blijven?

Deze post delen

Ach ja, de Media :(

Nederlandse nieuws bepaald door 10 rechtse eigenaren

http://delangemars.nl/2014/10/19/nederlandse-nieuws-bepaald-door-10-rechtse-eigenaren/

WELCOME TO THE REAL WORLD

Kritische economische sleutelzaken die daadwerkelijk onze welvaart bepalen zien we nauwelijks op Tv. Mensen worden in een fantasiewereld gehouden.

https://moneycrisis.wordpress.com/about-2/

https://moneycrisis.wordpress.com/

Deze post delen

In het orignele filmpje zie je ze ook schuin van voren. Dan zie je dat ze niet allen ik recht naar voren zitten, maar een beetje naar elkaar toe gedraaid. De zon dan recht voon/ boven hun staat kan het een verschil geven. Ik ben geen technicus of fotograaf maar kan mij voorstellen dat het zo kan zijn.

Deze post delen

https://www.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc

De video is van Youtube, de onderstaande tekst komt uit een link ergens anders vanaf dit forum. De gehele tekst en de video sluiten op elkaar aan.

Een complottheorie is strikt genomen een theorie die een complot veronderstelt. Complotten komen nu eenmaal voor en met een theorie die een complot beschrijft is niks mis mits de theorie in lijn is met de gebeurtenissen en er geen feiten bekend zijn die de theorie weerleggen. Hier is er eentje: Het kan best zijn dat Kiev de MH17 naar beneden heeft geschoten en daarna, onder regie van het US State Department, er alles aan gedaan heeft om de Russen de zwarte piet toe te schuiven. De satellietdata die Kiev vrij zouden kunnen pleiten worden door de VS niet geopenbaard. Als Kiev onschuldig zou zijn, zou het zelf op publicatie aandringen. Alleen als de satellietdata uitwijzen dat Kiev de dader is, is er een belang om die data achter te houden: Kiev en haar vrienden in de EU ontspringen de dans, de status van Russen en separatisten als bad guys blijft van kracht en de VS kan de regering in Kiev op allerlei mogelijke manieren onder druk zetten: “Do as we say, or else…”. Complottheorie? Prima, maar geheel legitiem omdat de gestelde hypothese falsifieerbaar is door de openbaring van de satellietbeelden.

Wat ik verder heb bemerkt, is dat mijn smartphone de laatste tijd iets doet wattie nooit deed: bij doorklikken naar alterbatieve sites, houdt Chrome (ik heb een Android Samsung Note 3, maar dat wist @martin al) er ineens mee op, moet dan herstarten en dan lukt het wel. Nooit problemen mee gehad, niet als ik naar http://www.nu.nl surf of de telegraaf pagina, wel haperen als het 'raar' is. WTF?

http://dutchturks.nl/?p=1908

Deze post delen

..

Wat ik verder heb bemerkt, is dat mijn smartphone de laatste tijd iets doet wattie nooit deed: bij doorklikken naar alterbatieve sites, houdt Chrome (ik heb een Android Samsung Note 3, maar dat wist @martin al) er ineens mee op, moet dan herstarten en dan lukt het wel. Nooit problemen mee gehad, niet als ik naar http://www.nu.nl surf of de telegraaf pagina, wel haperen als het 'raar' is. WTF?

http://dutchturks.nl/?p=1908

Als je dit echt serieus meent zou je het volgende kunnen doen

Warning: nerdtalk

Stel dat iemand je echt zou tappen, dan hoeft men helemaal niks op je toestel aan te passen. (de tap vind plaats tussen jouw aansluiting thuis, en de provider).

Stel dat je consequent gebruik zou maken van diverse 3g verbindingen dan wordt het lastiger, en zou er een reden kunnen zijn.

Of stel dat iemand een van de vele spyapps op je toestel zou hebben geïnstalleerd, dan is dat weer een compleet ander verhaal.

Aangezien dit onderwerp onder complotten staat zal ik voor "de fun" even kritisch meegaan in het verhaal.

Aanname:

Iemand wil zien welke sites jij bezoek

Daarvoor hoeft men helemaal geen tap te maken, dit kan iedereen (die hiervoor bevoegd is) met een standaard formuliertje opvragen .

Uiteraard is dit gebonden aan strikte regelgeving (proest, kuch, ik verslik me even)

En ik "denk" dat er ook een paar afdelingen zijn die dit zonder formuliertje kunnen raadplegen.

Kort samengevat, jouw toestel is gewoon onstabiel en/of het is toeval.

Ja, maar ....

Ok dan, de aanname wordt:

Iemand wil de INHOUD zien van de zaken die jij op je toestel uitspookt.

Daarvoor moet men wel een tap "maken" maar heeft dus geen enkele invloed op het functioneren van je toestel.

Dat is net zo vaag alsof je een klikje zou horen als iemand je telefoon zou tappen.

Laten we even nadenken, we leven niet meer in de jaren 60. Een tap van een telefoon of een tap van IP verkeer is 100% onzichtbaar.

Ja, maar toch ..

Ok dan moet het zo zijn dat er iemand jouw toestel probeert te loggen die NIET bevoegd is.

Dan moet je denken aan een familielid die wat paranoïde is over het privé leven van de partner.

Dan moet je ervan uitgaan dat deze persoon niet de meest geavanceerde software zal gebruiken, en gebruik maakt van een standaard app.

Deze zooi kan je heel eenvoudig detecteren met weer andere software. (zie google "detect keylogger" voor details)

Ja, maar toch denk ik dat mijn data vanaf mijn toestel wordt onderschept.

Als je het dan echt zeker wil weten doe je het volgende:

1- Je zorgt dat je wifi router aanschaf met de functie syslog.

2- Je logt al het ip verkeer naar een log (syslog server of sommig routers kunnen schrijven naar een usb drive)

3- Je zet ALLE computers uit, inclusief je telefoon

4- Je test eerst of het geheel werkt door op http://www.preppers.nl te surfen en kijk of je ip verkeer voorbij ziet komen naar 185.10.51.48, zo ja dan werkt het. zo nee dan wordt het tijd om een ICT nerd in te schakelen.

5- Je zet vervolgens je toestel aan en maak verbinding met wifi. Je zet vooraf je 3G (data) uit om zeker te weten dat alles via wifi verloopt.

Vervolgens je toestel aanzetten en helemaal NIKS doen.

Na 30 minuten je log bestuderen en helemaal gek worden van de enorme berg data die tussen je telefoon en is verstuurd. Hier zo gek van worden dat je niet meer wil weten waar deze data allemaal tussen heeft plaatsgevonden, maar WAT VOOR data er is uitgewisseld, dus je gaat een stap verder en start met de volgende constructie:

Je download wireshark op je pc/linux

Je plaats een 2e netwerkkaart in je pc, installeer een dhcp server, configureer je netwerkkaart in "router / repeater" mode (zie google voor meer details, anders wordt het een heel lang verhaal)

Hierna ga je de telefoon laten verbinden met je wifi, maar de zogenaamde gateway gaat naar je pc, en die onderschept alle netwerkpakketjes voor de volle 100%

Het voordeel van deze methode is dat je deze vorm van data logging onmogelijk kan voorkomen. En je kan het ook onmogelijk detecteren.

Wat kan je nu vervolgens bevestigd zien (of ontkracht). Stel dat iemand je inhoud van je PM message wil doorzenden naar een ip nummer in Rusland (om maar iets te noemen), dan MOET je deze verbinding tegenkomen.

Uiteraard wel met de voorwaarde dat dit zou plaatsvinden VANAF je toestel, en niet vanaf je provider.

Nu zitten er nog een berg haken en ogen aan dit verhaal want.....

Stel iemand is zo slim om de data niet via een ipverbinding te verzenden maar via een mailtje..

Dan is het lastig zoeken in de ip log, want dan kan dit makkelijk een onschuldig lijkend pakketje zijn naar een server van google.

Of stel iemand is zo slim om de data compleet te versleutelen zodat jij dit niet als leesbare data.

Of stel iemand is zo slim om het als een dropbox file te verzenden, dan denk jij dat dit verkeer is van je eigen dropbox account

En zo kunnen we nog even doorgaan waardoor je alsnog niet veel verder kom.

Stel dat je het echt wil weten, dan moet je eigenlijk een identieke 2e telefoon aanschaffen.

Hier ga je uitvoerig loggen en je zorg voor zo min mogelijk apps op dit toestel.

Deze log kan je als referentie gebruiken voor "normaal" verkeer

(je gaat je sowieso wezenloos schrikken als je ziet welke data er "normaal" wordt uitgewisseld, maar dat is weer een andere discussie)

Nu ben ik niet zo van de complot theorieën. Dat komt omdat ik er per definitie van uitga dat alle scenario's mogelijk zijn. (is het gelijk geen complot meer)

Maar de reden dat ik soms wat heftig reageer op complottheorieën is dat in 95% van de gevallen er geen enkele logica achter zit.

(dus in 5% van de gevallen wel)

En dat in geval van een complot er ineens een stuk minder kritisch naar bronnen wordt gekeken dan als het gaat om de MSM

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...