Ga naar inhoud
GENEGEERD

JSF kan niet schieten tot 2019

Icewind
 Share

Recommended Posts

De volgende blunder heeft zich al weer aangediend in de JSF Soap.

Het kreng kan door gebrek aan software niet schieten. Hij hangt dus wel zijn indrukwekkende leutertje naar buiten maar van enige ejaculatie kan geen sprake zijn.

Lachen voor de IS.

Maar al kon het ding schieten, 3300 kogels per minuut moet kunnen, heeft hij maar plaats voor max. 220 dus met 4,5 seconden terug naar huis, goed bedacht.

1420052173480.cached.jpg.a79af26fe3c7df239012b88446df58bf.jpg

Echt jongens, laten we nu gewoon een Saab kopen of onze trouwe F16 repareren van de nog weg te smijten belastingcenten.

De grote Amerikaanse voordelen die beloofd zijn blijken toch alleen een koe met gouden horens en alleen de Amerikaanse economie vaart er wel bij, die gaat als een speer.

http://webwereld.nl/software/84959-kanon-van-jsf-werkt-niet-vanwege-ontbrekende-software?utm_source=+SIM&utm_medium=email&utm_campaign=20150101-15%3A10%3A02_webwereld_daily_cron&utm_content=&utm_term=_12493&userHash=589ce53296dab8425edd462cccde0a75

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/12/31/new-u-s-stealth-jet-can-t-fire-its-gun-until-2019.html

http://webwereld.nl/development/81906-8-miljoen-nieuwe-coderegels-nodig-in-software-jsf

Hoe hilarisch kan het worden

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik begrijp niet dat een land als Nederland met een klein defensiebudget mee doet met een (pre-)ontwikkelfase van een jachtvliegtuig.

Koop gewoon een (bewezen) gereed product waar reeds ervaringen mee zijn opgedaan.

Triest om te zien dat onze regering enorme puppets zijn van de Amerikanen...

Link naar reactie

Ik begrijp niet dat een land als Nederland met een klein defensiebudget mee doet met een (pre-)ontwikkelfase van een jachtvliegtuig.

Koop gewoon een (bewezen) gereed product waar reeds ervaringen mee zijn opgedaan.

Triest om te zien dat onze regering enorme puppets zijn van de Amerikanen...

Het probleem is ook dat we in deze bananenrepubliek niet te verenigen lijken tegen de debiele kliek in Den Haag. We laten ons als burgers steeds maar weer ringeloren en beloven dat het beter zal gaan, belofte maakt schuld geldt niet voor het Binnenhof.

In andere landen was de bom al gebarsten.

Hier kleden we de burger en met name de ouderen in de verzorgingshuizen uit om idioterie te financieren.

Wat ik al zij, Saab, die was klaar samen met een Frans vliegtuig ten tijde van het instappen bij JSF

.

We bezuinigen het leger weg, verkopen tanks en zwaar materieel, verslonzen de F16 en kopen rotte Italiaanse marine heli´s die niet vliegen omdat ze roesten bij zeewater waardoor we een heli met onderhoud´s crew moeten huren in België.

Maar die JSF, die gaat ons voordeel opleveren. Nou... geloof het maar niet!

En zolang er dominante ego´s die graag de geschiedenisboeken ingaan het land regeren, verandert er niets.

Link naar reactie

Bij het lezen op dit forum (en ik lees veel) komt bij mij de laatste tijd vaker de vraag op "wat heeft dit met preppen te maken"

Nu begrijp ik dat preppen een zeer breed bereik heeft en dit voor velen anders word ingevuld..... maar waar raakt dit bericht mij wat zie ik over het hoofd? moet ik zelf een Saab gaan preppen?

• Leuk 1
Link naar reactie

@Nickx Het zou je misschien wel in je wallet kunnen raken als de regering weer geld nodig heeft. Ik mag aannemen dat politiek en daarmee zaken die ons allen op een onzinnige manier geld kosten ook tot binnenland behoren? Maar je mag me verbeteren wanneer ik verkeerd zit, geen probleem.;)

Ik ben ook niet uit op een discussie onderling maar vond het over de balk smijten van belastinggeld iets om aan te kaarten.

Link naar reactie

@Nickx Het zou je misschien wel in je wallet kunnen raken als de regering weer geld nodig heeft. Ik mag aannemen dat politiek en daarmee zaken die ons allen op een onzinnige manier geld kosten ook tot binnenland behoren? Maar je mag me verbeteren wanneer ik verkeerd zit, geen probleem.;)

Alles wat de overheid doet raakt mij in de knip..... maar dan kunnen we alle politieke beslissingen zowel landelijk als regionaal gaan bespreken en roepen hoe kut het allemaal is. Dan is het geen prepforum maar een politiekforum.

Ik wil je niet verbeteren verre van dat zelf en mijn postje ook al helemaal niet op jou in het bijzonder gericht. Maar mijn voorkeur gaat uit om op dit prepforum over prep gerelateerde zaken te lezen. En ik merk dat ik daar best naar moet zoeken tussen alle berichten door, iets wat ik persoonlijk best zonde vind omdat de "boodschap" hierdoor verloren gaat.

Het was eigenlijk een gedachte die bij dit bericht naar boven kwam en dacht... laat ik mij eens verbazen wat ik hier over het hoofd zie

Maar uhh dit is niet mijn forum, ik ben hier geen moderator die de regels moet/mag handhaven, dus waar bemoei ik me eigenlijk mee als bezoeker.

PS

Als je jou bericht zo leest is natuurlijk wel lachwekkend als het allemaal klopt. (en bijna niet te geloven)

• Leuk 1
Link naar reactie

@Icewind, rate of fire staat indrukwekkend, maar in de praktijk heeft bijna geen enkel wapen genoeg ammo om dat vol te houden

bv een m16 http://nl.wikipedia.org/wiki/M16_%28vuurwapen%29 doet 800pm terwijl er maar ong 30 in een magazijn gaan

en zo kan ik je bijna ieder wapen wel onderuit halen dat de capaciteit niet in verhouding staat met de rat of fire

Link naar reactie

@Icewind, rate of fire staat indrukwekkend, maar in de praktijk heeft bijna geen enkel wapen genoeg ammo om dat vol te houden

bv een m16 http://nl.wikipedia.org/wiki/M16_%28vuurwapen%29 doet 800pm terwijl er maar ong 30 in een magazijn gaan

en zo kan ik je bijna ieder wapen wel onderuit halen dat de capaciteit niet in verhouding staat met de rat of fire

Dat kan zeker en ik propageer ook niet er verstand van te hebben, toen ik in dienst zat schoten we hooguit met pijl en boog dus een wapenkenner ben ik zeker niet.

Ik reageer alleen op wat geschreven is en ik neem aan dat wanneer de Yanken het zelf schrijven er wel een kern van waarheid is.

Dus als er geschreven wordt, het kanon is in staat 3300 patronen per minuut te vuren en helaas is er maar plaats voor maximaal 220, tja dan heb ik er zoveel verstand van dat ik het niet weet:)

Waar het mij in wezen gewoon om gaat is de verspillingsdrift van de regering. Een toestel wordt ons willens en wetens door de strot gedraaid terwijl er plenty alternatieven waren. En de problemen en kosten blijven maar oplopen. Zonde geld dat beter naar de zorg had gegaan. Hoeven die oudjes die het land hebben opgebouwd niet hun eigen toiletpapier te kopen.

Link naar reactie

Vanwege de prijs.

Maar de JSF wordt dus niet betaalbaarder, is niet beter en het project loopt uit en uit.

Dan nog... je koopt toch geen meerdere dingen aan als dat z'n doeltreffendheid nog niet heeft bewezen. dan koop je met dat budget 2 van die dingen minder terwijl je weet dat het goed werkt..

logica en politiek gaan niet samen... blijkbaar nog niet genoeg geleerd van die helikopters en treinen.

Link naar reactie

logica en politiek gaan niet samen... blijkbaar nog niet genoeg geleerd van die helikopters en treinen.

De VS zijn gewoon steeds minder capabel. (grote proiecten, planning, etc)

En de Nederlandse besluitmakers snappen nog iummer niet dat de JSF nix is voor NL en ook niet voor 'vredes' missies.

Immers: De JSF en F16 zijn uit twee verschillende klassen qua mogelijkheden. Dus waarom zo'n grote dure bak die lomp is qua vliegbewegingen?

De banenmythe is ook dat.

Link naar reactie

Gast foxy wolf

'We' kunnen wel met zn allen gaan schelden, maareh, correct me if I'm wrong, alle destijds (2000/2001) mogelijk denkbare toestellen (waaronder de F/A-18E/F Super Hornet, de Eurofighter Typhoon en de Saab JAS39 Gripen) zijn in 2001 door TNO, NLR en NIVR, vermaarde instituten die boven elke verdenking zijn verheven, op meer dan 700 punten met elkaar vergeleken, waarna de JSF als beste optie bij de gehanteerde eisen werd aangewezen. Overigens, meerdere malen.

Het kan niet zo zijn dat tussentijds of aan het einde van de rit plotseling wordt gekozen voor een ander toestel dat inferieur is aan de JSF.

Last but not least, wat redelijk veel gewicht in de schaal heeft gelegd zijn de stealtheigenschappen. "Men" wil koste wat kost dat de vlieger maximale mogelijkheden heeft om ook na zijn missie succesvol te kunnen bug outen.

Link naar reactie

Hahaha. Tegen de tijd dat de JSF eindelijk in de lucht is, is die stealth- techniek alláng achterhaald (nu waarschijnlijk al). Net als toestellen als de SR71 Blackbird (speciale bolletjes-coating) en de F117 Nighthawk (hoekige en schuine panelen) die nu staan weg te kwijnen op Area51 en "The boneyard" in de Arizona woestijn.

De techniek wordt wel doorontwikkeld, de JSF bouwtekeningen zeer waarschijnlijk niet.

Link naar reactie

Bij het lezen op dit forum (en ik lees veel) komt bij mij de laatste tijd vaker de vraag op "wat heeft dit met preppen te maken"

Nu begrijp ik dat preppen een zeer breed bereik heeft en dit voor velen anders word ingevuld..... maar waar raakt dit bericht mij wat zie ik over het hoofd? moet ik zelf een Saab gaan preppen?

Kijk eens in welke rubriek deze topic staat....

Er wordt hier over meer gepraat dan alleen maar eten en drinken.

Binnenlandse en buitenlandse politiek is heel belangrijk om te volgen...

Als burger zou je moeten weten wat er met de centen gebeurt die je betaalt als belastingplichtige...

Link naar reactie

Gast foxy wolf
Hahaha. Tegen de tijd dat de JSF eindelijk in de lucht is, is die stealth- techniek alláng achterhaald (nu waarschijnlijk al). Net als toestellen als de SR71 Blackbird (speciale bolletjes-coating) en de F117 Nighthawk (hoekige en schuine panelen) die nu staan weg te kwijnen op Area51 en "The boneyard" in de Arizona woestijn.

De techniek wordt wel doorontwikkeld, de JSF bouwtekeningen zeer waarschijnlijk niet.

Aannames.

Heb je niks an.

Link naar reactie

Kijk eens in welke rubriek deze topic staat....

Er wordt hier over meer gepraat dan alleen maar eten en drinken.

Binnenlandse en buitenlandse politiek is heel belangrijk om te volgen...

Als burger zou je moeten weten wat er met de centen gebeurt die je betaalt als belastingplichtige...

Binnenland had ik gelezen (al voordat ik reageerde) en...... in binnenland kunnen we alles posten dus is de koffiecorner overbodig?

Natuurlijk is preppen meer dan eten en drinken. (al draait het imo, naast warmte en onderdak hier uiteindelijk primair om)

De politiek volgen kan inderdaad verstandig zijn om "iets"aan te zien komen maar dan wel op specifieke zaken die direct invloed hebben op onze leefomstandigheden nu of in de toekomst, bv op het gebied van dijken of verordeningen op het gebied van voedselverstrekking, aanpassingen rampenplannen etc.

Maar vertel mij (geef mij het inzicht) wat ik met deze informatie betreffende dit vliegtuig kan, buiten het gegeven dat het verspilling is van belasting gelden.

Want nogmaals als we alle vermeende verspillingen hier gaan bespreken dan hebben we het over een politiek forum.

M.a.w. wat kan ik functioneel veranderen tav mijn of een ander zijn/haar prepgedrag of prepinzicht met het genoemde bericht.

Ik ben benieuwd welk voortschrijdend inzicht dit bericht jou heeft gegeven, wat ik echt met de beste wil van de wereld niet zie, en hoe dit jou prepgedrag beïnvloed.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...