Ga naar inhoud
GENEGEERD

[TIP] Bezoek eens de BVA Auctions website


hayauchi

Aanbevolen berichten

BVA Auctions

https://www.bva-auctions.com/

De veilingsite voor openbare verkoop, executie verkoop en online veilingen van roerende goederen afkomstig van faillissementen bij diverse bedrijven.

 

Op deze website worden goederen en partijen uit faillissementen aangeboden.

 

Domeinen en defensie (van lijkzakken ('opbergzak gesneuvelde') tot generatoren) bieden ook regelmatig partijen aan.

 

N.a.v. reactie's die erop wijzen dat defensie veelal grote partijen aanbiedt, 'zoveel kuub', '300 bedden', zo groot dat het allemaal niet meer interessant is voor een prepper. Dan denk ik asjemenou!: juist op een plek waar veel preppers samenkomen, deze plek, moet het dan toch mogelijk worden om als collectief in de biedstrijd mee te dingen! Is daar al eens mee ge-exeprimenteerd?

 

Daarom heb ik de volgende groep aangemaakt: SAMEN BIEDEN om de PRIJS TE DRUKKEN.

 

 

Wie een beetje speurt kan voor een klein bedrag interessante objecten aanschaffen.

Een cementsilo op het erf, als uitkijktoren?

 

 

aaa.jpg.c15d5d9ed3370bfa0d4f44d506e24990.jpg

enkele andere voorbeelden van voorwerpen die voor een prepper interessant kunnen zijn

 

1-19.jpg.a9a4bd888ad48406f8e76c1363c40760.jpg

2.jpg.f2c434a28337899d385614dcd5d9c0f4.jpg

17.jpg.4b2ea9bd6d21d1c9807be7be2ec1c5ed.jpg

226.jpg.067ae186fd01e61b72fd28e630858a9f.jpg

693.jpg.4de7c772590d03c0c7c9c96d3a7fd04b.jpg

1223.jpg.ca77ab13a93ba2278c8ceb6d759a2a62.jpg

474.jpg.ab4b4f539e9893e68417161b6c141176.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik vind de veiling altijd een beetje tegenvallen. Startbod is vaak al hoog en dan komt er nog opgeld en btw bij. Soms heb je geluk. Het is vaak een gok als je zo van een foto koopt, maar je kan natuurlijk ook naar een kijkdag gaan, maar dan ben je een hele middag kwijt en weet je nog niet of je ook wat gaat "winnen". Oja winnen betekend dat jij het meeste voor het lot wilde uitgeven. Bdw ik mag graag kijken op veiling sites, en lekker wegdromen.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ hayauchi

 

Beetje jeugdige overmoed ? ;-)

 

Ik woon in een woonwijk, twee onder één kapper. Waarom zou ik dan een cementtoren op mijn stukkie grond zetten als uitkijktoren ?

 

Kost een stuiver, moet hem ophalen, dan nog modificeren en dan maar hopen dat het niet onweert tijdens de zompieacopolips.

neh, dat wordt het niet.

 

Een oud collega had eens een paar mooie fietstassen voor weinig. Hij moest alleen een dag vrij nemen en naar pietjepuk rijden om ze op te halen. Alleen maar omdat ze niets opsturen.

Nee geef mij dan maar een leuke mergelgrot in Limburg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

en transport is ook voor eigen rekening,

bij zon cementsilo komt daar al snel een 500 bovenop dus

want je moet een vrachtwagen hebben die hem kan laden en een kraan om m te lossen

dus tenzij je zelf transport hebt moet je dat ook nog rekenen, mij kost het alleen de brandstof om iets te halen,

anders moet je voor vrachtwagen transport een 200+ euro rekenen bij courant spul wat op pallets kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

BVA in het verleden een tijdje in de gaten gehouden. De prijzen waren inderdaad absurd hoog. Meestal veel hoger dan voor het zelfde artikel in een reguliere winkel (veilingkosten en BTW nog niet eens meegerekend). Dit was vooral bij consumenten elektronica. De zelfde kavels lijken ook steeds terug te komen. Het leek er op dat de 'veilingmeester' "de muur mee liet bieden" zo absurd hoog werd er geboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet op de BVA site voornamelijk kijken naar kleinere partijen. Zag laatst een zooitje veldbedden voor een prikkie staan van Defensie. Zelfs met de bijkomende kosten zou je op ongeveer een tientje uitkomen per veldbed. Dat is goed te doen voor een frame met een lappie stof lijkt mij. Daar heb je ook wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet op de BVA site voornamelijk kijken naar kleinere partijen. Zag laatst een zooitje veldbedden voor een prikkie staan van Defensie. Zelfs met de bijkomende kosten zou je op ongeveer een tientje uitkomen per veldbed. Dat is goed te doen voor een frame met een lappie stof lijkt mij. Daar heb je ook wat aan.

 

Grootste nadeel aan BVA is dat ze in 1x 50 kuub defensiematerialen veilen, dat wordt wat veel voor op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop redelijk veel bij BVA ik heb onder andere mijn vloertegels en laminaat via de BVA gekocht scheeld inclusief alle extra kosten nog steeds 50% op de nieuwwaarde. Verder heb ik ook redelijk wat spul gekocht toen bij de inboedel verkoop van Halffords. Het kan allemaal heel goedkoop maar je moet geduld hebben en je moet weten wat het product echt waard is. Ik kijk daarom altijd voordat ik bied wat iets in de winkel kost. Als het in de winkel zeg maar 10 euro duurder is haal ik het daar wel wanneer het me uitkomt.

 

Maar wat me meestal opvalt bij BVA Auctions dat het de eerste keer absurd duur is. Er bied dan ook bijna niemand op het product. Ik ga dan ook niet mee. Daarna een dag of wat later komen de zelfde kavels nogmaals terug maar dan beginnen ze vanaf 1 euro of worden ze gratis geleverd iets in die richting. Het word goedkoper totdat iemand het uiteindelijk koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop redelijk veel bij BVA ik heb onder andere mijn vloertegels en laminaat via de BVA gekocht scheeld inclusief alle extra kosten nog steeds 50% op de nieuwwaarde. Verder heb ik ook redelijk wat spul gekocht toen bij de inboedel verkoop van Halffords. Het kan allemaal heel goedkoop maar je moet geduld hebben en je moet weten wat het product echt waard is. Ik kijk daarom altijd voordat ik bied wat iets in de winkel kost. Als het in de winkel zeg maar 10 euro duurder is haal ik het daar wel wanneer het me uitkomt.

 

Maar wat me meestal opvalt bij BVA Auctions dat het de eerste keer absurd duur is. Er bied dan ook bijna niemand op het product. Ik ga dan ook niet mee. Daarna een dag of wat later komen de zelfde kavels nogmaals terug maar dan beginnen ze vanaf 1 euro of worden ze gratis geleverd iets in die richting. Het word goedkoper totdat iemand het uiteindelijk koopt.

 

Dat is mijn ervaring ook. Wij kopen regelmatig via BVA , meest zakelijk. De veilingen onderling verschillen enorm. Soms dalen de prijzen zelfs zolang er niet geboden is. Maar een aantal superkoopjes gedaan de laatste maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...