Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast tom666

Griekenland zorgt voor de ondergang van Europa?

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Mooie koopmomenten......

Ik sla deze reis met de nieuwe Titanic even over als je het goed vind.

Deze post delen

'Eurogroep maandag niet bijeen'

De ministers van Financiën van de landen in de eurozone zijn niet van plan om maandag al bijeen te komen om over de uitkomst van het referendum in Griekenland te praten. Dat heeft een anonieme bron binnen de eurogroep laten weten. Op de vraag of er een vergadering van de eurogroep stond gepland voor maandag, antwoordde de bron: „Nee, zeker niet. Ik zou niet weten wat we moeten bepraten.”

http://www.telegraaf.nl/dft/24235508/___Eurogroep_maandag_niet_bijeen___.html

De arrogantie druipt er weer vanaf. Het gaat er dus gewoon weer om wie macht heeft over wie en niet over het helpen van de Grieken. Echt schandalig dit!

Deze post delen

bitcoin en litecoin xchanges zijn ook bloednerveus al een paar spongen met correcties gezien vanavond

krijgen we weer cyprus? toen ging de koers keer 10. Ik hoop het zo, dan heb ik geen hypotheek meer :-)

Deze post delen

idd, de EU maakt meer kapot dan je lief is. Die mensen hebben part noch deel aan de ellende die veroorzaakt is door de banken maar zijn wel slachtoffer ervan.

Ligt wel wat genuanceerder lijkt mij. Ze zijn slachtoffer maar gaan qua schuld niet geheel vrijuit. Ze zijn wat mij betreft deels schuldig aan hun schuld.

De omvang van hun schuld is zeg maar hun eigen schuld.:D

Deze post delen

De beurzen onderuit is geen probleem, dat is een aankoopmoment. Gelukkig heb ik wat cash klaarstaan. Ik ben de voorbije twee jaar alleen maar aan het verkopen geweest.

Deze post delen

Denk best dat de beurs morgen een stevige zet krijgt en niet eentje in de goede richting. Maar goed, dat trekt wel weer aan. Zo niet, dan komt dat niet hierdoor.

Ach voor mij maakt het allemaal niet uit. Ik ben hier nu al drie jaar mee bezig en als het komt dan komt het maar. Alles staat bij mij klaar.

Deze post delen

De beurzen onderuit is geen probleem, dat is een aankoopmoment. Gelukkig heb ik wat cash klaarstaan. Ik ben de voorbije twee jaar alleen maar aan het verkopen geweest.

Het is wel een probleem want er zijn immers meer mensen dan jij ;). Het gaat er natuurlijk om dat het een tijdelijk probleem is. Als je koopt moet je natuurlijk ook nog het juiste kopen.....

Deze post delen

Ligt wel wat genuanceerder lijkt mij. Ze zijn slachtoffer maar gaan qua schuld niet geheel vrijuit. Ze zijn wat mij betreft deels schuldig aan hun schuld.

De omvang van hun schuld is zeg maar hun eigen schuld.:D

Hoe genuanceerd het werkelijk is, kun je hier lezen....

Vijf jaar voorgelogen over Griekenland

http://ewaldengelen.blogspot.nl/2015/06/vijf-jaar-voorgelogen-over-griekenland.html?spref=tw

Deze post delen

Het is wel een probleem want er zijn immers meer mensen dan jij ;). Het gaat er natuurlijk om dat het een tijdelijk probleem is. Als je koopt moet je natuurlijk ook nog het juiste kopen.....

Dat kan best. Maar het is nu eenmaal zo dat de meesten er armer door worden en slechts enkelen er beter van worden. Soms moet je tegen de stroom ingaan. Wie zal met mij medelijden hebben als ik een fout maak ? Niemand.

Deze post delen

Doei Griekenland, doei Euro! :rolleyes:

Denk je werkelijk dat ze de afgelopen 5 jaar niks hebben gedaan tegen een eventuele exit? Grote kans dat de boel zal opveren zodra ze vertrokken zijn. You're only as strong as your weakest link. ;)

Deze post delen

Dat kan best. Maar het is nu eenmaal zo dat de meesten er armer door worden en slechts enkelen er beter van worden. Soms moet je tegen de stroom ingaan. Wie zal met mij medelijden hebben als ik een fout maak ? Niemand.

Wanneer de beurs een grote klap krijgt wordt jij daar indirect ook door geraakt. Ook wanneer je liquide bent.

Deze post delen

Ik weet nog niet zo zeker of Griekenland uit de Euro gaat. Er zijn teveel geo politieke redenen voor.

Deze post delen

Hoe genuanceerd het werkelijk is, kun je hier lezen....

Vijf jaar voorgelogen over Griekenland

http://ewaldengelen.blogspot.nl/2015/06/vijf-jaar-voorgelogen-over-griekenland.html?spref=tw

Oud nieuws en waaruit blijkt dat hij wel weet hoe het zit??!! Waar er twee kijven, hebben er twee schuld. Ik voel er niet zoveel voor om tot in lengte van dagen geld in een land te blijven douwen waarvan ieder weldenkend mens weet dat het nimmer op eigen benen kan staan. Wellicht zie jij dat anders........

Deze post delen

Ik weet nog niet zo zeker of Griekenland uit de Euro gaat. Er zijn teveel geo politieke redenen voor.

Of het daadwerkelijk gebeurt moet ik ook nog maar zien.

Deze post delen

Wellicht zie jij dat anders........

idd. Want we stoppen geen geld in Griekenland maar in onze eigen banken. En als dat stopt, krijgen wij de shit net zo hard als de Grieken. Zal mij benieuwen welke EU bank er als eerste om staatssteun komt.........

Deze post delen

Zoals de titel van dit draadje zegt...................

Zou het kunnen, dat dit de trigger is, voor het neerhalen van Europa.

Toch ben ik een beetje blij, dat de uitkomst een Nee word, zo het nu lijkt.

Dat de burgerij een nee zegt, zich uitspreekt over de maatregelen van de troika, zegt dat het genoeg is, ik vind dat mooi.

Of het ons nu verder in de neergaande spiraal gooit, misschien wel, of we zitten er allang in en gaan misschien daardoor harder.............

Het is allemaal niet mooi, maar ik vind het wel mooi, dat ze niet klakkeloos alles accepteren, wat hun word opgelegd.

Eindelijk eens een land wat wel ballen heeft.

• Leuk 2

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...