Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Icewind

Journalist Jürgen Todenhöfer bij IS

Recommended Posts

Jürgen Todenhöfer heeft onder bescherming een tijdje samen geleefd met IS.

Conclusie; IS is veel gevaarlijker dan ook maar iemand weet. Ze willen de wereldmacht. Lekker ben je.Verhalen die veertig jaar geleden al de ronde deden lijken schrikbarend dichtbij als deze kliek idioten niet op tijd gestopt wordt.

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2010907-de-grootste-bedreiging-van-de-wereldvrede.html

Mensen die geen enkel respect meer hebben voor andere mensen en die hun godsdienstwaanzin opdringen (met het grootste geweld) zul je met merg en been moeten vernietigen. Deze idioten zijn ziek in hun hoofd en er zijn geen andere oplossing dan ze uit te schakelen. Deze mensen schuwen zelfs niet om vrouwen en kinderen of eigen mensen die anders denken te vermoorden.

• Leuk 1

Lastig verhaal dit. Als ik dan lees dat hij maanden heeft onderhandeld om daar te kunnen zijn. Wie zegt mij dat hij geen spreekbuis is die gebruikt wordt om ons bang te maken. De eerste oplossing die hij noemt is dat het westen op moet houden met het discrimineren van moslims. Hij zal best een punt hebben maar ik blijf sceptisch.

• Leuk 1

Er word niet alleen door ons getwijfeld over zijn verhaal.

http://www.demorgen.be/buitenland/-is-is-veel-sterker-en-gevaarlijker-dan-we-denken-a2159879/

In het NOS artikel word ook het volgende geschreven:

"De oplossing moet niet van het Westen komen, maar uit Irak, denkt Todenhöfer. "In Irak maken de soennieten 35 procent van de bevolking uit. Door het Amerikaanse ingrijpen en de regering-Maliki zijn ze tot de outcast van de samenleving gemaakt. Ze hebben hun banen verloren, zijn buiten gesloten, vermoord, terwijl het gematigde mensen zijn.

Het rehabiliteren van die groep is onze enige kans tegen IS. Met westerse bommen gaan we IS niet verslaan."

En daar zijn wij volgens mij in samenwerking met de coalitie juist mee bezig! Er zijn trainingsmissies van start gegaan waar soennieten in Irak getraind worden om de strijd aan te gaan.

http://nos.nl/zoeken/?s=training+irak

De tijd zal het leren!!!

Greetz

Peter

Lastig verhaal dit. Als ik dan lees dat hij maanden heeft onderhandeld om daar te kunnen zijn. Wie zegt mij dat hij geen spreekbuis is die gebruikt wordt om ons bang te maken. De eerste oplossing die hij noemt is dat het westen op moet houden met het discrimineren van moslims. Hij zal best een punt hebben maar ik blijf sceptisch.

Ik kan me voorstellen dat zijn toelating als insider van de IS onder embargo van de IS is. Ik hoop dat hij naast deze 'publieke' boodschap, achter de schermen wat bruikbaardere boodschappen heeft.

Ten eerste: IS is een verzamelnaam, wie of wat het exact is, niemand weet het... En zoals het ook is met el-Qaida is, zal de CIA er meer dan een handje in hebben... Het gaat altijd over geld en dus wapentuig, controle enz.

Dat er godsdienstfanatici worden gebruikt voor het bovenliggende doel, zeer waarschijnlijk. Zij zijn de domste en de best gemanipuleerde. Wij die alle 'verhaaltjes' welke ons bereiken geloven, zijn de tweede naïefste.

En ook opmerkelijk: Hij zegt dat de VS de IS onmogelijk kan verslaan met bommen. Maar even later zegt hij dat de grootste dreiging tijdens zijn verblijf bij de IS de bommenwerpers waren die laag overvlogen. Wat klopt hier niet?

En ook opmerkelijk: Hij zegt dat de VS de IS onmogelijk kan verslaan met bommen. Maar even later zegt hij dat de grootste dreiging tijdens zijn verblijf bij de IS de bommenwerpers waren die laag overvlogen. Wat klopt hier niet?

IS verslaan is iets anders dan journalist bom op hoofd laten vallen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...