Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tenten: Bergans Lavvo


White Eagle

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wij twijfelen tussen een Bergans en een Hilberg. Maar we hebben nog geen ervaring met deze tenten.

 

hilberg heeft een leuke aanbieding. http://www.helsport.no/kongsvold-8-10

 

@f150 welke tent heb jij?

 

Wij gebruiken de Tentipi Safir 7CP. Ondanks dat de tent in de rugzak mee gaat, hebben we toch gekozen voor de katoen-polyester uitvoering. Het comfort van CP, de materiaal sterkte en het gebruik van een kachel of gas in de tent waren doorslaggevend. Met de CP uitvoering heb je geen binnentent nodig. De polyamide uitvoeringen zijn ca. 3-4 kg lichter, maar vereisen een binnentent, en zijn veel kwetsbaarder.

Met een beetje moeite kun je met 8 man slapen op de 10.4 m2. Het is een tent die geschikt is voor extreme omstandigheden. De tipi blinkt uit in eenvoud en degelijkheid, maar helaas ook in prijs.

 

http://www.moosecampwebshop.nl/a-21985871/tentipi-safir-cp-katoenpolyester/tentipi-safir-7-cp-katoen-polyester/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het is om rond te trekken te voet met rugzak..ok mooie tent.

Is het om gewoon gebruik...zou ik 100% iets anders kopen.

Ik heb een Coleman 7 personen en is heel erg veelzijdig en zeer goed ''leefbaar binnenin..met centrale plaats ,voortent enz..

Dit is natuurlijk geen tent voor bij een rugzak mee te sleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een tent die snel is op te zetten en zo klein mogelijk is maar toch voldoende ruimte heeft voor ons gezin. De jongens zijn nu beiden onder de 10 jaar en we hebben een klein autootje. We willen gaan rondtrekken door Zweden met het autootje en ook naar de SC aan Zee. Als de jongens groter zijn wil ik ook trektochten te voet gaan doen. Zo een tent is yoch een uitgave dus wil er wel een paar jaar mee vooruit. En de lavvo leek me ook een goede bugout tent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...