Ga naar inhoud
GENEGEERD

Grote brand in Schiedam

lewieke
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gelijk van de oude voorraad af en voor de verzekering zijn het allemaal unieke en onvervangbare modellen.

oud? niet bepaald bijna alles wat er staat is euro 5 (euro 6 is pas een jaar uit) dus kun je prima mee vooruit want die klasses zijn allebei net zo duur om te rijden

wat ik zo zie gewoon net spul van de huidige generatie

dit is in de handel meer waard dan op papier, dit soort auto's gaan met hele vloten naar het oostblok in de export

• Leuk 1
Link naar reactie

oud? niet bepaald bijna alles wat er staat is euro 5 (euro 6 is pas een jaar uit) dus kun je prima mee vooruit want die klasses zijn allebei net zo duur om te rijden

wat ik zo zie gewoon net spul van de huidige generatie

dit is in de handel meer waard dan op papier, dit soort auto's gaan met hele vloten naar het oostblok in de export

Het is allemaal speculatie natuurlijk en het kàn een toevallige brand zijn. Wat hier in Vlaanderen opvalt is dat er in tijden van crisis meer bedrijfsbranden zijn dan als er geen crisis is. Dat is al decennia zo en is een traditie die ontstond in de vlasteelt.

Link naar reactie

Het is allemaal speculatie natuurlijk en het kàn een toevallige brand zijn. Wat hier in Vlaanderen opvalt is dat er in tijden van crisis meer bedrijfsbranden zijn dan als er geen crisis is. Dat is al decennia zo en is een traditie die ontstond in de vlasteelt.

waarom speculeren als (ik denk de complete) inventaris op het net staat?

http://www.schaftentrucks.nl/nl

Link naar reactie

Aardige schade als ik het zo allemaal bij elkaar tel. Toch vermoed ik dat het materiaal vandaag moeilijker een koper vindt. Wat zou kunnen verklaren ...

als je het feit weglaat dat er massa's oostblokkers in nederland gebruikte trucks kopen om daar nog een paar jaar te rijden ermee

ja dan zijn ze slecht verkoopbaar, want de meeste west europeze bedrijven kopen nieuw ja

maar als je hier een auto "afschrijft" grote kans dat je m een maand of 3 later tegenkomt in polen, bulgarije roemenie etc etc

die gasten daar zijn gek op ex nl trucks vanwege de staat en onderhoud

geloof me dat er nog veel geld verdient word met 2e hands trucks

zeker met het soort dat die handelaar heeft staan

Link naar reactie

als je het feit weglaat dat er massa's oostblokkers in nederland gebruikte trucks kopen om daar nog een paar jaar te rijden ermee

ja dan zijn ze slecht verkoopbaar, want de meeste west europeze bedrijven kopen nieuw ja

maar als je hier een auto "afschrijft" grote kans dat je m een maand of 3 later tegenkomt in polen, bulgarije roemenie etc etc

die gasten daar zijn gek op ex nl trucks vanwege de staat en onderhoud

geloof me dat er nog veel geld verdient word met 2e hands trucks

zeker met het soort dat die handelaar heeft staan

Dat is zo. En dat weet ik gewoon omdat ik zelf jarenlang in dat soort handel heb meegedraaid. Daardoor weet ik ook dat de verkoopscijfers momenteel niet zo schitterend zijn.

Link naar reactie

Dat is zo. En dat weet ik gewoon omdat ik zelf jarenlang in dat soort handel heb meegedraaid. Daardoor weet ik ook dat de verkoopscijfers momenteel niet zo schitterend zijn.

als je jarenlang in die handel hebt gezeten weet je ook vast wel dat auto's spontaan kunnen kortsluiten en dus ontbranden?

en ja ik heb het al 2x mee gemaakt

1x kortsluiting een paar cm van de dieselleiding af, geloof maar dat dat niet lang nodig heeft om flink te branden

maar goed jij bent het vervangend orakel bij KS zn afwezigheid dus jij hebt gelijk het is fraude

Link naar reactie

Ja leuk dat kortsluiting verhaal en het zou ook heel misschien eventueel met grote uitzondering kunnen gebeuren ..... maar als je familie en bekende hebt in de autobranche en er ook wat bekender ermee bent dan geloof je dat niet meer zo snel..... tot helemaal niet meer eigenlijk ;)

Maar het siert je dat je het goede blijft zien in mensen .... en zelfs bij autohandelaren :D

Link naar reactie

als je jarenlang in die handel hebt gezeten weet je ook vast wel dat auto's spontaan kunnen kortsluiten en dus ontbranden?

en ja ik heb het al 2x mee gemaakt

1x kortsluiting een paar cm van de dieselleiding af, geloof maar dat dat niet lang nodig heeft om flink te branden

maar goed jij bent het vervangend orakel bij KS zn afwezigheid dus jij hebt gelijk het is fraude

Ik heb geen bewijzen natuurlijk. Maar het lijkt me allemaal een beetje toevallig. Mindere verkoop, een grote en dure voorraad en dan een bedrijfsbrand. Al blijft het natuurlijk altijd mogelijk dat het écht een ongelukkige samenloop van omstandigheden is. Neem maar van me aan dat de verzekeringsmaatschappijen en de overheidsdiensten een dergelijk schadegeval tot het bot uitzoeken. Wat ik beweerde is dat het best kan, niet dat het zo is.

Link naar reactie

Ik heb geen bewijzen natuurlijk. Maar het lijkt me allemaal een beetje toevallig. Mindere verkoop, een grote en dure voorraad en dan een bedrijfsbrand. Al blijft het natuurlijk altijd mogelijk dat het écht een ongelukkige samenloop van omstandigheden is. Neem maar van me aan dat de verzekeringsmaatschappijen en de overheidsdiensten een dergelijk schadegeval tot het bot uitzoeken. Wat ik beweerde is dat het best kan, niet dat het zo is.

neem van mij maar aan dat de voorraad die daar staat voor het overgrote deel gewoon makkelijk verkocht kan worden omdat die nog steeds in trek zijn bij hele volkstammen

omdat het gewoon de huidige generatie trucks is

dus waarom in de fik zetten? verzekering keert uit wat het op papier waard is ipv de reeele waarde bij verkoop

dat je het met oncourante zooi doet snap ik, maar met goed spul?

leg mij maar eens uit waarom je goed spul wat gewoon verkocht word beter aangestoken kan worden?

Link naar reactie

Het is iets wat spontaan bij me opkomt. Het is een bedenking. Geen beschuldiging. Dat doen anderen wel als er gegronde redenen en bewijzen voor zijn.

Ik weet niet of ik het goed begrijp, wat je hier schrijft.

Dus ik schrijf mijn gedachte over hoe dat bij mij overkomt, zie het als feedback,

Ik begrijp dat je gedachten zo maar op een openbaar forum, zonder verder na te denken, wat je eigenlijk schrijft ? of suggereert en je denkt niet na wat voor schade je daarmee kan doen.

Link naar reactie

Ik weet niet of ik het goed begrijp, wat je hier schrijft.

Dus ik schrijf mijn gedachte over hoe dat bij mij overkomt, zie het als feedback,

Ik begrijp dat je gedachten zo maar op een openbaar forum, zonder verder na te denken, wat je eigenlijk schrijft ? of suggereert en je denkt niet na wat voor schade je daarmee kan doen.

Ik opperde de suggestie voor er een naam werd op gekleefd. Ik moet je bij deze gelijk geven. Het is niet de bedoeling anderen te schaden.

Link naar reactie

Ik opperde de suggestie voor er een naam werd op gekleefd. Ik moet je bij deze gelijk geven. Het is niet de bedoeling anderen te schaden.

En wel heel toevallig een brand, in een vergelijkbaar bedrijf, op dezelfde dag, en geen personeel aanwezig.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2163641/2014/12/26/Zware-brand-bij-verhuurbedrijf-hoogwerkers.dhtml

Link naar reactie

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.
 Share

• Nieuwe aanmaken...