Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast DRD28
Het schijnt dat een vrouw zichzelf heeft opgeblazen in een winkrlcentrum. Dat meldde nos 3 minuten geleden.

Bron: nos.nl

De vrouw blies zichzelf op. Man neergeschoten door politie.

Deze post delen

Mogelijk negende dader aanslagen Parijs

De persoon zou in de auto hebben gezeten van waaruit terrassen onder vuur werden genomen. Volgens de anonieme bronnen is op beelden te zien dat in de auto drie mensen zaten: de broers Brahim en Salah Abdeslam en de derde verdachte.

http://nos.nl/artikel/2069746-mogelijk-negende-dader-aanslagen-parijs.html

Deze post delen

Vandaag in de papieren Volkskrant: Frankrijk dropt 100-den piano's op Raqqa in de hoop dat ze daar ook "Imagine" gaan spelen. :p

Deze post delen

Zo te lezen gaat het nog gezellig worden in Frankrijk, ze hebben juist een leuke eenheid die nu ook in actie mag komen ;) En daar zullen die varkens van de is vast en wel niet blij mee zijn, met plezier kondig ik dan ook aan dat Légion étrangère los mag gaan.

Deze post delen

Gast idefix
Zo te lezen gaat het nog gezellig worden in Frankrijk, ze hebben juist een leuke eenheid die nu ook in actie mag komen ;) En daar zullen die varkens van de is vast en wel niet blij mee zijn, met plezier kondig ik dan ook aan dat Légion étrangère los mag gaan.

https://www.youtube.com/watch?v=Cw-qI-aSg-I

Vive le france !!!!

Deze post delen

Ik heb geen kinderen, maar als ik kinderen zou hebben zou ik ze zo opvoeden dat ze kritisch durven zijn.

Ik vond op mijn facebooktijdlijn een mooie post over hoe een 18 jarige kritische dochter haar vader ( traditionele journalist) ff flink de oren wast.

https://decorrespondent.nl/3645/Whatsappen-na-Parijs-hoe-Hanna-18-haar-vader-een-lesje-leert/726575207490-5f2b964c

Ik moest er van glimlachen en dat kan geen kwaad in deze rare dagen.

Klein stukje geknipt en geplakt, dit is het beginstukje, wil je meer dan moet je op de link klikken

Hanna Nijenhuis' (18) profielwerkstuk ging over de vraag waarom Amerika wel twee wereldoorlogen won, maar niet de kleinere. Nu leert ze Duits in Berlijn. Hans Nijenhuis (53) is haar vader en werkt als chef Opinie bij NRC Handelsblad. Dit is hun WhatsAppgesprek van afgelopen maandagavond.

Hanna: Worden jullie ook zo moe van al die Franse vlaggen op Facebook? En al dat ‪#‎prayforparis‬? Het hele internet is rood-wit-blauw.

Hans: Hoe bedoel je? Dat is toch een teken van solidariteit?

• Leuk 1

Deze post delen

Ik heb geen kinderen, maar als ik kinderen zou hebben zou ik ze zo opvoeden dat ze kritisch durven zijn.

Ik vond op mijn facebooktijdlijn een mooie post over hoe een 18 jarige kritische dochter haar vader ( traditionele journalist) ff flink de oren wast.

https://decorrespondent.nl/3645/Whatsappen-na-Parijs-hoe-Hanna-18-haar-vader-een-lesje-leert/726575207490-5f2b964c

Klein stukje geknipt en geplakt, dit is het beginstukje, wil je meer dan moet je op de link klikken

Hanna Nijenhuis' (18) profielwerkstuk ging over de vraag waarom Amerika wel twee wereldoorlogen won, maar niet de kleinere. Nu leert ze Duits in Berlijn. Hans Nijenhuis (53) is haar vader en werkt als chef Opinie bij NRC Handelsblad. Dit is hun WhatsAppgesprek van afgelopen maandagavond.

Hanna: Worden jullie ook zo moe van al die Franse vlaggen op Facebook? En al dat ‪#‎prayforparis‬? Het hele internet is rood-wit-blauw.

Nee laten we vooral niets doen....

Ze is lief hoor! ;)

Deze post delen

Stuudje dat lees ik niet graag . Die jongemannen konden zowel in Amsterdam wonen .

En niet te vergeten dat er ook "vluchtelingen" bij waren. ...

Deze post delen

Nou volgens mij heeft ze het helemaal uitgevogeld....

Deze post delen

Bron: http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=10020:joodse-eigenaren-verkopen-bataclan-theater-op-11-september&catid=20:het-complot&Itemid=33

[MOD] Bericht verregaand aangepast, aangezien het bericht een slechts kopieen zijn van vele alinea's uit het origineel. De bron ik heb toegevoegd, de tekst is daar te lezen. Hierop is de gebruiker reeds meerdere malen gewezen, dat dit niet mag. Daarom zal de volgende keer consequenties hebben, ipv dat uitsluiten het bericht wordt aangepast. [MOD]

Niburu geeft toestemming om hun berichten te delen.

Deze post delen

De Turkse bondscoach Fatih Terim heeft dinsdag na afloop van het oefenduel in Istanbul tussen Turkije en Griekenland (0-0) kritiek geuit op de eigen fans.

Een deel van de Turkse aanhang floot tijdens de minuut stilte voorafgaand aan het duel voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Ook was er boe-geroep en 'Allahu Akbar', wat 'God is de grootste' betekent, te horen.

http://www.nu.nl/voetbal/4167406/turkse-bondscoach-kritiek-fans-fluiten-tijdens-minuut-stilte.html

Deze post delen

Heavy shooting, including explosions have been reported in St-Denis, a northern Paris suburb. St-Denis is where the Stade de France, one of the targets of Friday’s attacks, is located, although the current operation is about 2km away. The targets of the raid are the suspected mastermind of the Paris attacks, Abdelhamid Abaaoud; as well as Salah Abdeslam who has been the subject of an international manhunt. Police report three gunmen have been killed and there have been reports of a woman detonating a suicide belt. There have been three arrests.

http://www.bbc.com/news/live/world-europe-34840858?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_breaking&ns_source=twitter&ns_linkname=news_central

Deze post delen

inmiddels is het bericht als volgt:

At least two people have been killed and seven arrested after a major police operation in the northern Paris suburb of Saint Denis

The focus of the operation was said to be the alleged mastermind of Friday's attacks that killed 129 people

One of those killed was a woman who detonated a suicide belt

Several police officers were injured in the raid that began at 03:30 GMT

At least 115,000 police and army personnel are mobilised to provide security across France

http://www.bbc.com/news/live/world-europe-34840858

Deze post delen

Duitse minister: “Syrisch paspoort in Parijs mogelijk neergelegd”

Het Syrische paspoort dat werd gevonden bij een zelfmoordterrorist die zich afgelopen vrijdag opblies in Parijs is daar mogelijk door iemand neergelegd. Dat zei de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maiziere dinsdag tijdens een persconferentie in Berlijn. Berichten dat de identiteit op het paspoort zich in verschillende landen langs de zogeheten ‘Balkan route’ geregistreerd heeft doet vermoeden dat het een poging is geweest om de Syrische vluchtelingenstroom erin te betrekken en mensen zich onveilig te laten voelen, zo redeneerde de minister. http://marketupdate.nl/nieuws/geopolitiek/duitse-minister-syrisch-paspoort-in-parijs-mogelijk-neergelegd/

• Leuk 1

Deze post delen

De naam Ahmad Almohammad, de geboortedatum en de geboorteplaats waren identiek. Het enige verschil bleek de gebruikte foto. Volgens de Servische autoriteiten hebben dit jaar nog zes andere mannen gebruikt gemaakt van gelijkaardige documenten om Europa binnen te komen. In totaal is dus al acht keer gebruik gemaakt van hetzelfde paspoort.

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aanslagen-Parijs/article/detail/2528259/2015/11/18/Acht-Syrische-migranten-kwamen-Europa-binnen-met-zelfde-paspoort-als-terrorist.dhtml

Deze post delen

Rutte: we bombarderen ISIS en dus zijn we in oorlog!

De bombardementen die Nederland boven Irak uitvoert zijn oorlogshandelingen en dus zijn we in oorlog met IS. Dat zegt premier Mark Rutte tijdens zijn bezoek aan Zuid-Afrika. "Iedere Nederlander snapt dat je in oorlog bent als je een gebied bombardeert", zegt Rutte die vorige week ook al zei dat Nederland in oorlog is met de terroristische organisatie.

Rutte denkt niet dat hij Nederland doelwit maakt van aanslagen door zijn uitspraak. "Ik kan het niet mooier maken, dit zijn de feiten",

Maar...... Rutte heeft het met geen woord over de verstrekkende bevoegdheden die hij en de rest van de overheid krijgen naar de burgers in NL toe, door het uitspreken van de woorden "we zijn in oorlog". DAT is waarom hij en Hollande die woorden zo snel en publiek mogelijk uitspraken na de aanslagen. In die zin leven we nu onder het NL oorlogsrecht, oftewel een soort Patriot Act. Voor onbepaalde tijd. Die stond allang in de wetboeken, interessante lectuur....

Deze post delen

De bombardementen die Nederland boven Irak uitvoert zijn oorlogshandelingen en dus zijn we in oorlog met IS. Dat zegt premier Mark Rutte tijdens zijn bezoek aan Zuid-Afrika. "Iedere Nederlander snapt dat je in oorlog bent als je een gebied bombardeert", zegt Rutte die vorige week ook al zei dat Nederland in oorlog is met de terroristische organisatie.

dus eigenlijk zijn we sinds Bosnie? al "af en aan" een land in oorlog? gelul.

Deze post delen

[geeuw...]

Waar is dan de oorlogsverklaring?

Of de beschrijving tegen wat of wie we vechten?

Graag met argumentatie m.b.t. de sponsoring van ISIS door de VS, de samenwerking met de Russen, etc, etc.

Dank u.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...