Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nu proberen we die evolutie op te dringen terwijl de omstandigheden daarvoor bijzonder slecht zijn. Culturele evolutie laat zich niet makkelijk dwingen..

Nee, geen TTIP, NEE tegen Monsanto, NEE tegen de macht van Amerika....Ow, haal ik topics door elkaar?

Niemand wil andermans systeem opgelegd krijgen.

• Leuk 1
Lieve schat, je hebt grote kwaliteiten maar als orakel deug je niet :p @Johnny BravoNL spreekt je kort maar goed onderbouwd aan op een stel woeste voorspellingen en aannames. Dat verdient een echt antwoord. En ja, ik heb V for Vendetta gezien en dat was een slechte serie en ja, ik heb 1984 meerdere malen gelezen en dat is een geweldig boek. Heeft niks te maken met wat je hier schrijft.

Slaap verder. In 2025 mag je nog eens roepen dat ik geen gelijk heb. Ik denk zelfs dat de Europese inlichtingendienst en nog wat Europese initiatieven dichterbij zijn dan jij denkt. En het volk zal, onder invloed van angst en vluchtelingen druk, het verwelkomen.

Maar ach, ik ben een waardeloos Orakel. George Orwell heeft dit allemaal voorspelt, overigens. Ik ben helaas bang dat hij wel een adequaat Orakel is.

Maar het interesseert mij geen bal wat jij vindt. Hou je ogen open en kijk maar wat de toekomst brengt. Lees maar eens wat al die weldenkende Preppers schrijven. Grenzen dicht, nog meer militaire actie in het midden oosten, een sterkere overheid. Dit is het begin van het einde van de vrijheid.

• Leuk 1
Nee, geen TTIP, NEE tegen Monsanto, NEE tegen de macht van Amerika....Ow, haal ik topics door elkaar?

Niemand wil andermans systeem opgelegd krijgen.

Neen inderdaad dus ook niet van zij die volledig anti amerikaans zijn;

Zonder hen spraken we nu met zn alles Duits ...vergeten we dat ook niet hoeveel van de jonge mannen daar terug in de tijd gesneuveld zijn zodat ook wij vandaag met onze waarden en gebruiken kunnen leven.

• Moderator
Heb ik al over nagedacht. Ik zoek gemotiveerde mensen met dezelfde visie. Dit lijkt mij een goede plek.

Zit je zeker op de goede plek, niet het juiste draadje;)

als je op deze http://preppers.nl/forum/forums/50-Community-initiatieven link klikt kun je zelf een nieuwe draadje beginnen, met jouw gedachtes en ideeën. Ben erg benieuwd.

EDIT: Rustig aan, haast heb je niks aan.

• Leuk 1
Beste Preppers,

De ontwikkelingen omtrent massa-immigratie en terrorisme lijken zich de laatste tijd in stroomversnelling voort te zetten. De autoriteiten zijn niet meer te vertrouwen en maar weinig

'mainstream' mensen nemen deze ontwikkelingen serieus. Zijn er hier leden geïnteresseerd in het opzetten van een initiatief? Hiermee doelend op collectieve veiligheid, training etc.

Heb ik al over nagedacht. Ik zoek gemotiveerde mensen met dezelfde visie. Dit lijkt mij een goede plek.

[MOD] Ik stel voor dat je hiervoor een apart topic aanmaakt. Het topic waarin je nu gepost hebt gaat over de aanslagen in Frankrijk en wat jij voor ogen hebt vindt wel zijn motivatie in die gebeurtenissen maar heeft met het onderwerp niets te maken en is dus feitelijk off-topic. Ik zal je posts hierover in dit topic verwijderen[MOD]

• Leuk 1
Zit je zeker op de goede plek, niet het juiste draadje;)

als je op deze http://preppers.nl/forum/forums/50-Community-initiatieven link klikt kun je zelf een nieuwe draadje beginnen, met jouw gedachtes en ideeën. Ben erg benieuwd.

EDIT: Rustig aan, haast heb je niks aan.

Rustig aan? We verliezen demografisch (is onomkeerbaar) en terreur is aan de orde van de dag

Slaap verder. In 2025 mag je nog eens roepen dat ik geen gelijk heb. Ik denk zelfs dat de Europese inlichtingendienst en nog wat Europese initiatieven dichterbij zijn dan jij denkt. En het volk zal, onder invloed van angst en vluchtelingen druk, het verwelkomen.

Maar ach, ik ben een waardeloos Orakel. George Orwell heeft dit allemaal voorspelt, overigens. Ik ben helaas bang dat hij wel een adequaat Orakel is.

Ach, zo'n vaart zal het niet lopen...

• Moderator
Rustig aan? We verliezen demografisch (is onomkeerbaar) en terreur is aan de orde van de dag

De "statement" van rutte over oorlog iets te serieus genomen?

ik wacht op je topic, of is die er al? we hebben toch geen tijd.

Sorry mods, weer on topic. i know.

Brave New Word van Huxley vond ik veel indrukwekkender en relevanter dan 1984 van Orwell.

1984 ging er vanuit dat je mensen informatie moet onthouden om controle te krijgen, terwijl Huxley zei, je moet ze juist alles geven , en wel in overstelpende mate, dan wordt het volk vanzelf wel murw en verward, en vervolgens ongeïnteresseerd, het zal allemaal wel.

In elke leugen moet wel wat waarheid gestopt worden, anders houdt deze geen stand.

Zo hebben we allemaal gelijk en ongelijk.

• Leuk 2

Vanuit de moslimwereld komen meer en duidelijker afzetten tegen terroristische groepen.

Als dit de islam is, ben ik geen moslim.

https://m.actualitte.com/n/62077

Drukte bij herdenking Parijs bij moskee

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24750320/__Drukte_bij_herdenking_moskee__.html?utm_source=t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter

• Leuk 1
Hoort het hier of in België?

Interland Rode Duivels tegen Spanje afgelast wegens terreurdreiging

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20151117_01974576

De oefeninterland van de Rode Duivels tegen Spanje van dinsdagavond gaat niet door. Dat is bevestigd aan onze redactie. Reden is een verhoogde terreurdreiging.

Dat was te verwachten. De dreiging dat er een kieken zonder kop aan een touwtje trekt aan zijn rugzak is groot nu de razzia in Molenbeek eindelijk begint.

We zijn verwittigd en ik ga er niet van schrikken als het gebeurt..de vraag is enkel wanneer en waar.

Ik mag hopen dat onze minister Jambon voet bij stuk houd en de wijken daar in Molenbeek met de grote middelen opruimt. Verder zal meer opkuis in het land nodig zijn om alle radicalen van straat te vegen.

Daarna terug sturen en niet bij ons in de gevangenis steken want daarvoor wil ik geen cent belasting betalen. Ook zij die hier geboren zijn krijgen geen respijt voor de daden of acties die ze plannen;

De tijd van conversatie met dergelijk gespuis is over. Enkel harde acties en zware represailles mogen nu worden getoond.

molenbeek.jpg.d330a8b0ca1c26511ebf9cd231df8547.jpg

Nog steeds geen enkel woord over de signatuur van de terroristen. Zijn het de Russen, Joden of zit Wilders hierachter? We zullen het morgenochtend wel lezen in de Volkskrant en de Telegraaf.

In bovenstaande post grapte ik nog dat Geert Wilders wel de schuld zou kunnen krijgen voor de aanslagen in Parijs.

Dit is inmiddels inderdaad gebeurd:

VVD: Aanslagen schuld van Wilders!

november 16, 2015

TWEET:

Wanneer gekke Geert de vrije hand zou krijgen zullen aanslagen zoals in Parijs ook in Nederland te verwachten zijn.

Interssant zijn ook de reacties op deze tweet.

• Leuk 1
In bovenstaande post grapte ik nog dat Geert Wilders wel de schuld zou kunnen krijgen voor de aanslagen in Parijs.

Dit is inmiddels inderdaad gebeurd:

VVD: Aanslagen schuld van Wilders!

november 16, 2015

TWEET:

Wanneer gekke Geert de vrije hand zou krijgen zullen aanslagen zoals in Parijs ook in Nederland te verwachten zijn.

Interssant zijn ook de reacties op deze tweet.

Nu alleen Poetin ook nog en het cirkeltje is rond.

Zohee, ik ben even helemaal onder de indruk van Ali B.

Rapper, theaterman. Maar wat is hij wijs! In een gesprek bij Pauw (vind ik kloteprogramma,maar goed, ik werd op dit gesprek gewezen,dus netjes geluisterd) met wat Molenbeekse mensen, een ex-geradicaliseerde en een terrorismedingesmeneer.

Ali legt even simpel uit hoe je met zijn allen weer meer naar dat midden komt. Over intenties, over samen. Rond 40 minuten...maar luister de rest van Ali ook. Meer, meer, meer, Ali B.!

http://pauw.vara.nl/media/349327

Zohee, ik ben even helemaal onder de indruk van Ali B.

Rapper, theaterman. Maar wat is hij wijs! In een gesprek bij Pauw (vind ik kloteprogramma,maar goed, ik werd op dit gesprek gewezen,dus netjes geluisterd) met wat Molenbeekse mensen, een ex-geradicaliseerde en een terrorismedingesmeneer.

Ali legt even simpel uit hoe je met zijn allen weer meer naar dat midden komt. Over intenties, over samen. Rond 40 minuten...maar luister de rest van Ali ook. Meer, meer, meer, Ali B.!

http://pauw.vara.nl/media/349327

Ik heb het net ook gezien, en dacht hetzelfde!

Die Dennis heeft echt verstand van zaken. Ze zouden Dennis en Ali een avondvullend programma moeten geven. Samen, met een hele tribune vol mensen die vragen mogen stellen. Dát helpt.

Ja, Dennis heeft zich echt verdiept in allerlei radicale stromingen. Ik zou Beatrice de Graaf er dan ook bij zetten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...