Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Net een kennis van me gesproken en een paar van zijn vrienden (allemaal hier geboren moslims) en ze zijn woest!

Woest op de aanslagplegers, woest op IS en allen willen zij aan zij staan met ons tegen de extremisten.

Volgens hun is het doel van IS om ons tegen elkaar op te zetten en zodoende zoveel mogelijk onrust, geweld en haat te creeren tegen moslims, zodat er weer meer radicale zieltjes te winnen zijn voor IS zelf. (en volgens mij zien ze dat goed)

Ze willen wat doen, maar weten ook niet goed wat. Radicalen aangeven bij de politie, eentje (een jonkie) wil nu zelfs het NL leger in. Vanavond komen zij samen met nog wat andere buren om hierover te praten.

Dit allemaal in mijn buurtje, waar best veel moslims wonen en daar ben ik blij om.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Net een kennis van me gesproken en een paar van zijn vrienden (allemaal hier geboren moslims) en ze zijn woest!

Woest op de aanslagplegers, woest op IS en allen willen zij aan zij staan met ons tegen de extremisten.

Volgens hun is het doel van IS om ons tegen elkaar op te zetten en zodoende zoveel mogelijk onrust, geweld en haat te creeren tegen moslims, zodat er weer meer radicale zieltjes te winnen zijn voor IS zelf. (en volgens mij zien ze dat goed)

Ze willen wat doen, maar weten ook niet goed wat. Radicalen aangeven bij de politie, eentje (een jonkie) wil nu zelfs het NL leger in. Vanavond komen zij samen met nog wat andere buren om hierover te praten.

Dit allemaal in mijn buurtje, waar best veel moslims wonen en daar ben ik blij om.

Mooi om te lezen ray, veel succes vanavond:)

Deze post delen

Mooi om te lezen ray, veel succes vanavond:)

't Is dat ik wat anders te doen heb (modden), anders was ik idd ook gegaan, best interessant lijkt me en zo vaak spreek ik niet met moslims over dit soort dingen.

Deze post delen

Gast tom666
Snap jij het wel dan? of moet ik je post uit het andere topic erbij halen?

Nogmaals..ik mijn mening en jij de jouwe en komt dat niet overeen dan is dat maar zo.

Deze post delen

https://wijblijvenhier.nl/

Op wij blijven hier .nl lees je er nog bar weinig over

En nogmaals, al vanaf 1300 is er al gedoe in Europa, de balkan haalde eerder de kastanjes uit het vuur, alleen weet niet hoelang ze dat nog volhouden.

http://sz2604-max.blogspot.nl/2011/07/servische-president-boris-tadic-en.html

Gelukkig zijn er nog goede moslims, die het ook goed met het westen voor hebben. Tenminste dat denk ik, en hoop ik dan.

Deze post delen

Gast tom666

In België staan momenteel 900 radicalen als zeer gevaarlijk bekend bij de overheid.

Meer dan het dubbel staat gekend bij de staatsveiligheid. Cijfers van daarstraks op radio 1.

Neen , ze zijn met niet veel...hoe lang houden we de ogen nog dicht en nemen de overheden geen heel erg serieuze actie . Of moeten we ze blijven tolereren ?

Deze post delen

Het kon ook niet anders. Ik hoop dat genoeg mensen open staan voor samenwerking met ze.

't Is dat ik wat anders te doen heb (modden), anders was ik idd ook gegaan, best interessant lijkt me en zo vaak spreek ik niet met moslims over dit soort dingen.

Ga! Laat dit forum maar even het schompes krijgen.

Ik denk dat ik niet de enige ben die heel benieuwd is.

Deze post delen

Ga! Laat dit forum maar even het schompes krijgen.

Ik denk dat ik niet de enige ben die heel benieuwd is.

Ja @Raycoupe ...ga. Praat mee, denk mee, samenwerken, dat is veel belangrijker dan een avondje rotzooi hier omdat een paar mensen zich niet een beetje kunnen inhouden.

Deze post delen

Als ik jou was zou ik snel de pc uitzetten en daar heen gaan. Laat ons maar een beetje tegen elkaar schreeuwen en als het te heftig word lossen andere mods het wel op.

Deze post delen

https://wijblijvenhier.nl/

Op wij blijven hier .nl lees je er nog bar weinig over

Dus? Zolang je een moslim site kan vinden die zich er niet expliciet tegen uitspreekt zijn die automatisch voor? :confused:

Zo'n beetje iedere krant staan de berichten over het CMO

http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/11/Nederlandse-moslims-veroordelen-aanslagen-Parijs-2718266W/

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24741563/__Nederlandse_moslims_veroordelen_aanslagen__.html

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/4186410/2015/11/14/Nederlandse-moslims-veroordelen-aanslagen.dhtml

en op het NOS journaal, etc.

Deze post delen

Als ik jou was zou ik snel de pc uitzetten en daar heen gaan. Laat ons maar een beetje tegen elkaar schreeuwen en als het te heftig word lossen andere mods het wel op.

Of gewoon even het forum dichtgooien. Kunnen we allemaal even de tijd nemen om wat meer na te denken, en wat minder te toeteren.

Hahaha, nee je hoort mij niet zeggen dat ik nooit naïef ben nee ;)

• Leuk 1

Deze post delen

Omdat je niet op elke hoek van de straat een bewapende militair kunt neerzetten.

O, nee?

Ik nodig je uit om eens een kijkje te komen nemen in Antwerpen.

Deze post delen

Gast DRD28
O, nee?

Ik nodig je uit om eens een kijkje te komen nemen in Antwerpen.

Ja staat daar op elke hoek een militair? Letterlijk? Dan staat de hele belgische krijgsmacht in Antwerpen.. je snapt wel wat ik bedoelde denk ik..

Deze post delen

Ja staat daar op elke hoek een militair? Letterlijk? Dan staat de hele belgische krijgsmacht in Antwerpen.. je snapt wel wat ik bedoelde denk ik..

In sommige delen van Antwerpen staat er letterlijk op elke straat hoek een, ja. Het is niet beledigend naar jou toe, meer naar de hele situatie en machteloosheid toe...

Deze post delen

Gast DRD28
In sommige delen van Antwerpen staat er letterlijk op elke straat hoek een, ja. Het is niet beledigend naar jou toe, meer naar de hele situatie en machteloosheid toe...

Damn! , zal wel nodig zijn daar. Man man man. Hoe ga je daar mee om ? Hoe veranderd het je als je blijkbaar niet veilig meer over straat kunt gaan?

Deze post delen

Diamantwijk, achter en in het Centraal Station.

m1oxkqxannd8_wd640.jpg

m1oxkqxaksdc_wd640.jpg

Deze post delen

Dat zijn agenten, geen militairen... Die laatste waren er anders ook wel...

Deze post delen

m1oxkqxannd8_wd640.jpg

m1oxkqxaksdc_wd640.jpg

Ook in Berchem zijn er veel para's, saillant detail, sinds een tijdje is selfies nemmen met jezelf en para's ook verboden.

Deze post delen

Damn! , zal wel nodig zijn daar. Man man man. Hoe ga je daar mee om ? Hoe veranderd het je als je blijkbaar niet veilig meer over straat kunt gaan?

Ikzelf vind dit een regelrechte intimidatie en een verspilling van mankracht en geld. Om nog niet te spreken over wat het eventueel zou helpen. Eèn deel van Antwerpen/België is nu beveiligd tegen een eventuele aanval zoals in Parijs, maar wat dan met de andere honderden delen? Ik ben vandaag met mijn familie naar de intrede van de Sint gaan kijken, daar liep ook heel veel politie rond.

Naar aanleiding van dit alles ga ik preppen toch wat serieuzer nemen, en kijken wat er valt te regelen qua zelfverdediging en bescherming.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...