Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

En wat stellen jullie voor dat de regeringen aan dit soort voorvallen gaan doen?

Preventief mensen oppakken? Moskeeën sluiten? Alle islamieten het land uit sturen? Politie apparaat verzesvoudigen om alle mogelijke doelen 24/7 te beveiligen? Meer ruimte tot afluistermogelijkheden van ook maar enigszins verdachte mensen? Alle mensen op straat met een iets andere huidskleur preventief fouilleren?

Ik denk dat het niet te stoppen valt tenzij wellicht een dialoog / overeenkomsten kunnen worden aangegaan met invloedrijke hoge geestelijken die hun 'onderdanen' beinvloeden. En dan nog zullen er fanatieke individuen / groeperingen blijven die door niemand te stoppen zijn.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Afschaffen......!!!

En daarmee denk je dat het probleem opgelost is? Ik denk dat je dan eerder kunt verwachten dat het geweld nog erger wordt. Bovendien kun je religie niet afschaffen. Het is iets wat mensen geloven, denken en doen. Dat kun je niet afschaffen laat staan het verbod handhaven

• Leuk 1

Deze post delen

Het is weer erg triest wat er allemaal gebeurd. Hoe lang gaat het nog duren voordat de burgers in opstand komen, en we nog meer racisme in Europa gaan krijgen?

Deze post delen

Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de Fransen. Dit zijn overigens enkel nog maar incidenten en slappe aanslagjes, ik hou mijn hart vast voor het echte werk wat nog komen gaat.

Deze post delen

Mijn maag draaide om naar het zien van het filmpje dat die agent in koele bloede wordt dood geschoten nadat die hulpeloos op de grond ligt. Zo professioneel en rustig rijden ze weg.

Mijn gedachten gaan uit naar het Franse volk en al die nabestaanden die hier hun hele leven met deze gevolgen moeten leven. Dat mensen die elkaar aan willen doen zal ik wel nooit helemaal begrijpen. En dat dit geweld weer nieuw geweld zal uitlokken zal ongetwijfeld ook weer zo zijn.

Deze post delen

Wat een drama weer!

Ik houd mijn hart vast, want vroeg of laat gaat dit in Nederland ook gebeuren. En wat dan...

Wat ik net lees bij de Televaag en niet snap, is: "De agenten lijken te zijn overvallen door de gewelddadigheid en uitrusting van de daders."

Die gasten lopen meestal met een Kalashnikov als je kijkt naar beelden van Syrië, Irak en Libië bijvoorbeeld. Daar kan je dan toch op z'n minst rekening mee houden? Ze komen echt niet aanzetten met een proppenschieter.

Ik vind dan ook dat men slecht is voorbereid op dergelijke situaties, terwijl de dreiging zeer hoog was. Niet per definitie dat een kogel van een handpistool (agent) minder dodelijk zou zijn, maar in een vuurgevecht kan dat toch van belang zijn.

Deze post delen

Radicale moslims zijn geesteszieken die tot de laatste moeten worden uitgeroeid.:mad:

Daarnaast zouden de zgn. gematigde moslims ook wel eens hun afkeur mogen geven. Op een handje vol na doen ze dat niet en sterker nog ze keuren dit soort acties nog goed ook. Het is altijd en allemaal de schuld van anderen. Een goede wereld begint bij jezelf. Dan doe je anders denkende mensen niet dit soort dingen aan.

Dit kan overal gebeuren, ook in NL\BE en misschien komt het nog hier. Ik weet wel dat hierdoor voor de westerse samenleving en hun burgers op gegeven moment de maat vol zal zijn en dan krijgen we iets wat in principe niemand zou willen, maar wat wel onvermijdelijk wordt. Dan worden niet alleen de kwaden gestraft maar krijg je een totale oorlog tegen iedere moslim.

De politiek en het gezag moeten NU voor eens en voor altijd duidelijk maken, dan we hier in dit land niet zitten te wachten op radicale gekken. En dat we ze op welke manier dan ook zullen bestrijden en het land uit zullen schoppen als dat noodzakelijk is.

Mijn gedachten gaan naar de nabestaanden en ik hoop dat ze de kracht hebben geen gekke dingen te doen. Ik zou er grote moeite mee hebben in ieder geval.

Deze post delen

'Auto ontploft bij Franse synagoge'

Bij een synagoge in de Parijse voorstad Sarcelles is een auto ontploft. Op Twitter zijn foto's te zien van de brandende auto. Het is nog niet bekend of het iets te maken heeft met de aanslag in het centrum van Parijs.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/23528833/___Auto_ontploft_bij_Franse_synagoge___.html

Deze post delen

vreselijk hoe die agent koelbloedig geëxecuteerd werd, en ook mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden van de slachtoffers..

Deze post delen

Iedereen met gezond verstand verwerpt deze daden van terroristen. De terroristen die zich moslim noemen, maken een complete geloofsgroep ter schande, en elke vredelievende moslim, moet zich gaan verantwoorden voor wat een paar idioten doen. De belangrijkste schade die dit soort terreur met zich mee brengt, is dat populisme weer de boventoon gaat voeren, en elke vorm van intelligentie lijkt te verdwijnen. Polarisatie in plaats van medemenselijkheid levert net zo veel schade op.

Men zegt dat dit een goed voorbereide doelgerichte aanval is, en dat lijkt het geval. echter het lijkt dat ze niet te veel voorbereidingstijd hebben gehad. (eerder een paar dagen, dan een paar maanden. Zo zie je wat een paar man, die zich ergens in vastbijten aan schade kunnen veroorzaken. De daders lijken getraind en eerder ervaring met vuurwapens in oorlogsomstandigheden hebben gehad. dat is wel iets wat me zorgen baart voor het vervolg van de komende dagen.

• Leuk 1

Deze post delen

Radicale moslims zijn geesteszieken die tot de laatste moeten worden uitgeroeid.:mad:

Daarnaast zouden de zgn. gematigde moslims ook wel eens hun afkeur mogen geven. Op een handje vol na doen ze dat niet en sterker nog ze keuren dit soort acties nog goed ook. Het is altijd en allemaal de schuld van anderen. Een goede wereld begint bij jezelf. Dan doe je anders denkende mensen niet dit soort dingen aan.

Dit kan overal gebeuren, ook in NL\BE en misschien komt het nog hier. Ik weet wel dat hierdoor voor de westerse samenleving en hun burgers op gegeven moment de maat vol zal zijn en dan krijgen we iets wat in principe niemand zou willen, maar wat wel onvermijdelijk wordt. Dan worden niet alleen de kwaden gestraft maar krijg je een totale oorlog tegen iedere moslim.

De politiek en het gezag moeten NU voor eens en voor altijd duidelijk maken, dan we hier in dit land niet zitten te wachten op radicale gekken. En dat we ze op welke manier dan ook zullen bestrijden en het land uit zullen schoppen als dat noodzakelijk is.

Mijn gedachten gaan naar de nabestaanden en ik hoop dat ze de kracht hebben geen gekke dingen te doen. Ik zou er grote moeite mee hebben in ieder geval.

Helemaal met jou reactie eens.

Te triest voor woorden dit! Ik ben zeer benieuwd wat de politieke reacties gaan worden.

Het gebeurd steeds dichter bij huis en vraag me dan ook af hoe groot de dreiging in ons land is

Deze post delen

Men zal zeggen dat die religie dit niet wil maar het brengt het wel voort.

Marie le Pen zal er wel bij varen.

Moge men de daders toch weten te vinden en straffen.

Deze post delen

Gast Peerke

Nederlandse facebookgroep juicht aanslagen in Frankrijk toe. Hoe simpel ben je dan ?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/01/nederlandse-facebook-groep-juicht-franse-terreuraanslag-toe/

Ze stonden ook te juichen toen de twin towers vielen...

Ofwel, kwestie van tijd voor we hier ook zoiets mogen beleven.

Iedere nieuwe dag brengt de Islam en moslims zichzelf in een negatief daglicht. Maar ondertussen wel bescherming aanvragen omdat er mogelijk een moskee in de brand wordt gestoken.

Deze post delen

Gast Jim90

Stel beesten. Gaan we hier in nederland ook krijgen, maar vrees niet: de politie is altijd overal om u, ongewapende burger, te beschermen!

Deze post delen

Gast Peerke
Stel beesten. Gaan we hier in nederland ook krijgen, maar vrees niet: de politie is altijd overal om u, ongewapende burger, te beschermen!

Zie jij in ons stadje uberhaupt wel eens politie ?

Deze post delen

Gast Liberty

Europa gaat branden, dat is een kwestie van tijd met een dergelijk grote vijfde colonne in iedere stad, dorp, wijk en straat van ons continent. Ik ben vast mijn wir haben es nicht gewusst praatje aan het instuderen. Bij mij geen onderduikers in ieder geval.

Deze post delen

Nederlandse facebookgroep juicht aanslagen in Frankrijk toe. Hoe simpel ben je dan ?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2015/01/nederlandse-facebook-groep-juicht-franse-terreuraanslag-toe/

Ze stonden ook te juichen toen de twin towers vielen...

Ofwel, kwestie van tijd voor we hier ook zoiets mogen beleven.

Iedere nieuwe dag brengt de Islam en moslims zichzelf in een negatief daglicht. Maar ondertussen wel bescherming aanvragen omdat er mogelijk een moskee in de brand wordt gestoken.

Dat tuig moeten ze oppakken en per direct paspoort inleveren en retour afzender sturen!

Deze post delen

De religie/bijgeloof moet worden uitgeroeid, niet de mensen. Na jarenlange indoctrinatie weten mensen niet beter en is het ontzettend moeilijk om dat proces ongedaan te maken.

Deze post delen

Allereerst gaat mijn gedachte uit naar alle nabestaande in Frankrijk en vooral naar de nabestaande van de agent die midden op straat geëxecuteerd word want ik weet zeker dat ze dat ene filmpje onder ogen krijgen echt te bizar voor woorden dit.

Hoe lang moet dit nou nog doorgaan voordat er echt tegenop getreden gaat worden! word er net zolang gewacht tot er echt iets groots gaat gebeuren en het in feite te laat is?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...