Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast DRD28
Oef, ik val er net in! Verschrikkelijk! Hoe laat is dit begonnen?

Zie rtlz live

Deze post delen

Gast DRD28

Ik ben benieuwd naar de lessons learned van dit event. Zodat we ons beter kunnen voorbereiden

Deze post delen

Bijna geen vliegverkeer boven Frankrijk op 't moment, zo even snel geteld op flightradar24.com, nog geen 20 vliegtuigen, normaal zijn dat er veel meer!

Deze post delen

Gast DRD28
Bijna geen vliegverkeer boven Frankrijk op 't moment, zo even snel geteld op flightradar24.com, nog geen 20 vliegtuigen, normaal zijn dat er veel meer!

SOP bij terreur, luchtruim leeg maken. Goeiezaak

Deze post delen

SOP bij terreur, luchtruim leeg maken. Goeiezaak

Zeker, heel netjes en heel snel, zeer zeldzaam dat er boven zo'n groot land bijna niets vliegt; maar het luchtruim is nu in ieder geval 100% beschikbaar voor leger en politie.

Deze post delen

Wat een chaos allemaal.

Als dit standaard word in Europa staat ons nog wat te wachten...........

Er zijn er die er al jaren voor waarschuwden, maar men geloofde ze niet...

Deze post delen

Gast DRD28

Dit is een van de redenen waarom ik prep. Bij een noodtoestand is bevoorrading van winkels ook lastig..

Deze post delen

Dit is een van de redenen waarom ik prep. Bij een noodtoestand is bevoorrading van winkels ook lastig..
Inderdaad, alles komt knarsend tot bijna stilstand dan... en dan wil je juist niet uit het huis moeten.

Deze post delen

Een lokale zender uit Palm Desert in Californië, de thuisstad van de band(die concert gaf), meldde dat zanger Jesse Hughes veilig is. Hij zou door een achterdeur zijn ontsnapt. De andere bandleden worden vermist. Het bericht is gebaseerd op een familielid van Hughes.

PARIJS: Volgens politiebron zijn er meer dan 100 lijken in concertzaal Bataclan

Deze post delen

PARIJS: Volgens politiebron zijn er meer dan 100 lijken in concertzaal Bataclan
Kan je je gewoonweg niet voorstellen...

Deze post delen

Gast DRD28

Ik hoop dat de mindset verandert in Nederland met betrekking tot beveiliging van objecten.

Deze post delen

Wat een vuile rotschoften toch, degenen die dit gedaan hebben, en die hier achter zitten :mad:

Maar de Westerse Wereld (de VS) heeft zelf in vele landen zelf niet anders gedaan en miljoenen afgeslacht... Wat voor mensen denk je dan dat er gekweekt worden?

Deze post delen

Gast DRD28
Maar de Westerse Wereld (de VS) heeft zelf in vele landen zelf niet anders gedaan en miljoenen afgeslacht... Wat voor mensen denk je dan dat er gekweekt worden?

Westerse wereld schiet niet willekeurig een cafe leeg. Kom op zeg, ik hou me nu heel erg in pax...

Deze post delen

Ik snap dat dus ook niet.

Je zal in een situatie als deze gelijk moeten binnenvallen.

Iedere minuut die ze uitstellen zijn weer 5 extra doden.

Of denken ze nu echt dat dit soort gekken gaan onderhandelen?

Eerst waren het 100 gegijzelden, straks zijn het 100 doden.

Gooi dan een paar handgranaten naar binnen, en hoop dat je de schade nog enigszins kan beperken

(ok, lekker makkelijk lullen vanaf mijn toetsenbord)

Ik vind het een grof schandaal dat ieder weldenkend mens had kunnen/moeten begrijpen dat iedereen zou worden afgeslacht, en dat ze gewoon hebben gewacht voordat ze binnenvielen

Ik sta hier echt te trillen op mijn benen van woede, ik word zo ongelooflijk ziek van mensen die maar niet kunnen beseffen dat je op bepaalde punten je denkbeeld zal moeten bijschaven.

Dachten ze nu echt dat er te onderhandelen zou zijn geweest?

Het zal een hele dure les geweest zijn. Ik denk dat ze het draaiboek wel wat zullen bijstellen nadat morgen de details naar buiten zullen komen.

Deze post delen

Gast DRD28
Ik vind het een grof schandaal dat ieder weldenkend mens had kunnen/moeten begrijpen dat iedereen zou worden afgeslacht, en dat ze gewoon hebben gewacht voordat ze binnenvielen

Ik sta hier echt te trillen op mijn benen van woede, ik word zo ongelooflijk ziek van mensen die maar niet kunnen beseffen dat je op bepaalde punten je denkbeeld zal moeten bijschaven.

Dachten ze nu echt dat er te onderhandelen zou zijn geweest?

Het zal een hele dure les geweest zijn. Ik denk dat ze het draaiboek wel wat zullen bijstellen nadat morgen de details naar buiten zullen komen.

Vandaar de amok procedure tegenwoordig bij politie

Deze post delen

Westerse wereld schiet niet willekeurig een cafe leeg. Kom op zeg, ik hou me nu heel erg in pax...

Neen, ze gooien direct ganse landen plat... En ik bedoel daarmee de VS. Iran omdat die de dollar wou buiten kuisen, gevolg is dat het land meer dan honderd jaar terug gekatapulteerd werd que beschaving.

Deze post delen

Gast DRD28
Neen, ze gooien direct ganse landen plat... En ik bedoel daarmee de VS. Iran omdat die de dollar wou buiten kuisen, gevolg is dat het land meer dan honderd jaar terug gekatapulteerd werd que beschaving.

Ik heb nu geen zin in deze discussie. Is dit draadje ook niet voor.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...