Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Politie vermoedt opzet bij explosies Franse fabriek

media_xll_3163358.jpg.b8c5bbbb57223882e03649f78bce6e1a.jpg

De Franse politie denkt aan opzet bij twee branden die dinsdag, de nationale Franse feestdag, door explosies zijn uitgebroken in een petrochemische fabriek nabij de luchthaven van Marseille. Het incident bij LyondellBasell volgt een week nadat op een legerbasis in de nabij Marseilles gelegen stad Miramas explosieven en veertig granaten werden gestolen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4100741/2015/07/14/Politie-vermoedt-opzet-bij-explosies-Franse-fabriek.dhtml

• 1 month later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Is dat de 'zegening' volgens de Islam ? Er is totaal geen enkel bericht in de kranten waar die mossels eens iets positiefs hebben bereikt.

En ik ben geen racist, wel realist.

Ben op dit forum gekomen omdat ik dacht dat dit een hechte community was. Iedereen anders, maar toch respect voor elkaar en soms een scherpe discussie. Niets mis mee.

Maar de laatste tijd zie ik alleen maar linkse boomknuffelaars die het alleenrecht schijnen te hebben op de waarheid en wie er wel of niet deugd. En rechtse rakkers die de hele wereld aan hun lot over laten en het liefst een ieder die de grens over komt afknalt. Pffff.....

Overal heb je extremen. Dus ook onder forumleden. Maar als je elkaar hier niet eens kan verdragen, dan krijg je het zwaar als er echt een shtf is.

Hoop dat de toon wat vriendelijker wordt. Moet je vriendjes met iedereen zijn? Nee, dat kan ook niet, maar heb respect en tel een keer tot 10.

• Leuk 1
  • Admin
Ben op dit forum gekomen omdat ik dacht dat dit een hechte community was. Iedereen anders, maar toch respect voor elkaar en soms een scherpe discussie. Niets mis mee.

Overal heb je extremen. Dus ook onder forumleden. Maar als je elkaar hier niet eens kan verdragen, dan krijg je het zwaar als er echt een shtf is.

.

Mooi gesproken. Preppen is niet alleen maar voedsel verzamelen en een goud staaf onder je bed leggen ;-) Het is juist het omgaan met mensen om juist die sociale kwaliteiten zullen je doen overleven in een SHTF en als er geen SHTF komt zal je daar ook heerlijk door de maatschappij kunnen cruisen aangezien dit in mijn ogen de hoogste Prep vaardigheid is.

• 2 months later...

Bij schietpartijen in Parijs zijn doden en gewonden gevallen. Franse media spreken van drie schietpartijen. In één geval opende een man met een kalasjnikov het vuur op bezoekers van een restaurant in het 10e arrondissement. Daarbij zouden twee doden en zeven gewonden zijn gevallen.

Bij het voetbalstadion Stade de France zijn twee tot drie explosies gehoord. Daar wordt op de oefenwedstrijd Frankrijk-Duitsland gespeeld. NOS-correspondent Ron Linker hoorde dat niemand het stadion mag verlaten. President Hollande die bij de wedstrijd aanwezig was, is vertrokken naar het presidentieel paleis.

http://nos.nl/artikel/2068943-meerdere-doden-bij-schietpartij-in-parijs.html

Ook net gelezen inderdaad. Ben benieuwd wat de motieven zijn, ie. weer geloofskwestie?

Toen ik dit las dacht ik eerst daar gaan we weer. Ben zelf ook erg benieuwd wat de motieven zijn en of dit weer een geloofskwestie is.

Alle bars, restaurants en terrassen in de buurt worden geëvacueerd. De schutters zijn nog niet aangehouden.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4185863/2015/11/13/Schietpartij-en-explosies-op-verschillende-plekken-Parijs.dhtml

Ook net gelezen inderdaad. Ben benieuwd wat de motieven zijn, ie. weer geloofskwestie?

Meerdere explosies,

(sommige bronnen hebben het over 1, anderen over meedere)

10 lichamen geteld op de straat (wil niet zeggen dat het 10 doden zijn overigens)

Geschoten met kalasjnikov in een restaurant.

Ik denk niet dat het een zomaar een schietpartij is, het zal eerder een gerichte aanslag zijn.

edit:

shit, zijn nu al 18 doden

Ach dit is geen verassing, het was gewoon een kwestie van tijd, de volgende keer zal het wel in Nederland gebeuren.

En gisteren nog 21 in Bagdad en 43 in Libanon, dus niets byzonders.

Laat je niet gek maken!

Ik las het als commentaar op een ander forum, maar ik ben bang dat het de keiharde realiteit zal worden

Binnenkort zeggen wij in Nederland het was erg rustig vandaag slechts 3 schietpartijen en maar 18 doden .

Edit:

En nu zijn het al 30 doden, ik ga stoppen met tellen, dit heeft geen zin, laten we alvast iets verzinnen dat het een incident is, en dat het helemaal NIETS met de islam te maken heeft.

Zucht.

Stel, ik zeg niet dat het zo is maar stel, dat dit het werk is van extremistische moslims, dan snap ik dit soort aanvallen nooit zo. Alleenstaande aanvallen geconcentreerd in een klein gebied (1 stad) geven onrust en zorgen er enkel voor dat burgers zich nog meer afkeren tegen moslims in het algemeen. Echt angst bereik je hier absoluut niet mee, meer woede. Wil je angst creëren dan zal je als terroristische organisatie op veel grotere schaal moeten denken en opereren. Aanvallen verspreid over meerdere steden en landen op hetzelfde moment geeft meer een beeld van angst dan dit.

*niet dat ik suggereer dat ze dat moeten doen hoor, maar ik snap het gewoon niet echt zo, niemand, zelfs de terroristen schieten hier iets mee op behalve nog meer haat jegens moslims.

Ja kom, laten we over de rug van een stel doden proberen nog een trap te geven aan mensen omdat we het zo leuk vinden om een punt te maken!

Zullen we gewoon even allemaal niet zo achterlijk doen, en ons bedenken dat het hier om MENSEN gaat?

Er heeft hier NIEMAND gezegd dat deze aanslag niet erg is. Er zegt niemand dat het allemaal wel meevalt.

Misschien kunnen we onderbuikgevoelens en getrap in dit topic gewoon laten voor wat het is, en ons richten op wat er daadwerkelijk speelt op dit moment:

Er zijn op dit moment dus aanvallen, in Parijs. Door wie deze gepleegd zijn en met welke motieven is nog niet bekend. Wel is bekend dat de aanvallen op meerdere locaties plaatsvinden, wat het geval van "een verward persoon" uitsluit, en zeer waarschijnlijk maakt dat het iets georganiseerds is.

Ook is duidelijk dat er meerdere doden gevallen zijn.

In mijn ogen is dat heel erg. Als blijkt dat er religieuze motieven achter zitten is dat in mijn ogen nog steeds heel erg. Als blijkt dat er politieke, culturele, financiële of wat je nog maar meer kan bedenken motieven achter zitten vind ik het nog steeds heel erg.

Mag dat alsjeblieft??

• Leuk 2
) geven onrust en zorgen er enkel voor dat burgers zich nog meer afkeren tegen moslims in het algemeen.

Ik denk dat dat juist het punt is. Mensen tegen elkaar opzetten. False flagg. Zoals Orwell al zei, er moet een blijvende oorlog zijn. Dat levert geld en controle op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...