Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Bij ons op de sportclub moet je al wachten om een oefenbaan te krijgen. De burger neemt al maatregelen.

Bij ons hetzelfde...

Donderdag was het echt lang wachten..maar ja , ik heb er iets voor over, zeker weten.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Israel stelt $46 miljoen beschikbaar voor Joden uit o.a. Frankrijk om te vluchten voor het toenemende antisemitisme in Europa.

http://abcnews.go.com/International/wireStory/netanyahu-calls-massive-jewish-immigration-israel-28979277

Een eeuwige schande voor Europa dat wij de Joden wederom in de kou laten staan terwijl de slachtoffers van de eerste ronde nog in leven zijn.

Israel stelt $46 miljoen beschikbaar voor Joden uit o.a. Frankrijk om te vluchten voor het toenemende antisemitisme in Europa.

http://abcnews.go.com/International/wireStory/netanyahu-calls-massive-jewish-immigration-israel-28979277

Een eeuwige schande voor Europa dat wij de Joden wederom in de kou laten staan terwijl de slachtoffers van de eerste ronde nog in leven zijn.

Hum, dat de Joden nog altijd gehaat zijn, ligt misschien ook aan henzelf, vooral door hun Zionistisch denken? De Zionisten in Israël, dat zijn echt geen lieve mensen die met iedereen vlot overweg kunnen...

Hum, dat de Joden nog altijd gehaat zijn, ligt misschien ook aan henzelf, vooral door hun Zionistisch denken? De Zionisten in Israël, dat zijn echt geen lieve mensen die met iedereen vlot overweg kunnen...

Zionistisch denken? Als de hele wereld je uit kotst dan verbaast het mij niets dat je een eigen staat wil. Dat is natuurlijk niet helemaal netjes geregeld, maar het waren we omliggende landen, en niet Israël, die een offensief begonnen. Daarnaast heeft Europa ze daar in het zadel geholpen, dus laten we nu niet doen alsof de Israëlieten een stel extremisten zijn en dat alle shit daar hun schuld is. En alsof onze regeringsleiders, of moslimextremisten, of antisemitisten, of weet ik veel wat nog meer, zulke lieve mensen zijn. Ga hier alsjeblieft niet in een 'de-pot-verwijt-de-ketel-gesprek' van maken.

Weet niet of dit de juiste plek is maar hoorde dat er in omgeving Amsterdam personen zich extreem verdacht gedragen rond joodse winkels/instellingen.

Er zijn camera's bekeken waarop te zien is dat personen met buitenlands uiterlijk joodse winkels van top tot teen aan het onderzoeken waren, en zich ook bij joodse instellingen verdacht gedroegen.

Worden nu ook signalementen verstuurd naar joodse instellingen etc.

Er is dus wat gaande.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Weet niet of dit de juiste plek is maar hoorde dat er in omgeving Amsterdam personen zich extreem verdacht gedragen rond joodse winkels/instellingen.

Er zijn camera's bekeken waarop te zien is dat personen met buitenlands uiterlijk joodse winkels van top tot teen aan het onderzoeken waren, en zich ook bij joodse instellingen verdacht gedroegen.

Worden nu ook signalementen verstuurd naar joodse instellingen etc.

Er is dus wat gaande.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HAHA dat zou ik zomaar kunnen zijn. Er is hier een straat waar ik regelmatig door heen fiets. Opeens stond daar zo'n politie-bewakingshuisje. Geen idee waarom, dus ik ben even afgestapt, en heb goed om mij heen gekeken. Woont hier een bekende politieker? Een cartoonist? Nee hoor, er zat een gebrandschilderde Davidsster in een raam van een gebouw. Geen idee wat er in het pand gevestigd is, want er hing geen bordje naast de deur. Had dat huisje er niet gestaan, dan had ik nooit geweten dat hier blijkbaar iets Joods zit. Wellicht sta ik dus ook op die video.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...