Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

mischien tijd om de oorlog te verklaren met IS en/ of moslim extremisme in het algemeen , de daders op te pakken en te executeren of.... stenigen , ieder EU inwoner met sympathien voor is of deze daders

oppakken en in het beste geval richting Syrie sturen, politie in militairen laten patrouilleren in zware bewapening en toestemming geven om te schieten

ook de grenzen sluiten en de vluchtelingen laten dobberen of mischien ergens anders opvangen dan hier

mvg Bjorn

ps ben ik vanwege mijn mening de volgende ? ...... nouja dan s*ck ik echt in OPSEC

pps indien hierboven klopt hier mijn laatste wens: ik wil op mijn kist gegraveerd "wij schieten op inbrekers" ( kwestie van gerust te liggen )

ppps : uiteraard in het Arabisch ;)

Wat als die idioten nu eens opduiken bij zo'n demonstratie met hun kalasjnikovs? Heeft niemand daar nog over nagedacht dan?:confused: Zolang ze nog niet gepakt zijn, is het levensgevaarlijk in en rond Parijs.

Inderdaad niet nagedacht zou ik zeggen.

Met dapperheid en onverschrokkenheid heeft het namelijk niet te maken. Zo flink is het namelijk niet om in de anonimiteit van een georganiseerde menigte te staan en je statement te maken met een "je suis Charlie" T-shirt.

Als je een echte principiele bikkel bent fiets je als Charlie verkleed door een allochtonenwijk.

Bovenstaande klinkt wellicht wat cynisch maar ik heb geen hoge pet op van organisatie en deelnemers van deze georganiseerde massa verontwaardiging. Het is te hautain en te naief naar mijn mening.

Ter linkerzijde is men er als de kippen bij om veel rust, vrede en verdraagzaamheid uit te stralen, met als hoofddoel om te laten zien hoe slecht de hardliners (doorgaans aan de rechterzijde) wel niet zijn.

En als je niets terug doet houden ze vanzelf op denkt men dan.

En dat vind ik uiterst naief. Islamitische terreur stopt niet door negeren, het is eerder een stimulans om de volgende keer er nog een schepje bovenop te doen. Dat soort lui gaat door totdat de laatste niet-moslim is bekeerd of het loodje heeft gelegd.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01463416

Moslims reageren met #nietmijnislam

Op sociale media is, na #jesuischarlie, een nieuwe hashtag in het leven geroepen om de aanslag op het Franse satirische blad Charlie Hebdo te veroordelen. Met #nietmijnislam willen Nederlandstalige moslims duidelijk maken dat ze zich uitspreken tégen extremisten die in naam van de islam geweld gebruiken.

Ik koester mijn katana.

Ik die twee van mij ook ..... alleen die zijn iets groter, hebben 2 wielen en staan in de garage ;)

Net op het nieuws trouwens, bij die bijeenkomst in R'dam, een moslima gezien die een bordje ophield "Niet mijn god"

Ondanks dat ik het persoonlijk op dit moment niet zo heel erg op moslims heb ben ik toch wel heel blij dat er nu vanuit de moslim gemeenschap een duidelijke signaal komt.

Wie weet komt het ooit nog eens goed ....... misschien....

@Peerke

Wat wil je met een sabel, katana, dolk, ... beginnen tegen volautomatische wapens ? Ik lees vaak over preppers met bogen, kruisbogen, katapulten of andere ongein. Als het er echt om gaat spannen dan stelt dat allemaal niets voor. Wil je jezelf en je gezin kunnen verdedigen dan heb je een ander soort materiaal nodig.

• Leuk 2
Gave motorfietsen :) Kunnen ze ook een hoek van 10° aan ?

Neuh..... maar de grootste van de twee hiero maakt dat op het rechte end meeeeeeer dan goed ;)

De kleinste is maar een 750 en enigzins standaard, ga ik weer helemaal orgineel maken.

@Peerke

Wat wil je met een sabel, katana, dolk, ... beginnen tegen volautomatische wapens ? Ik lees vaak over preppers met bogen, kruisbogen, katapulten of andere ongein. Als het er echt om gaat spannen dan stelt dat allemaal niets voor. Wil je jezelf en je gezin kunnen verdedigen dan heb je een ander soort materiaal nodig.

Het hangt hier ook meer voor de sier en status. Leuk om te heb en mooi om te zien.

Uiteraard weet ik dat ik er weinig mee kan tov AK, maar toch.

En, wie hier bij mij als vriend binnentreedt, krijgt een warme hand toegereikt.

@Peerke

Sabel is alleen om te onthoofden om on topic te blijven .... maar aan een Boog of Kruisboog heb je wel degelijk wat én legaal te verkrijgen.

En met een boog oid kan je als de S has hit the F wel weer op een niet al te vriendelijke manier aan handvuurwapens komen alsjebegrijptwatikbedoel.

Sabel is alleen om te onthoofden om on topic te blijven .... maar aan een Boog of Kruisboog heb je wel degelijk wat én legaal te verkrijgen.

En met een boog oid kan je als de S has hit the F wel weer op een niet al te vriendelijke manier aan handvuurwapens komen alsjebegrijptwatikbedoel.

Klopt wellicht wel maar ik blijf het een hoop gedoe vinden. Bovendien kan je aan het andere spul ook wel legaal komen.

stel dan maar heel even ; je zit op je kantoortje, en je wapen ligt lekker thuis in de kluis, want enkel daarvoor heb je natuurlijk je vergunning..

wat ben je daar dan mee als ze op het werk de deur in stampen?

ga jij met een sabel of kruisboog werken? ;)

stel dan maar heel even ; je zit op je kantoortje, en je wapen ligt lekker thuis in de kluis, want enkel daarvoor heb je natuurlijk je vergunning..

wat ben je daar dan mee als ze op het werk de deur in stampen?

Ja zo ken ik er nog een ... stel dan maar heel even ; je zit op je werk, en je preps liggen lekker thuis en TSHTF ....

Dan maggie mazzel hebben als je vanuit huis werkt.... maar 90% kan dat niet

@lewieke hier in NL kan je niet legaal aan heftiger spul dan een (kruis)boog geraken zonder dat je een hoop moeite en geld investeerd in een schietvereniging ..... weet niet hoe dat hier met jacht geregeld is btw...

ik ken wel legale manieren om zonder grote herhaalde investering iets zwaarders te krijgen, maar dat is tegen de forum-regels.

En gevaarlijk. ik vind de huidige regeling best prima.

die zorgt er tenminste voor dat je toch een basiskennis hebt hoe je moet omgaan met die dingen.

en over de preps dat waardeloos zijn als je op je werk zit.. ja. Jammer he :)

`In maart dit jaar zal het zelfs vier jaar zijn dat onze politici en media deze bendes niet alleen met woorden steunden maar zelfs met daden. Frankrijk is toch al die jaren nauw betrokken geweest bij het rekruteren, trainen en opleiden van die Syrische jihadisten. Wie weet kregen die drie moordenaars voorheen zelfs een opleiding van Franse militairen en gaf men hen ook de wapens die ze nu gebruikten. Met onze pennenlikkers die hen voorheen ophemelden als vrijheidsstrijders. Het zou geen verbazing wekken`

Frankrijk en de salafistische terreur–Boontje komt om zijn loontje

http://willyvandamme.wordpress.com/2015/01/07/frankrijk-en-de-salafistische-terreurboontje-komt-om-zijn-loontje/

@Peerke

Dat ongein is het enige legale wat mensen mogen hebben... mits beetje oefenen is het best mogelijk doel van 30 cm op 80-100 meter te raken, . Zelfde met 150lbs een krachtigere kruisbogen met een deftige scope...als een sluipschutter beetje verdekt opstellen, maken je niet echt kansloos. de boog horen ze niet, de pijlen horen ze niet, mede door hun eigen geknal --> die dingen maken aardig wat lawaai en als de gebruiker al dan niet gehoorbescherming draagt, het zal hun gehoor belemmeren en daar kan men gebruik van maken qua stealth verplaatsingen. ook vind ik pijlen in zekere zin iets meer psychologische mindfuck. Hang er een label aan met afbeelding van een varken of iets van een tekst " gedrenkt in varkensbloed" :p

Een ak is een vrij groot ding en op meer dan 70 meter in vol auto niet accuraat ook zal de loop altijd een stuk uitsteken als ze kamer per kamer gaan onderzoeken en daar komen de midrange hakkers en prikkers wel van pas... mits training. als ze overstappen op kortere schietijzers wordt het natuurlijk moeilijker.

• Leuk 1

[.....]

[.....]

Frankrijk en de salafistische terreur–Boontje komt om zijn loontje

http://willyvandamme.wordpress.com/2015/01/07/frankrijk-en-de-salafistische-terreurboontje-komt-om-zijn-loontje/

Je hebt je huiswerk goed gemaakt. Zie ook:

http://www.informationclearinghouse.info/article40647.htm

Van gelijke strekking. En:

Charlie Hebdo and Tsarnaev’s Trial: Cui bono?

January 8, 2015

http://www.paulcraigroberts.org/2015/01/08/charlie-hebdo-tsarnaevs-trial-qui-bono/

I am NOT Charlie

By The Saker | January 08, 2015 "ICH"

http://www.informationclearinghouse.info/article40651.htm

Liberal Condemning of Charlie Hebdo Killings Offers Little Civilising Solace

By John Hilley | January 08, 2015 "ICH"

http://www.informationclearinghouse.info/article40653.htm

Anonymous 'belooft' een enorme reactie op de aanslag door sites van terreurorganisaties te bestoken en social media profielen van bekende extremisten.

http://www.nu.nl/internet/3969091/anonymous-belooft-enorme-reactie-aanslag-in-parijs.html

Nou, nou, dat maakt vast en zeker indruk! Evenals de demonstraties. Wedden dat die extremisten nu ergens bang in een hoekje zitten met hun kalashnikov.

Update aanslag Parijs:

"Bij de klopjacht op de daders van de aanslag in Parijs zijn twee doden en twintig gewonden gevallen in het Franse dorp Dammartin-en-Goële."

Totaal aantal doden: 14

Totaal aantal gewonden: 24 (waarvan 4 in kritieke toestand)

"De autoriteiten hebben een enorme politiemacht opgetuigd: 50.000 agenten, 35.000 gendarmes, speciale eenheden en helikopters zijn ingezet. Niet alleen om de gevaarlijke verdachten in te rekenen, maar ook om de bevolking te beschermen."

[ATTACH=CONFIG]15754[/ATTACH]

(indrukwekkende getallen, maar ook beangstigend)

http://www.nu.nl/algemeen/3969135/twee-doden-bij-vuurgevecht-klopjacht-daders-aanslag-parijs.html#derde-dag-klopjacht-frankrijk-3

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...