Ga naar inhoud
GENEGEERD

Lekker stukje WILD voor de KERST .... GEFOPT.


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast ghostwhiper

Konijn of haas is pas echt lekker als je de hagel er tussen uit moet vissen :p

Een stukje varken lekker in de jus laten sudderen en dan de kogel op je bord vinden dan weet je ook zeker dat het echt wild is.

 

Maar dit verbaasd me totaal niet.

Vind de prijzen van dat supermarkt vlees ook belachelijk hoog.

Voor De Prijs Van 1 konijnenbout kun je 3 verse hele konijnen kopen bij de dierenwinkel :p

 

http://www.wildplaza.com/m/recepten/konijn-wild/gemarineerd-wild-konijn-met-kastanjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit normaal is . Met het huidige wild bestand kan men niet genoeg wild afschieten om alle winkel ketens te bevoorraden . Wat haas en ree betreft klopt . Van haas weet ik het al jaren . Ree heb ik geprobeerd te kweken ik had zelfs jongen maar die lieten de ouders er van gewoon dood gaan . De jongen werden verstoten . Nog geprobeerd met geite melk en schape melk niets lukte . Ook de oude dieren weigerden plots te eten en werden zwak . Zo heb ik op een gegeven moment besloten het hek open te laten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog vroeger in mijn jeugd dat mijn vader de Boswachter met regelmaat reeën, hazen, fazanten, zwijnen en andere dieren kreeg van de Jachtopziener.

Samen met mijn vader de dieren villen in de schuur en alle delen klaarmaken voor de vriezer, terwijl hij me uitlegde respect te hebben voor het dier dat gestorven was om ons te voeden.

Mooie tijden en het lekkerste vlees! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...