Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Waarom Rusland de VS niet kan aanvallen

Recommended Posts

Nu een artikel op SHTFplan, de VS beschikken over laserwapens die vernietigen hun doel met 'vrijwel directe dodelijkheid'

Kan natuurlijk ook in het groot zijn vanaf satellieten.

Watch: This Is Why Russia Can’t Attack America: New Weapon Has “Near-Instantaneous Lethality”

http://www.shtfplan.com/headline-news/watch-this-is-why-russia-cant-attack-america-new-weapon-has-near-instantaneous-lethality_12162014

In zijn Strategische Relocation documentaire wereldvraagstukken (Strategic Relocation documentary World Affairs) stelde analist Joel Skousen, dat een derde wereldoorlog scenario waarschijnlijk zal plaatsvinden in de nabije toekomst, Rusland en China zijn echter huiverig voor elke vorm van een militair conflict met de Verenigde Staten als gevolg van top secrets wapens van het Westen, die de beschikking heeft over geavanceerde militaire technologie.zoals het top secret supersonische Aurora-project

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2855795/So-secret-existence-not-acknowledged-Futuristic-Aurora-spy-plane-travels-SIX-TIMES-speed-sound-blamed-mysterious-booms-heard-weekend.html

Minister van Defensie Donald Rumsfeld (VS) gaf een verklaring slechts een dag voor de terreuraanslagen van 2001, en volgens sommige onderzoekers is in de boekhouding voor $ 2300000000000 verdwenen toen het Pentagon werd geraakt (officieel zei Rumsfeld dat het ontbrekende geld was het gevolg was van een boekhoudkundige fout).

We kunnen er vrij zeker van zijn dat Poetin zich terdege bewust is van deze enorme militaire investeringen, en Joel Skousen denkt, de Russen (en Chinezen) geen idee hebben wat voor soort technologie de VS heeft ontwikkeld met dat geld.

De Laser Weapon Systems hierboven genoemd zijn slechts het topje van de ijsberg en de video werd uiteraard uitgebracht als een propaganda-instrument in reactie op de eigen propaganda van Rusland dat het luchtruim binnenvliegt van Europa en de VS om zo een dreiging van een nucleaire oorlog te suggereren . Maar de Verenigde Staten, heeft ondanks de tekortkomingen nog steeds de meest geavanceerde militaire systemen ter wereld.

Volgens Joel Skousen komt er oorlog maar Rusland zal niet werkeloos toezien als hun hele manier van leven wordt vernietigd door middel van economische middelen. Maar ze zijn niet klaar voor een wijdverspreide atoom-vuurzee.

Joel Skousen heeft gesuggereerd dat het circa 2020 - 2023 kan worden, dan zouden de Russen en Chinezen ook voldoende moderne wapens hebben.

Dan zullen we zien wat Uncle Sam heeft bedacht in de tot twintig verdiepingen onder de oppervlakte op afgelegen geheime militaire installaties zoals Area 51.

@Tom

En dat is natuurlijk geen garantie dat er niets gebeurt, er gaan ook al berichten rond dat Rusland en China ook onder controle staan van de Bankiers die de hele wereld in hun greep hebben en die oorlogen starten wanneer ze willen.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

waarom aannemen dat rusland en/of china interesse zouden hebben om de vs aan te vallen? waarop is die aanname gebaseerd? het gevaar van een wwIII is juist de vs/nato, die daar zo op aan lijken te sturen.......

ik denk, deels gebaseerd op eigen ervaring en deels gebaseerd op "evidence found on the internet", dat de westerse technologische superioriteit zwaar overschat wordt.......

ter illustratie, een recent bericht:

Congress is killing the U.S. Navy: Aircraft carriers, attack submarines decaying

http://www.washingtontimes.com/news/2014/dec/15/navy-fleet-threatens-by-budget-cuts-hiring-freeze-/

• Leuk 1

Deze post delen

Waarom zou iemand de VS willen aanvallen of binnenvallen. Die paupers die daar wonen zou je zelfs niet eens tot moslim willen bekeren (IS).;)

Er zijn zoveel wapens in omloop dat de wereld een keer of 25 vernietigd kan worden met een paar drukken op de knop.:mad:

Deze post delen

Hier word uitgegaan van ouderwets oorlogvoeren, er komt een vloot, vliegtuigen, schepen of tanks aan die gaan we aanvallen.

Echter lijkt mij dat onwaarschijnlijk, het is slimmer een guerillia en ICT oorlog te starten op US grondgebied (mocht iemand dat willen, ik niet). Dan heb je niet veel aan een een wapen als boven beschreven.

Deze post delen

het is slimmer een guerillia en ICT oorlog te starten op US grondgebied (mocht iemand dat willen, ik niet). Dan heb je niet veel aan een een wapen als boven beschreven.

Dat denk ik ook maar ik verwacht ook dat het tot een tegen actie zal leiden en dat het dan wel weer heel anders gaat uitpakken.

Deze post delen

Nu een artikel op SHTFplan, de VS beschikken over laserwapens die vernietigen hun doel met 'vrijwel directe dodelijkheid'

Kan natuurlijk ook in het groot zijn vanaf satellieten.

Is allemaal propaganda... Misschien zelfs wel een hoax

Kan me nog iets herinneren over een Bush en een voorraad massa vernietingswapens in Irak...

Sorry, maar geloof de Amerikanen niet gelijk meer op hun blauwe oogjes.

Deze post delen

We zitten al in een oorlog, alleen is het op dit moment een valuta oorlog. Rusland, China en India wilden aansturen op de val van de dollar, door een goudgedekte valuta uit te geven. De VS en Saudi brengen de Russische economie een klap toe door de olieprijzen te verlagen, zodat de Roebel en nu ook de Russische economie keldert. De goudprijsmanipulatie past ook vast ergens in dit verhaal.

Dus: we zitten in een valuta oorlog. Wat misschien gaat volgen, maar dat is mijn mening, is een economische oorlog, gevolgd door het platleggen van systemen die op internet gebaseerd zijn.

Een economische manier van oorlogvoeren is al ingezet na de 2e wereldoorlog, toen de Hitleradministratie de voorloper van de EU oprichtte en op die manier een 3e rijk wilden stichten. Een andere slimmere manier om de (economische) macht te krijgen met als inzet octrooien voor grote Duitse bedrijven.

Wapens zijn dus uit de tijd en voorlopig alleen maar bedoeld als machtsvertoon. Het vernietigen van elkaars economieën zijn de eerste stappen.

• Leuk 1

Deze post delen

Is allemaal propaganda... Misschien zelfs wel een hoax

Kan me nog iets herinneren over een Bush en een voorraad massa vernietingswapens in Irak...

Sorry, maar geloof de Amerikanen niet gelijk meer op hun blauwe oogjes.

Dat laserwapen is geen propaganda, het is al meer dan 10 jaar in ontwikkeling (ook algemeen geweten) en blijkbaar nu pas goed genoeg om effectief te worden gebruikt.

Kan je nagaan wat ze ondertussen aan het ontwikkelen zijn...

Deze post delen

geplaatst door @Richa

We zitten al in een oorlog, alleen is het op dit moment een valuta oorlog. Rusland, China en India wilden aansturen op de val van de dollar, door een goudgedekte valuta uit te geven. De VS en Saudi brengen de Russische economie een klap toe door de olieprijzen te verlagen, zodat de Roebel en nu ook de Russische economie keldert. De goudprijsmanipulatie past ook vast ergens in dit verhaal.

Dat klopt, daar heb ik ook iets over gelezen. zie: http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/12/vs-en-eu-lopen-in-poetins-gouden-val/#.VJFepyuG_Gv

Nog niet zo lang geleden, hebben Britse wetenschappers met succes tot dezelfde conclusie weten te komen, zoals een paar jaar geleden werd gepubliceerd in de Conclusie van de US Geological Survey. Namelijk: Europa zal niet in staat zijn om te overleven zonder toevoer van energie uit Rusland. Vertaald uit het Engels naar een andere taal in de wereld betekent dit: “De wereld zal niet in staat zijn om te overleven als olie en gas uit Rusland wordt teruggetrokken uit de globale balans van de energievoorziening”.

Zo is de westerse wereld, gebouwd op de hegemonie van de oliedollars, nu beland in een catastrofale situatie. Waar het niet kan overleven zonder olie en gas uit Rusland. En Rusland is nu klaar om zijn olie en gas aan het Westen te verkopen alleen in ruil voor fysiek goud! Deze wending van Poetins’ spel is, dat het mechanisme voor de verkoop van Russische energie naar het Westen alleen nog maar voor goud werkt nu, ongeacht of het Westen wel of niet instemt met het betalen voor de Russische olie en gas met kunstmatig goedkoop goud.

Poetin verkoopt zijn Russische energiebronnen in ruil voor deze Amerikaanse dollars, kunstmatig opgewaardeerd door de inspanningen van het Westen. Waarmee hij meteen goud koopt, kunstmatig gedevalueerd ten opzichte van de Amerikaanse dollar door de inspanningen van ook weer het Westen zelf!

bron: gewoonnieuws.nl

Deze post delen

Aanvallen? shit met de schulden die de VS hebben kunnen ze het gewoon kopen. Als mijn geheugen mij niet in de steek heeft gelaten, heeft china zelfs al meerdere stukken land "gekocht" waaronder een zee haven aan de west kust.

Deze post delen

Aanvallen? shit met de schulden die de VS hebben kunnen ze het gewoon kopen. Als mijn geheugen mij niet in de steek heeft gelaten, heeft china zelfs al meerdere stukken land "gekocht" waaronder een zee haven aan de west kust.

Roebel staat nu 1 op 63 en niemand wil ze hebben. Ze verkopen momenteel zelfs hun valuta's, goud en andere reserves.

De dollar heeft één voordeel, het is de wereldreservemunt. Daar kom je dus niet makkelijk van af. Ook staat er ergens in de wet dat de VS met 1 speciale munt alle schulden zou kunnen aflossen (een soort resetknop). Dan kunnen ze gewoon weet opnieuw beginnen met bijdrukken, want er staat toch geen goud meer tegenover.

Deze post delen

De VS vallen reeds (!) aan.

Omsingelen Iran, de voormaliger USSR, etc. Zie hun bases. Overal.

En nu dan de Roebel-koers. Die gaat echt niet omlaag omdat het economisch slecht gaat:

M.a.n.i.p.u.l.a.t.i.e.

En dat is, naast de sancties die vooral Europa treffen, een daad van oorlog.

Deze post delen

Dat laser wapen is niet heel boeiend en zeker niet uit ontwikkeld. Het vraagt een nucleaire aangedreven schip om het van genoeg energie te voorzien. En het is maar de vraag welke schade het kan doen. Als ik de filmpjes kijk ben ik niet overtuigd. Dit kun je thuis ook, leg een paar staven explosief bovenop de rail van een boot en verhit deze met een wicked laser. Als ze de boot zelf hadden opgeblazen in het filmpje had geen misschien interessanter geworden. Nu is het het oververhitten van een explosief...

Natuurlijk zitten er 'super'wapens zijn, maar de vraag is hoeveel en wat kunnen ze doen in de echte wereld. Met 1 super ding ga je het niet redden op de vele fronten waarop een huidige oorlog zich afspeelt

Deze post delen

Roebel staat nu 1 op 63 en niemand wil ze hebben. Ze verkopen momenteel zelfs hun valuta's, goud en andere reserves.

De dollar heeft één voordeel, het is de wereldreservemunt. Daar kom je dus niet makkelijk van af. Ook staat er ergens in de wet dat de VS met 1 speciale munt alle schulden zou kunnen aflossen (een soort resetknop). Dan kunnen ze gewoon weet opnieuw beginnen met bijdrukken, want er staat toch geen goud meer tegenover.

Ik denk niet dat de landen bij wie ze schulden hebben akkoord gaan met die "resetmunt". Dat zou betekenen dat ze kunnen fluiten naar hun geld. Wat betreft de roebel zou ik me geen zorgen maken, dat is gewoon een gevolg van de sancties van de VS en EU. En die sancties kunnen ze nooit volhouden.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik denk niet dat de landen bij wie ze schulden hebben akkoord gaan met die "resetmunt". Dat zou betekenen dat ze kunnen fluiten naar hun geld. Wat betreft de roebel zou ik me geen zorgen maken, dat is gewoon een gevolg van de sancties van de VS en EU. En die sancties kunnen ze nooit volhouden.

Voorlopig komen er weer nieuwe sancties aan!

Nieuw EU-sancties om Krim in de maak

http://nos.nl/l/734794

Deze post delen

heel goed van onze wijze leiders.....dat zal die agressieve russen tonen wie hier de baas is.....

Nou he wat zijn ze toch weer wijs.......... ben echt jaloers op hun wijsheid! :p

Deze post delen

Nou he wat zijn ze toch weer wijs.......... ben echt jaloers op hun wijsheid! :p

daarom stemmen we ook op ze.....en blijven we op ze stemmen.....en de allerbesten worden zelfs door ons verkozen tot "politicus van het jaar"........

we hebben al deze ellende.....plus de komende ellende.....en de nieuwe oorlog.....en de werkeloosheid,,,,. en de crisis.....etc, etc.....allemaal aan ons zelf te danken......

Deze post delen

De hackers winnen: Sony annuleert The Interview

http://www.apparata.nl/nieuws/de-hackers-winnen-sony-annuleert-the-interview-10776

niks met oorlog te maken.....maar, ALS dit waar is, is het wel weer een mooi voorbeeld van onze vermeende westerse technologische superioriteit......klein achtergebleven onderontwikkeld rotland met alleen boeren en soldaten krijgt grote rijke multinational op de knieën......het zoveelste voorbeeld dat "wij" toch niet zo superieur zijn.....dit aub zelf vertalen naar oorlogssituatie.....

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...