Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kanker in een shtf situatie


Aanbevolen berichten

Op zich houd ik er wel van als mensen direct zijn, dan ben je verzekerd op eerlijkheid. En dat waardeer ik wel zeer van je. Mischien dat ik iets te overhaast heb gereageerd, iedereen heeft recht op een eigen mening. En nu heb ik heel veel respect voor je! :)

 

Ja, rood haar... Afstammelingen van de vikingen die hun bloed hebben verspreid door al die verkrachtingen tijdens hun strijdtochten... Southpark heeft daar ook een parodie van gemaakt, best vermakelijk eigenlijk.

 

Nog veel plezier hier op het forum en vooral jezelf blijven, want je bent best leuk met je uitspraken en meningsuitingen.

Wat jij eerst schreef liet mij denken, back off girl. Maar niet dus en daar ben ik blij om. Meestal schrijf ik ook uit bezorgdheid en tja sorry dat komt soms raar over. Ik ben me daar bewust van en denk soms ook Chin ! Maar ik wil dit nu heel duidelijk maken, ik moet geen gelijk maar zou het leuk vinden wanneer ik iets schrijf het een vraagteken oproept. En zoals jij doet mij confronteren, daar kan ik allen maar uit leren. Hmm Ik ben gewoon rechtuit, weet je wel? Spreken en dan nadenken. Wat een ramp ( Naïeve ik ) haha Ik kan ook zwijgen hoor en ieders in zijn of haar wijsheid laten maar als ik een fout maak wil ik mensen om me heen die zeggen Chin dat is niet correct. Of Chin nu moet je een stapje terug nemen. En ik doe dat ook, ik ben niet verlegen (Egocentrisch ) om mijn fouten toe te geven. Ik denk dat ik best wat kan leren wanneer ik af en toe moet nadenken. Dus dank
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...
Gast der_obergefreiter

buiten dat is hennep geschikt als bouw materiaal, vezel leverancier voor kleding en heeft het nog wat medicinale toepassingen . en ik zal er vast nog wel wat vergeten zijn. oohw ja, is een geweldige bodemreiniger als het vervuilde grond betreft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bereid me voor op een economische crisis en weet ook dat daarbij hoort dat je geen medicijnen kan kopen of een dokter kan bezoeken omdat de euro niks meer waard is,

en het klinkt misschien hard maar voor mij maakt dat niks uit ik heb altijd alles voor uit gepland wat ik met mijn leven wou tot ik een ongeluk kreeg en dat er de mogelijkheid was dat ik hier niet meer had gezeten ben ik anders gaan denken. ik leef met de dag en als mijn tijd er is is mijn tijd er ik zal er alles aan doen om binnen mijn mogelijkheden het te overleven maar gaat dat niet ja dan niet,

mijn partner wil dat liever niet horen maar ik ga me niet meer druk maken om die dingen. en al die onzin over middeltjes tegen kanker kan ik echt niet tegen als het zou helpen zouden er niet zoveel mensen overlijden aan kanker er is helaas nog geen behandeling voor elke vorm van kanker en dat zal voorlopig ook wel zo blijven helaas. mijn motto is laat je niet gek maken door mensen die denken dat ze het wonder middel hebben voor kanker want dat middel is er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog een extreem voorbeeld op te geven: Die Kelly van de Veer, van BigBrother, die jongen die zich volledig heeft laten ombouwen tot vrouw. "Haar" mentaliteit is dat van een nicht! Een relnicht wel te verstaan! Al ziet ze er nu uit als een vrouw en hij voelt zich nu als een vrouw, een volledige vrouw zal hij nooit worden dus komt dat vingertje weer al wijzend tevoorschijn. Tenzij je een stuk ducktape op zijn mond plakt of zijn stembanden doorsnijd, zou je mischien niets merken (mischien nog aan de adamsappel)...

 

Persoonlijk vind ik dat veel van de huidige wetenschap vergeten mag worden, want het merendeel heeft er voor gezorgd dat de wereld naar de klote gaat!

 

Dus jij vindt dat ze de wetenschap en technieken m.b.t. transgenderisme meteen moeten vergeten? In welk opzicht zorgen transgenders ervoor dat de wereld naar de klote gaat? Of heb ik je post nu verkeerd begrepen?

 

Ontopic: ik denk dat kanker moeilijk te behandelen is WTSHTF. Misschien zijn enkele vormen van huidkanker wel te behandelen als je een arts in je omgeving hebt, maar verder gaat het lastig worden, vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij vindt dat ze de wetenschap en technieken m.b.t. transgenderisme meteen moeten vergeten? In welk opzicht zorgen transgenders ervoor dat de wereld naar de klote gaat? Of heb ik je post nu verkeerd begrepen?

 

Ontopic: ik denk dat kanker moeilijk te behandelen is WTSHTF. Misschien zijn enkele vormen van huidkanker wel te behandelen als je een arts in je omgeving hebt, maar verder gaat het lastig worden, vrees ik.

 

Wat betreft het transgender gebeuren bedoelde ik als een extreem voorbeeld dat als je anders geboren bent dat je nooit echt datgene zult worden zoals ieder ander. Als je als vrouw word geboren en je bent een vrouw dan ben je ook een vrouw. Maar als je als man word geboren en je voelt je een vrouw maar je gedraagt je niet als vrouw en je laat je dan ombouwen dan blijf je nog altijd die vrouwelijke man a.k. relnicht, niet te vergelijken met een echte vrouw. Mischien was dat voorbeeld iets te extreem en te ver gezocht. Maar ik heb niet gezegd dat die medische technologie vergeten moet worden, maar het is niet iets wat je direct mee kunt nemen in een SHTF. Meer voor de standaard dingen, wonden dichtnaaien, transplantatie, dat soort dingen.

 

Kanker daarentegen, tja, er is niet veel wat je ertegen kunt doen, het zit in je genen of je het krijgt of niet. Niet echt door de dingen die je doet denk ik. Je hebt mensen die roken hun hele leven lang en krijgen geen longkanker maar wel darmkanker. "Ze zeggen" dat wiet kanker kan weerhouden, maar soms denk ik dat dat een goedpratertje is om wiet legaal te houden. Als iemand wiet wil roken is dat zijn eigen keus net als alle andere dingen waar je voor kan kiezen. Deze roesmaker is wel handig voor mensen die het echt nodig hebben voor de medische zij-effect ervan, als pijnstiller of zo. En even ter verduidelijking: Ik ben niet tegen wiet, maar ook niet voor. Het verdoezeld je orientatievermogen als je redeneringsvermogen en vast ook wel je reactievermogen. Maar het heeft zijn voor -en nadelen, ongetwijfeld.

 

Een CAT-scan maken zal na de SHTF behoorlijk lastig zijn, tenzij je circa 1000 man wilt inhuren die allemaal op een dynamofiets gaan trappen voor dat beetje vermogen dat zo'n scanner nodig heeft. ;)

 

Maar ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of ik ben niet duidelijk genoeg geweest dat het gewoonweg niet te begrijpen viel, maar ik bedoelde dus niet dat de wereld naar de klote gaat door die transgenders. Ik vind het juist goed dat er zoiets is dat mensen toch in hun lichaam op hun plek voelen. Mischien heb ik gewoon een hekel aan die Kelly van der Veer, dat ik hem/haar destijds als jongen leuker vond dan nu ie in het lichaam van een vrouw zit. :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft het transgender gebeuren bedoelde ik als een extreem voorbeeld dat als je anders geboren bent dat je nooit echt datgene zult worden zoals ieder ander. Als je als vrouw word geboren en je bent een vrouw dan ben je ook een vrouw. Maar als je als man word geboren en je voelt je een vrouw maar je gedraagt je niet als vrouw en je laat je dan ombouwen dan blijf je nog altijd die vrouwelijke man a.k. relnicht, niet te vergelijken met een echte vrouw. Mischien was dat voorbeeld iets te extreem en te ver gezocht. Maar ik heb niet gezegd dat die medische technologie vergeten moet worden, maar het is niet iets wat je direct mee kunt nemen in een SHTF. Meer voor de standaard dingen, wonden dichtnaaien, transplantatie, dat soort dingen.

 

Kanker daarentegen, tja, er is niet veel wat je ertegen kunt doen, het zit in je genen of je het krijgt of niet. Niet echt door de dingen die je doet denk ik. Je hebt mensen die roken hun hele leven lang en krijgen geen longkanker maar wel darmkanker. "Ze zeggen" dat wiet kanker kan weerhouden, maar soms denk ik dat dat een goedpratertje is om wiet legaal te houden. Als iemand wiet wil roken is dat zijn eigen keus net als alle andere dingen waar je voor kan kiezen. Deze roesmaker is wel handig voor mensen die het echt nodig hebben voor de medische zij-effect ervan, als pijnstiller of zo. En even ter verduidelijking: Ik ben niet tegen wiet, maar ook niet voor. Het verdoezeld je orientatievermogen als je redeneringsvermogen en vast ook wel je reactievermogen. Maar het heeft zijn voor -en nadelen, ongetwijfeld.

 

Een CAT-scan maken zal na de SHTF behoorlijk lastig zijn, tenzij je circa 1000 man wilt inhuren die allemaal op een dynamofiets gaan trappen voor dat beetje vermogen dat zo'n scanner nodig heeft. ;)

 

Maar ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt of ik ben niet duidelijk genoeg geweest dat het gewoonweg niet te begrijpen viel, maar ik bedoelde dus niet dat de wereld naar de klote gaat door die transgenders. Ik vind het juist goed dat er zoiets is dat mensen toch in hun lichaam op hun plek voelen. Mischien heb ik gewoon een hekel aan die Kelly van der Veer, dat ik hem/haar destijds als jongen leuker vond dan nu ie in het lichaam van een vrouw zit. :)

 

Ik denk inderdaad dat ik je verkeerd begrepen heb. Operatieve geslachtsveranderingen lijken me inderdaad niet echt een prioriteit WTSHTF. :p

 

Volgens deze bron zijn de meeste vormen van kanker (90-95%) zijn niet erfelijk. Je kunt dus veel doen om kanker te voorkomen/uit te stellen door je levensstijl/omgeving aan te passen. Niet roken, gezond eten en bewegen, (UV-)straling beperken et cetera, al heeft een genetische aanleg vaak alsnog invloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat ik je verkeerd begrepen heb. Operatieve geslachtsveranderingen lijken me inderdaad niet echt een prioriteit WTSHTF. :p

 

Volgens deze bron zijn de meeste vormen van kanker (90-95%) zijn niet erfelijk. Je kunt dus veel doen om kanker te voorkomen/uit te stellen door je levensstijl/omgeving aan te passen. Niet roken, gezond eten en bewegen, (UV-)straling beperken et cetera, al heeft een genetische aanleg vaak alsnog invloed.

 

Ow fijn, dus ik heb kans op darmkanker volgens die bron... Nou dan zal ik maar es beginnen met intensief alles doen wat ik tot nu toe slechts een beetje heb gedaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet erfelijk denk ik ook, kijk de meeste bij ons worden tussen de 88 en 98 en vet spek eten en sigaren roken, in dit gestoorde druke landje is stres de boosdoener we hebben de meeste k pacienten van heel europa, en de meeste stres ook ik was daar de dupe van optie ( geen krant weinig tv en vooral niet naar den haag luisteren ) met rust en balans kom je verder, had ik alleen eerder moeten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Hier valt echt niets zinnigs over te zeggen.

Nu, op dit moment, zijn zowel de reguliere, als de alternatieve geneeswijzen, controversieel, IMO.

 

Eet geen kankerzooi, das wel duidelijk.

Eet goede groenten en fruit, das logisch.

 

Jullie willen echt niet weten wat voor kankerzooi er in voedsel wordt gedaan.

De mooiste tegen-argumenten van mijn mening heb ik al gehoord: "je moet toch ergens aan doodgaan".

En lekker doorroken, in de stad wonen of naast een snelweg of chemisch fabriekje, in de file staan, landbouwgif en weetikveel telt allemaal niet.

Dikke rookwolken bij een willekeurige brand (of op de Maasvlakte) vormen geen gevaar voor de volksgezondheid.

Vlamvertragers in je bank en je kussen kunnen ook geen kwaad hoor, mijnheer alu-hoedje.

 

Sja, er valt niets zinnigs over te zeggen, dus.

 

Nou maar hopen dat SHTF - Sinter Maya, geen atoombommen cadeau geeft. Dat zijn pas echt kankerdingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pftt, in de meeste gevallen ben je echt de pineut met zo'n ziekte tijdens SHTF. Sinds gisteren ben ik in het huis van mijn moeder om haar te mantelzorgen na een darm-resectie eerder deze week. Ze heeft 4 uur op de operatietafel gelegen en is via zo'n robot geopereerd. Dat kan je dus dan echt wel shaken tijdens SHTF.

 

Anyways, wat ik zeggen wilde, omdat ze niet tegen morfine kan moet ze nu 4 tot 5 keer per dag paracetamol slikken. Ze heeft veel pijn maar het verbaasd me hoe goed ze het er in feite op doet nadat die ingewanden allemaal doorgehusseld zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
Pftt, in de meeste gevallen ben je echt de pineut met zo'n ziekte tijdens SHTF. Sinds gisteren ben ik in het huis van mijn moeder om haar te mantelzorgen na een darm-resectie eerder deze week. Ze heeft 4 uur op de operatietafel gelegen en is via zo'n robot geopereerd. Dat kan je dus dan echt wel shaken tijdens SHTF.

 

Anyways, wat ik zeggen wilde, omdat ze niet tegen morfine kan moet ze nu 4 tot 5 keer per dag paracetamol slikken. Ze heeft veel pijn maar het verbaasd me hoe goed ze het er in feite op doet nadat die ingewanden allemaal doorgehusseld zijn.....

 

Brengt ons weer bij paracetamol als mega prep. Heel goedkoop. Ondanks de tht vrijwel oneindig houdbaar. Koop vooral ook zetpillen. Als mensen doodziek zijn, dan gaat dat nogal eens gepaard met misselijkheid, waardoor ze gewone tabletten niet binnen kunnen houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Pftt, in de meeste gevallen ben je echt de pineut met zo'n ziekte tijdens SHTF. Sinds gisteren ben ik in het huis van mijn moeder om haar te mantelzorgen na een darm-resectie eerder deze week. Ze heeft 4 uur op de operatietafel gelegen en is via zo'n robot geopereerd. Dat kan je dus dan echt wel shaken tijdens SHTF.

 

Anyways, wat ik zeggen wilde, omdat ze niet tegen morfine kan moet ze nu 4 tot 5 keer per dag paracetamol slikken. Ze heeft veel pijn maar het verbaasd me hoe goed ze het er in feite op doet nadat die ingewanden allemaal doorgehusseld zijn.....

 

Sterkte Mandy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts
@Dick Berts zetpillen! Briljant! Nog niet aan gedacht. Gaat gelijk op de prep-lijst.

@Mandy Lifeboats. Je hebt paracetamol zetpillen in 500 en in 1000 miligram. Ik heb vooral de 1000 milligram ingeslagen. Als iemand echt heel goed ziek is, dan is het inbrengen van een zetpil vaak nog een heel gedoe. Dan heb ik liever een zwaardere zetpil.

 

Mandy, als je moeder echt heel veel pijn heeft, dan is het vrij verkrijgbare Ibuprofen ook nog een idee. In principe kan dit gecombineerd met paracetamol worden gebruikt. Dan heb je een dubbele pijnstillende werking. Ibuprofen leidt nogal eens tot maagklachten. In dat geval dient ook een maagbeschermer -eveneens vrij verkrijgbaar- te worden geslikt. Overleg wel even met de huisarts. Ibuprofen+maagbeschermers zijn ook heel mooie preps.

 

http://www.ziekenhuis.nl/medicijnen/n/nurofen/kunnen-ibuprofen-en-paracetamol-gecombineerd-worden/item8761

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...