Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Plastuit voor vrouwen De Wopeeh


Richa

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

plastuit.... het staat al een tijdje op mijn verlanglijst. alleen het model wat ik tot nu toe gezien heb trok me niet echt aan. nou trekt dat opvallend roze ook niet bepaald, maar het model is toch een stuk beter. Ik heb enig laat van mijn knieën dus in nood stel ik de bosjes toch zoveel mogelijk uit. Gewoon omdat het overeind komen vanuit hurk positie al een uitdaging is. Dit zou dan echt een oplossing zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

plastuit.... het staat al een tijdje op mijn verlanglijst. alleen het model wat ik tot nu toe gezien heb trok me niet echt aan. nou trekt dat opvallend roze ook niet bepaald, maar het model is toch een stuk beter. Ik heb enig laat van mijn knieën dus in nood stel ik de bosjes toch zoveel mogelijk uit. Gewoon omdat het overeind komen vanuit hurk positie al een uitdaging is. Dit zou dan echt een oplossing zijn.

Hij is er gelukkig dus ook in blauw of groen...:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
Goeie review !

Lijkt mij ook best handig, krijg je ook geen kouwe kont in de winter :cool:

En op Sc hoef je dan ook niet zo'n end naar de toiletten, wat best vervelend is, midden in de nacht, kun je lekker staand piesen achter de tent.

 

Haha misschien meteen ook een handige test/aanvulling op deze review;) piesen met een drankje op in het donker, ben benieuwd of het dan nog steeds goed werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, klopt, ik zoek een gebruikte om op de community veiling te zetten ;-) We kregen vragen of de plastuit Wopeeh nog meerdere keren te zijn gebruikt nog goed functioneel zijn.

Goede vraag! Eerlijk gezegd gebruik ik hem niet dagelijks :-) maar dat is voor vrouwen ook niet de bedoeling (voor mannen ook niet zijn we achter :). Ik heb hem nog weleens gebruikt. En ik heb het idee dat als ik hem goed schoonmaak en droog weer opberg, hij lang mee gaat. Ik vind het vooral een geruststellende gedachte dat ik hem altijd bij mij heb in mijn GHB en dat hij bijna geen ruimte inneemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Goede vraag! Eerlijk gezegd gebruik ik hem niet dagelijks :-) maar dat is voor vrouwen ook niet de bedoeling (voor mannen ook niet zijn we achter :). Ik heb hem nog weleens gebruikt. En ik heb het idee dat als ik hem goed schoonmaak en droog weer opberg, hij lang mee gaat. Ik vind het vooral een geruststellende gedachte dat ik hem altijd bij mij heb in mijn GHB en dat hij bijna geen ruimte inneemt.

 

Zoiets heb ik ook. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Richa,

 

De originele naam is overigens de WoPeeH - pocket. Het geeft vrouwen de mogelijkheid om staand te plassen. Het eerste wat mij opviel wat het kleine formaat. En nadat ik de WoPeeH op de juiste manier had uitgeschoven om te gaan testen, dacht ik echt "dat gaat niet werken". Het was gewoon raar, onnatuurlijk en het is ook maar een heel klein ding zoals je op de foto's kunt zien. Ik hield al rekening met een natte broek. MAAR..... het werkte dus uitstekend, echt boven verwachting! Sterker nog, ik voelde een soort van licht enthousiasme opborrelen. Nu was het moment aangebroken dat ik mijn penisnijd kon loslaten (sorry, een gevolg van een eerdere opmerking die ik maakte).

 

Ik weet het niet hoor... het klinkt alsof je man nog wat leren heeft hahaha:cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

en dat terwijl ik me net (verplicht door moeder de vrouw) heb aangeleerd dat ik zittend moet plassen, komen ze met zoiets voor vrouwen ;)

 

Oei oei, ik hoop dat dit een geintje is........ als je als man zittend moet gaan plassen krijg ik daar niet echt een man vriendelijk gevoel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...