Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Amerikaanse ministerie van Financiën bestelt Survivalkits (BOB) voor alle medewerkers

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Wel spannend om alle zaken ook in een ander perspectief te bekijken maar als prepper wil je natuurlijk voornamelijk overleven.

Als ik al die theorieën lees over pool verschuivingen vraag ik me af waar dit allemaal op gebaseerd wordt. Als ik die van Charles Hapgood goed heb mogen bestuderen is het nergens op gebaseerd en allemaal achterhaald.

Misschien is de wereld toch plat en houden ze ons al jaren voor de gek met satellietbeelden.

Je moet wel de kans hebben om te kunnen overleven anders is het ook niet leuk meer om te preppen :p

Deze post delen

nja, de polen zijn wel degelijk aan het rondkruipen hoor :)

(maar dat hebben ze nu eenmaal altijd al gedaan, en gaat traag genoeg dat dieren zich waarschijnlijk zonder problemen kunnen aanpassen, dus boeit weinig)

moeten ze niet zoveel zuipen, dan zouden ze lopen

Deze post delen

Wel spannend om alle zaken ook in een ander perspectief te bekijken maar als prepper wil je natuurlijk voornamelijk overleven.

Als ik al die theorieën lees over pool verschuivingen vraag ik me af waar dit allemaal op gebaseerd wordt. Als ik die van Charles Hapgood goed heb mogen bestuderen is het nergens op gebaseerd en allemaal achterhaald.

Misschien is de wereld toch plat en houden ze ons al jaren voor de gek met satellietbeelden.

Je moet wel de kans hebben om te kunnen overleven anders is het ook niet leuk meer om te preppen :p

Dat er 1 of meerde poolshifts zijn geweest is zo goed als zeker.

Zo is er ook een landkaart gevonden in de 15eeuw waarop de zuidpool staat zonder ijs.

Dat was in die tijd echt zonder ijs onmogelijk om te maken.

Ze wisten waarschijnlijk nieteens van het bestaan af.

http://www.geubel.com/2010/01/oude-mysterieuze-wereldkaarten-echo-van.html

Deze post delen

Dat er 1 of meerde poolshifts zijn geweest is zo goed als zeker.

Zo is er ook een landkaart gevonden in de 15eeuw waarop de zuidpool staat zonder ijs.

Dat was in die tijd echt zonder ijs onmogelijk om te maken.

Ze wisten waarschijnlijk nieteens van het bestaan af.

http://www.geubel.com/2010/01/oude-mysterieuze-wereldkaarten-echo-van.html

Zo zijn er wel meer zaken gevonden.

Wat ik bedoel te zeggen is dat zo een site wel interessant zijn om iets in een ander daglicht te bekijken maar volgens de meeste van dat soort websites zouden we al minstens 3 keer dood moeten zijn gegaan.

Dat er poolshifts zijn geweest geloof ik best maar een kaart als die van Piri Reis is altijd maar de vraag hoeveel er nu echt van klopt. in 500 jaar 1.5 kilometer ijs erbij. En staan meerdere fouten op (2 amazone's) wat ook niet anders kan als je een kaart maakt gebaseerd op bevindingen van anderen.

Nogmaals allemaal heel interessant als je maar logisch verstand erbij gebruikt.

Deze post delen

Ik zou me in dit geval niet zoveel zorgen maken. Als het dicht bij was zouden ze het geheim houden. Wedden dat als het komt...het totaal onverwacht zal zijn...? :)

Deze post delen

Gast tom666

Ja ...gaan denken dat we nu plots poolshifts gaan krijgen is ver gezocht en misschien goed voer voor Hollywood.

Toch is het interessant om te volgen of er iets gaande is al dan niet.

Een zonnestorm die een hoop straling naar hier stuurt ...een nakende oorlog waar de impact heel groot zal van zijn?

Als gewone burger zullen we het maar weten wanneer het komt vrees ik.

Los speculeren hebben we voorlopig niks aan.

Zeker blijven volgen...

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...