Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tom

Amerikaanse ministerie van Financiën bestelt Survivalkits (BOB) voor alle medewerkers

Recommended Posts

Nu hoef je niet meer geheimzinnig te doen over die grote rugzak in de hal, immers de Amerikaanse Bankmedewerkers krijgen er ook een. Wat voor ding? Een echte BOB

Treasury Department (Ministerie van Financien) zoekt naar Survival Kits voor al haar Bank Medewerkers

De survival uitrusting komt in een rugzak (BOB) waar de items in passen, waaronder een 33-delige persoonlijke EHBO-kit met "decongestivum tablets," een verscheidenheid van verband, en medicijnen.

De kits moeten ook een "herbruikbare zonne-deken" bevatten een 2400-calorie voedsel bar, "50 waterzuiveringstabletten," een "stofmasker," "one-size fits all poncho met kap,"

een oplaadbare lantaarn met ingebouwde radio, en een "Air-Noodhulp masker" voor bescherming tegen virussen in de lucht.

De survival kits zulllen aan elke grote bank worden geleverd in de Verenigde Staten, waaronder Bank of America, American Express Bank, BMO Financial Corp., Capitol One Financial Corporation, Citigroup, Inc., JPMorgan Chase & Company, en Wells Fargo

Het is niet duidelijk waarom het ministerie van Financiën de kits heeft besteld. Contracten voor survival kits zijn meestal gemaakt voor de militaire of wetshandhavings diensten, zoals de FBI.

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2714861/pg1

http://freebeacon.com/issues/treasury-department-seeking-survival-kits-for-bank-employees/

https://www.fbo.gov/index?s=opportunity&mode=form&id=684ded9d5840b957fffa3eae0100984a&tab=core&_cview=1

UPDATE

Meer details op http://www.zerohedge.com/news/2014-12-10/why-us-treasury-quietly-ordering-surival-kits-us-bankers

Ze verwachten dus kennelijk iets. Maar ja, niet iedere bank-klerk behoort tot de elite. Misschien een maatregel om de bank-klerk het gevoel te geven dat ze ook een beetje tot de elite horen en strakjes mogen overleven.;)

Vindt deze opmerking van iemand op zerohedge wel top :D

Then I'm throwing my survival kit away. I don't want to be stuck here with a bunch of fucking bankers.
  • Leuk 1

Toch raar dat ze zoiets doen en ondertussen preppers afschilderen als malloten.

misschien een prepper of twee in de amerikaanse regering?

Toch raar dat ze zoiets doen en ondertussen preppers afschilderen als malloten.

Of zoon beetje heel de regering aan het preppen. Meer voor hun toch als het volk denkt dat het nergens opslaat.

Ik vind de aanwezigheid van "decongestivum tablets" in de Survival set wel opmerkelijk. Als ik aan "decongestivum tablets" denk dan denk ik aan het neusslijmvlies. Als ik aan het neusslijmvlies denk, dan denk ik aan Chemtrails. Misschien een aanstaande toevoeging in de receptuur van de Chemtrail? Ik houd het wel in de gaten. :confused:

Preppers zitten er daar zeker, waarom hebben ze anders al die schuilkelders? :)

De Engelstalige links heb ik niet gelezen maar . De Amerikaanse banken zien dit als een investeren . Ze kunnen zowel ies nuttig geven als iets overbodig . Zie het als het kerstpakket in nederland .

Ik vind de aanwezigheid van "decongestivum tablets" in de Survival set wel opmerkelijk. Als ik aan "decongestivum tablets" denk dan denk ik aan het neusslijmvlies. Als ik aan het neusslijmvlies denk, dan denk ik aan Chemtrails. Misschien een aanstaande toevoeging in de receptuur van de Chemtrail? Ik houd het wel in de gaten. :confused:

Ik denk hierbij meer aan hooikoorts een van de meest voorkomende allergieën. Dus voor de meeste mensen wel handig om in een BOB mee te nemen.

• Leuk 1

Nu is het bericht op meerdere sites te lezen en bij http://www.SHTFplan.com hebben ze de survival kit eens bekeken en nog wat aanvullingen geadviseerd en natuurlijk gelden de adviezen over wapens alleen voor de VS.

Men vind het wel merkwaardig en stellen er wel vragen bij.

http://www.shtfplan.com/headline-news/they-know-something-why-did-the-treasury-department-just-purchase-thousands-of-survival-kits-for-bank-examiners_12102014

Volgens de berichten komt er $200.000 beschikbaar voor 3800 sirvivalkits= ongeveer $50 per set, wat een zielig BOB-je zal dat worden;)

wat een zielig BOB-je zal dat worden;)

Het hoeft ook niet per se een volwaardige Preppers.nl-Proof™ BOB te zijn en als je het als overheid groot

inkoopt kán het heel goedkoop.

The “kits,” which contain items such as high calorie food rations, emergency water, first aid

supplies and an emergency radio, suggest that the Treasury Department wants their people

to be prepared for scenario where they may be out of contact from officials for 24 – 48 hours.

Er zit dus geen waterfilter in (is vaak één van de duurste dingen in een BOB), maar "Los" water, wat pleisters

(ik zie "First aid supplies" niet echt als een volwaardige EHBO-kit) en een radiootje (kan ook niet echt duur zijn).

Groeten,

QF

Nu ook topic op Xandernieuws:cool: over dit onderwerp de jongens van Xandernieuws kunnen het wel weer extra spannend maken, Neen ik verklap niets:confused: Maar er wordt gerept "over een generatie kunnen duren " "The Walking Dead" krijgt het wel een spannende lading mee.

http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/12/Crisis-nabij-Federale-bankmedewerkers-in-VS-krijgen-survivalkits-van-overheid

Blijkbaar weet de VS met 99% zekerheid dat er iets gaat gebeuren.

Afgelopen jaren hebben ze veel voorbereidingen getroffen, incl het verplaatsen van overheidsinstellingen naar hogere gebieden.

Ik verwacht niet dat de dollar geheel zal instorten want ze verkomen dat met een zeer grote oorlog.

Dan krijgen veel mensen weer werk, en zullen ze minder de straat opgaan om te demonstreren of plunderen.

Een meetje vergelijkbaar met de 2e wereldoorlog.

Ze lijken wel gewoon op een ramkoers te zitten, de geldpersen blijven drukken, en ze laten de staatsschuld fors oplopen.

Blijkbaar maakt het toch allemaal niets meer uit!

Wat kun je nog meer met 99% zekerheid zeggen?

Meteoriet inslag!

Poolshift door de stand van de planeten of een onbekende planeet.

Zonnevlam! (is eigenlijk niet met 99% zekerheid te zeggen)

Zal dit dan ook gaan kloppen?

http://www.thecommonsenseshow.com/2014/04/06/barack-obama-the-last-american-president/

Uit 2009

Poolshift door de stand van de planeten of een onbekende planeet.

nja, de polen zijn wel degelijk aan het rondkruipen hoor :)

(maar dat hebben ze nu eenmaal altijd al gedaan, en gaat traag genoeg dat dieren zich waarschijnlijk zonder problemen kunnen aanpassen, dus boeit weinig)

nja, de polen zijn wel degelijk aan het rondkruipen hoor :)

(maar dat hebben ze nu eenmaal altijd al gedaan, en gaat traag genoeg dat dieren zich waarschijnlijk zonder problemen kunnen aanpassen, dus boeit weinig)

Toch lijkt het er op, dat er ook een versnelde poolshift is geweest in het verleden.

Vandaar dat er diverse steden op 30m diepte in de zee worden gevonden van 4000 tot 20000jaar oud.

Ach in die tijd van het overlevingspakket van de overheid kregen toch ook alle (?) ambtenaren zo'n ding?

Midden jaren 80 kregen ambtenaren in Zuid-Holland kerstpakketten met noodrantsoenen erin, wat een afknapper was dat toen mijn pa thuis kwam met een zware kartonnen doos met blikken erin. alleen de kaakjes waren te eten.

Damnit, zit ik de hele dag te wachten tot ik aan het eind van de dag ook weer is wat kan dumpen op het forum is die @Tom me weer te snel af..

Deze kluit met spammers draait ook gewoon 24-7 door he :p

Toch lijkt het er op, dat er ook een versnelde poolshift is geweest in het verleden.

Vandaar dat er diverse steden op 30m diepte in de zee worden gevonden van 4000 tot 20000jaar oud.

Klopt, ik ben dan ook al een tijdje bezig met oefeningen om mijn adem in te kunnen houden ;:p

Maar zonder gekheid, volgens mij heeft de poolshift daar iets mee te maken.

:rolleyes:

Damnit, zit ik de hele dag te wachten tot ik aan het eind van de dag ook weer is wat kan dumpen op het forum is die @Tom me weer te snel af..

Deze kluit met spammers draait ook gewoon 24-7 door he :p

En ik dacht nog laat ik maar wachten tot het eind van de dag en dan naar bed. Dat was omstreeks 23:30uur. :eek:

Maar toen was het bericht nog niet wijdverspreid op het WWW

Als ik had geweten dat het toch ook via Xandernieuws werd doorgegeven had ik daar op kunnen wachten totdat iemand het dan hier weer dumpt:cool:.

Eigenlijk is het nieuwtje er al weer af op naar de volgende nieuwtjes:) van @Kungfufox

:rolleyes:

En ik dacht nog laat ik maar wachten tot het eind van de dag en dan naar bed. Dat was omstreeks 23:30uur. :eek:

Maar toen was het bericht nog niet wijdverspreid op het WWW

Als ik had geweten dat het toch ook via Xandernieuws werd doorgegeven had ik daar op kunnen wachten totdat iemand het dan hier weer dumpt:cool:.

Eigenlijk is het nieuwtje er al weer af op naar de volgende nieuwtjes:) van @Kungfufox

Ik volg meerdere sites via RSS feeds met Feedly (.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...