Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wanttoknow.nl Vaccinaties


JJ&A

Aanbevolen berichten

Nogmaals, het gaan niet om mijn mening of argumenten en ik heb het over homeopathie. Het is (nog) niet bewezen dat homeopathie werkt, dus waarom zou je er dan gebruik van maken?

 

Overal zit kaf onder het koren, zelf het ik met plas problemen wat jaren Optimax Prostacare , maar uiteindelijk toch kwaadaardig prostaat kanker gekregen, prostaat en twee lymfeklieren zijn verwijderd, het zelf eigenlijk verder nooit iets gehad.

 

Maar ik weet van anderen die zeker baat hebben gehad met natuurlijke middelen.

Mijn maatje onder ander heeft met de overgang een hevige bloeding gehad het de arts in het ziekenhuis had gezegd dat er maar weinig kans was dat ze het zou overleven.

We hebben het zelf moeten doen, met vitamine K Bietensap, en veel lopen, haar HB was maar 1.6 toen ze weer naar huis moest gaan en het zaakje was weer gaan bloeden maar de artsen hadden er geen boodschap aan, ze heeft er één nacht vertoeft, o ja ze ook gecuretteerd 30 links om gesneden en 30 keer rechts om gesneden en dat zonder narcose of verdoving, daar voor was ze te zwak, de assistente van de arts had nog gezegd moet dat zo vaak dokter??? ja dat moet, het bloed spoot er uit, dat heb ik nog nooit zo erg mee gemaakt zei de arts.

 

We hebben veel fouten en onverschilligheid met artsen mee gemaakt het is een verschikking.

 

Groet,

J.J

Ps, ik wil niemand tegen de benen schoppen maar waar heeft de wetenschap ons gebracht, zie de wereld omvattende vervuiling, ziekten en ellende, oorlogen epedemieen, zoveel geld is er gebruikt voor veel onzin, kost vele levens, nog dertig jaar zo verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@JJ&A, dank voor je reactie en linkjes alleen werken van de laatsgenoemden een paar niet. Kun je dit nog even rechtzetten in het bericht of anders aan mij via PM versturen?

 

Bedank voor je vriendelijke reactie, ik zal mijn best doen het weer te achterhalen.

 

Ik heb het al rechtgezet, zie vijf berichten terug

 

Groet,

J.J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anoniem
Ps, ik wil niemand tegen de benen schoppen maar waar heeft de wetenschap ons gebracht, zie de wereld omvattende vervuiling, ziekten en ellende, oorlogen epedemieen, zoveel geld is er gebruikt voor veel onzin, kost vele levens, nog dertig jaar zo verder.

 

Hier ongeveer:

 

http://statline.cbs.nl/Statweb/publication/?DM=SLNL&PA=37450&D1=3&D2=a&D3=0&D4=a&HDR=T,G1,G3&STB=G2&CHARTTYPE=3&VW=G

 

Staat uiteraard compleet los van de kwaliteit van het leven, maar die is naar mijn mening ook wel wat verbeterd in vergelijk met 100 jaar geleden.

 

@Range

Die foute link is zowel letterlijk als figuurlijk fout, dus is volgens mij het corrigeren niet waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ongeveer:

 

http://statline.cbs.nl/Statweb/publication/?DM=SLNL&PA=37450&D1=3&D2=a&D3=0&D4=a&HDR=T,G1,G3&STB=G2&CHARTTYPE=3&VW=G

 

Staat uiteraard compleet los van de kwaliteit van het leven, maar die is naar mijn mening ook wel wat verbeterd in vergelijk met 100 jaar geleden.

 

De kwaliteit is juist van levens belang, liever zestig jaar met een goede gezondheid kunnen genieten onder bijzonder fijne omstandigheden, dan zo'n leven als wij en velen met ons hebben gehad.

Denk na: ziekenhuizen, zorgcentra, bejaardenhuizen, of derdewereldlanden, voedsel tekorten, vele dingen waren anders als mensen alleen werkelijk goed voedsel generaties lang hadden gehad.

 

Deze mensen kunnen van geluk spreken.

http://www.soilandhealth.org/02/0203cat/hunza.dutch.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen tijd wordt het mij duidelijk dat onze voorouderen heel wat briljante ideeën hadden.

 

Dat we nu leven is dankzij de kennis van onze voorouderen.

 

Misschien maar eens terug en ontdekken wat voor technologische vooruitgang we kunnen afschaffen zonder op levenskwaliteit in te boeten.

 

Datzelfde geldt voor vaccinaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaand fragment is afkomstig uit de documentaire One More Girl over het vaccin Gardasil. Dr. Peter Rost, oud-vicepresident van één van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld (Pfizer) spreekt zich uit over banden tussen artsen en farmaceutische bedrijven.

 

Rost schreef ooit: “Het is angstaanjagend hoeveel overeenkomsten er zijn tussen deze bedrijfstak en de maffia. Het enige verschil is dat al die mensen in de farmaceutische industrie zichzelf zien als fatsoenlijke burgers. Maar als ze als groep bij elkaar komen en deze bedrijven runnen, lijkt er iets te gebeuren. Je kunt het vergelijken met de gruweldaden in een oorlog: mensen doen dingen waartoe ze zichzelf niet in staat zouden achten. Als iemand deel uitmaakt van een groep, kan hij dingen doen die hij normaal niet zou doen, omdat de groep zijn daden goedkeurt.”

 

In 2004 wees Rost op geknoei met cijfers bij Pfizer. In december 2005 werd hij ontslagen. Vervolgens schreef hij zijn boek The Whistle Blower, waarin hij onthult welke duistere technieken de farmareus gebruikte om na de overname van het Zweedse Pharmacia meer dan 10.000 werknemers van dat bedrijf te ontslaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dit plaatje: 330850304.jpg.18d851e16ca04d3422a024c9b318a4a1.jpgMijn vraag is dan ook of er ecologische middelen a.k.a. homeopatische producten voor al deze vaccinates ter vervanging. Er zijn een heleboel dingen waar een mens aan kan sterven maar als middelen op basis van ecologie zijn die hetzelfde gewenste effect kunnen brengen dan wat zijn deze?

 

Het geheim dat de homeopathische industrie jouw niet verteld is dat kraantjeswater een mix is van alle homeopathische geneesmiddelen die er bestaan (immers water is in zijn 4 miljard jaar lange geschiedenis in aanraking geweest met elke substantie die er bestaat). Het enige probleem is dat kraantjeswater veel te geconcentreerd is (er zitten bestanddelen in, in concentraties van één druppel in de Atlantische oceaan). Daarom moet je het kraantjeswater verdunnen naar homeopathische concentraties (1 molecule in een volume water de grootte van 10^294 keer het observeerbare universum).

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geheim dat de homeopathische industrie jouw niet verteld is dat kraantjeswater een mix is van alle homeopathische geneesmiddelen die er bestaan (immers water is in zijn 4 miljard jaar lange geschiedenis in aanraking geweest met elke substantie die er bestaat). Het enige probleem is dat kraantjeswater veel te geconcentreerd is (er zitten bestanddelen in, in concentraties van één druppel in de Atlantische oceaan). Daarom moet je het kraantjeswater verdunnen naar homeopathische concentraties (1 molecule in een volume water de grootte van 10^294 keer het observeerbare universum).

 

Kraantjeswater. Klinkt wat zwakjes voor wat het allemaal kan als ik het zo lees. Kun je mij via PM wat betrouwbare linkjes sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verleden week werd dr. Teresa Sievers dood aangetroffen in haar woning in Florida. Ze is maandag begraven. Er zijn nog geen arrestaties verricht. Rechercheurs vertelden buren dat het moordwapen een hamer was.

 

Sievers is niet de enige arts uit Florida met banden met de holistische geneeskunde die in de afgelopen weken dood is gevonden. Sommigen brengen de moord op Sievers in verband met de dood van twee andere artsen. Er wordt gesuggereerd dat de drie alternatieve artsen zijn gedood om ze de mond te snoeren.

 

De artsen Jeff Bradstreet en Bruce Hedendal stierven enkele weken na elkaar in juni. Bradstreet, die vaccins linkte aan autisme, werd op 26 juni dood gevonden in North Carolina met een schotwond in zijn borst. Volgens het rechercheteam heeft hij zelfmoord gepleegd.

 

http://www.nbc-2.com/story/29485995/is-dr-sievers-homicide-tied-to-2-recent-doctors-deaths#.VZ2KWEpUerW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik ben ook niet voor vaccinaties maar als ik die moeder dan hoor zeggen dat haar dochter heel erg moe was en soms al om 22 uur op bed lag....... blijkbaar vind ze dat extreem vroeg. Dat impliceert dat ze normaal later naar bed ging. Voor een kind van 13? Ik zou zo maar aan een burn-out kunnen denken.

 

citaat: Ze lag soms 22 uur op bed.

22uur lang lag ze op bed :D

 

http://http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/sinds-de-vaccinatie-mijn-dochter-heel-erg-ziek-al-vier-jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een senior wetenschapper van de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC heeft toegegeven dat hij en zijn collega’s wetenschapsfraude hebben gepleegd door een verband tussen vaccins en autisme bij zwarte jongetjes in de doofpot te stoppen.

 

De wetenschapper, dr. William Thompson, zegt dat de coauteurs van de studie ‘een vergadering belegden om de documenten die gerelateerd waren aan de studie te vernietigen’. De vier coauteurs zaten bijeen in een vergaderzaal en gooiden alle documenten waar dit verband uit bleek in een grote prullenbak.

 

https://sharylattkisson.com/cdc-scientist-we-scheduled-meeting-to-destroy-vaccine-autism-study-documents/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een compleet onzinargument, er zijn tal van reguliere ziekten, aandoeningen, behandelingen, medicijnen etc die niet opgenomen zijn in de reguliere medicijnenkast. Het is wel heel kortzichtig om je daar aan op te hangen, het maakt je afhankelijk van de farmaceutische industrie, tja als je dat graag wil moet je dat doen. Maar een argument heb je hier niet. sorry kom met iets beters alsjeblieft.

 

Beste Piroska, behoudt je waardigheid, de mens praat en schrijft na dat hij verstand van iets heeft, het leven is een hele ontwikkeling, levens en praktijk ervaring spelen daar bij een grote rol.

Zoals je schrijft met moet nooit alles zomaar alles over een kam scheren.

 

Met verschillende dingen hebben we bijzonder goede ervaringen, met "Optimax Prostacare Capsules" heb ik bijvoorbeeld zeer slechte ervaringen.

Daar in tegen met sint-janskruid (Johannes olie), Molkosan, vitamine K, hebben we bijzonder goede ervaringen, vitamine K heeft mijn vrouw het leven gered, waar het Martini ziekenhuis het ernstig het heeft laten afweten, en het is bewezen dat in de medische wereld meer fouten en ongelukken gebeuren dan in het verkeer, dus zoals is geschreven "onderzoek alle dingen en behoud het goede".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bacterie of virus kan ook niet tegen temperaturen onder het vriespunt dus je kan ook een dag in een ijsbad liggen. /facepalm

 

Wetenschapper kwamen met de stelling dat je je kan laten invriezen en over een tijd zou het mogelijk zijn je weer tot leven te wekken, de mens kan volgens de wetenschap niet zonder bacterie, die vriezen dan toch ook dood???

 

Begraven, cremeren of invriezen? - Henry Sturman

http://www.henrysturman.com/dutch/artikelen/cryonisme.html

12 mei 2006 - Cryonisme: je laten invriezen na overlijden in de hoop op reanimatie in de toekomst. ... Cryonisme kan een oplossing zijn om de tijd te overbruggen tot het ... Als bevroren kikkers weer tot leven kunnen komen, dan lukt dat wellicht .... idee dat mensen in de toekomst uit de dood kunnen worden opgewekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn niet alleen de scholen en kinderdagverblijven, maar zoals nu blijkt uit gebeurtenissen in de staat Texas, gaan ook ziekenhuizen patiënten weigeren die niet gevaccineerd zijn.

 

Austin Regional Clinic met het grootste netwerk zorgaanbieders heeft in centraal Texas, heeft bekendgemaakt dat ze kinderen die niet gevaccineerd zijn niet zullen toelaten.

 

Op hun website staat onder andere het volgende:

 

De artsen en personeel van Austin Regional Clinics ondersteunen vaccinaties. Als u niet van plan bent om uw kind te laten vaccineren dan hebben wij liever dat u ergens anders naartoe gaat. Wij willen niet dat de rest van de patiënten het risico heeft een ziekte op te lopen die door vaccinaties is te voorkomen”.

 

Verder hebben ze een persbericht de deur uit gedaan waarin staat dat ouders die niet bereid zijn om zich aan het voorgeschreven vaccinatieprogramma te houden een arts moeten zoeken buiten het ARC.

 

Datzelfde ARC heeft een lijst met voorgeschreven vaccinaties waar kinderen voor hun eerste verjaardag maar liefst 21 inentingen hebben ontvangen.

 

Dan is het ARC zo slim om in hun documentatie te zeggen dat ouders misschien verward zijn over de gevaren van vaccinaties door desinformatie in de media en vooringenomen websites.

 

Misschien vinden ze het bij ARC vooringenomen als je erop wijst dat het Amerikaanse compensatieprogramma voor vaccinaties (National Vaccine Injury Compensation Program) inmiddels in het geheim al zo’n 3 miljard Dollar aan schadevergoedingen heeft uitgekeerd aan mensen als gevolg van dood of letsel door vaccinaties.

 

Fel tegenstander van vaccinaties, auteur Jon Rappoport , zegt dat door de nieuwe wet in Californië gouverneur Brown in feite het startschot heeft gegeven voor genetische veranderingen voor alle komende generaties.

 

Onderzoek heeft uitgewezen dat giftige stoffen die onder andere in vaccinaties voorkomen niet het DNA als zodanig veranderen, maar er wel voor zorgen dat bepaalde genen “aan” of “uit” gezet worden.

 

Dank je wel,

 

Daar om ben ik dit onderwerp begonnen er zijn vele voorbeelden dat vaccinaties het vaak fout doen, wij zijn de zestig gepasseerd hebben vroeger ook inentingen toegediend gekregen onze generatie draagt nog steeds de gevolgen daar van.

Kwik zat er volgens mij ook in.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...