Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waterdichte Zip bags


Gast

Aanbevolen berichten

Even een Tip voor hen die er zelf nog niet zijn opgekomen.

Deze waterdichte Zipbags zijn ontzettend handig voor in het boven compartiment van je rugzak.Oa Saracen/Sting(Ray) modellen.

Zakjes zijn vast te zetten aan de binnenzijde met het veerklipje.Dit voorkomt dat de helezooi eruitvalt.Mochten ze eruitvallan dan hangen de zakjes nog aan jou buitenkant te HANGEN:o

met alle Inhoud er nog in.Ze zijn van redelijk dik plastic dus ze kunnen wat hebben.

waterdichtezakjes-1-.jpg.72ac33de8744282686bb84158115fc5e.jpgwaterdichtezakjes-3-.jpg.9678b6540c8e51a5c41c785a27e91430.jpgwaterdichtezakjes-2-.jpg.9d7e57c48e176f74bba53bcd2fba7e1c.jpg

 

http://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=3630

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Toevallig heb ik ze zien staan toen ik zelf een bestelling bij Militaria4You deed.

Ik heb ze niet besteld omdat het kruis er op staat. Die wil ik niet hebben op gear waar geen medische spullen in zitten. Dit om verwarring te voorkomen.

Zijn het stickers die er af kunnen of is het gedrukt?

 

Het zijn geen stickertjes.Maar door er een rond zwart of andere kleur sticker over heen te plakken of met een watervaste stift overheen te gaan is het probleem toch opgelost.:o

Ik heb mijn EHBO spullen ergens anders inzitten,zodoende kan er geen verwarring zijn.Ik weet waar ze zitten.Daarom heb ik ook geen bezwaar tegen dat Rode kruis:).

Daar komt nog bij dat ze doorzichtig zijn.Je ziet dus in 1 oogwenk wat er inzit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe maakt het niet uit inderdaad.

Waar het mij om gaat is dat iemand anders in geval van nood niet door de verkeerde spullen gaat zoeken en zo onnodig tijd verliest.

Maar iderdaad, een stikkertje er over en klaar.

Bij mijn volgende bestelling maar even een paar meebestellen ^_^

 

Voor wat betreft wanneer iemand anders jou EHBO moet zoeken.Had ik ook al aan gedacht.Daarom heb ik doorzichtige Zip bags gezocht.En gevonden.

Ik heb er al verschillende gehad,maar deze zijn het sterkst tot nu toe.

Alhoewel die Zip's zelf niet oneindig meegaan.Open/dicht Open/dicht het slijt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat betreft wanneer iemand anders jou EHBO moet zoeken.Had ik ook al aan gedacht.Daarom heb ik doorzichtige Zip bags gezocht.En gevonden.

Ik heb er al verschillende gehad,maar deze zijn het sterkst tot nu toe.

Alhoewel die Zip's zelf niet oneindig meegaan.Open/dicht Open/dicht het slijt natuurlijk.

 

Het mooiste vind ik een apart compartiment met een rood label ofzo. Dan is voor iedereen duidelijk dat er iets belangrijks in zit.

Ik kan me van ITS tactical ook strips herinneren waar je de spulletjes op elastiek bevestigd. Het uiteinde van de strip steekt dan uit de rits. Deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu bij de ikea ook ziplock baggs, die zijn wel wat simpleler maar zijn ook prima.

 

Ik heb ze mee laten brengen door mijn zus.2 formaten in 1 doosje.Waardeloze dingen.We gebruikten ze voor het vlees voor de Fretten.

Ze lekken(Laten waterdoor.Dit bemerkte ik bij het ontdooien.En als er water IN kan dan kan het er ook UIT.Zodoende voor slechts enkele dingen geschikt.

Ik weet niet meer wat ze kosten.

Je moet gewoon een Heavy Duty vorm hebben.Met een echte vorm van Rits of dikkere sluitstrips erin 3 dubbel of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze mee laten brengen door mijn zus.2 formaten in 1 doosje.Waardeloze dingen.We gebruikten ze voor het vlees voor de Fretten.

Ze lekken(Laten waterdoor.Dit bemerkte ik bij het ontdooien.En als er water IN kan dan kan het er ook UIT.Zodoende voor slechts enkele dingen geschikt.

Ik weet niet meer wat ze kosten.

Je moet gewoon een Heavy Duty vorm hebben.Met een echte vorm van Rits of dikkere sluitstrips erin 3 dubbel of zo.

 

Grappig,

 

Ik zweer bij de ziplocks van de Ikea.

Zijn stevig, scheuren niet, lekken niet en zijn de beste die wij ooit hier in huis hebben gehad.

(En dat waren er een hoop)

 

Ik denk dat je een slechte batch hebt gehad iets andere kan ik mij niet voorstellen.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig,

 

Ik zweer bij de ziplocks van de Ikea.

Zijn stevig, scheuren niet, lekken niet en zijn de beste die wij ooit hier in huis hebben gehad.

(En dat waren er een hoop)

 

Ik denk dat je een slechte batch hebt gehad iets andere kan ik mij niet voorstellen.

 

Greener

 

Ik durf het niet te zeggen?

Misschien dat ze niet tegen heet water kunnen.Ik leg ze met inhoud in heet water om de inhoud los te weken(Ontdooien)

Als ik ze er dan uithaal dan zit er veel te veel water in.Het is geen vlees vocht:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...