Ga naar inhoud
GENEGEERD

Woodland Pouch voor Radio.richtkijker ?


Gast

Aanbevolen berichten

Heb onlangs een Woodland pouch van een kennis gekregen.

Ik weet bij god niet waarvopor bestemd.De Stevige rits loopt van boven naar onderen en kan met strookje vast gezet worden door Drukker.Dit om ongewilt opengaan te voorkomen.

De meeste special vervaardigde tassen dragen geen NSN!Er zitten twee grotere opberg vakjes aan de binnen kant.1 met Velcro strip.Net erachter voor ....Handleiding? en aan de zijkant nog een reeks kleinere voor buisvormige spullen.

Zoals deze.Nu kan het van een Kijker zijn(Nacht of richt of Combinatie van beide.Maar ook een veld telefoon?Radio pouch.

De maten zijn 39 Hoog x 18 Br x 12 Diep met een gewicht van 405 Gram.Best wel een flinke tas.Met een gevoerde waterdichte laag.Schokdempend!

Hij is ook zoals te zien is op de foto aan een Koppel/ harnas enz te bevestigen.Maar ook gewoon over de schouder met de riem.

 

Army-poutch-5-.jpg.5c072ea170b056d6b4dc9efbc7977622.jpgArmy-poutch-4-.jpg.d684e5a772a0e965c00118f169e0af11.jpgArmy-poutch-3-.jpg.9a46b57f4f40d59456743db2e1e1dc1a.jpgArmy-poutch-2-.jpg.4410e4f74942a5d43633549affa969b2.jpgArmy-poutch-1-.jpg.4924df7fec237d882eaa7c2175fae7d6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb nu veel militaire tassen en van diverse legers ( landen ) . Maar dit tasje mis ik nog in mijn collectie .

 

Jammer dat ik een Tasjes tik heb:)Vooral tassen(Jes) die weinig voorkomen en nog enigzins volume hebben.

Anders had ik het graag verkocht of geruild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is het foudraal van een Helderheidsversterker (HV) van het type Kyte (minimi) of Munos (diemaco/colt).

 

 

 

 

De hier eerder genoemde HV-mag is hier veel te groot voor en zit in een heel ander soort tas.

 

Nazdrovje het lijkt mij inderdaad voor een HV kijker te zijn.Er zitten namelijk opbergmogelijkheden in voor 2 reserve paar AA batterijen.En De Munos werkt op 2 AA batterijen.

 

Bedankt voor de juiste verstrekking van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fubar vroeger als soldaat werkte ik er dagelijks mee. In de juiste omstandigheden zijn het prima kijkers, tenzij er mist of regen is. Dan heb je er eigenlijk niets aan.

@frans81 je gelooft me niet? Fijn dat je het even bevestigd.

 

Ik geloof jou juist wel:)

Waarom denk je dat ik dat niet doe wat geeft jou dat vermoeden:confused:?IK heb even dat stukje op BOEKJEPIENTER Munos.jpg.c19aee8c6317646646bc3eba61f4ea38.jpg

gelezen en daar zag ik dat die MUNOS op AA batterijen werkte!En zoals te zien in mijn de Tas zitten er mogelijkheden om twee paar reserve in te doen.

Wie ben ik om iemand met Info niet te geloven?

Wanneer ik 100% zeker wist en bewijs hiervoor had ..Ja dan zou ik het netjes vermelden(Zonder beledigend te zijn) dat ik twijfel aan de verkregen Info..

 

Hierbij een afbeelding van een Kite L8A2 night vision scope.Kite_sight_zpsc5ec557a.jpg.d42b55fbf40574b90bdee82355abb38f.jpg

Bedoel je deze ?

 

Helaas heb ik nog niets kunnen vinden waarin te zien is dat zo'n tas als inhoud een kijker heeft.Maar met zo'n koffertje(Zie Kite model) rond sjouwen lijkt mij ook niet logisch.Ze laten altijd foto's zien van Kijkers zonder militaryPouch maar (Soms wel) met soft Case./koffer

 

Bedankt voor de Info.En ja ik geloof jou:oDaarom heb ik de teks even aangepast in bericht van gisteren 16.22 U

 

Gr Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...