Ga naar inhoud
GENEGEERD

Pouch van motorjas


Tjekker

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Het kan natuurlijk wel een mij liggen en aan mijn Vlaamse In gesteldheid maar ik weet niet wat een ,, touch ,, is . Ben wel al eens bij mijn vriend G. langs geweest maar die vertelde mij dingen over dikke en dunne darmen waarvan mijn koffie opeens niet meer smaakte .

Dus als je mijn ( ons ) nader kan inlichten zijn we enorm blij .

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan natuurlijk wel een mij liggen en aan mijn Vlaamse In gesteldheid maar ik weet niet wat een ,, touch ,, is . Ben wel al eens bij mijn vriend G. langs geweest maar die vertelde mij dingen over dikke en dunne darmen waarvan mijn koffie opeens niet meer smaakte .

Dus als je mijn ( ons ) nader kan inlichten zijn we enorm blij .

Een pouch is een zakje om dingen in op te bergen, meestal met een veter aan de bovenkant om het dicht te trekken zodat er geen spullen uitvallen ;)

 

Edit: Stuudje was me al voor :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe maak je vervolgens het leer aan elkaar vast?

Heb je hiervoor speciale gereedschappen of ben je in het gelukkige bezit van een hele goede naaimachine ;-)

 

Hi all,

Al en tijdje bezig met leer van oude motorjassen die ik opkoop op

rommelmarkten.

Nu geïnspireerd door een filmpje hier op een forum, bezig een pouch te maken voor opbergen

van kleine vuur aanmaak spullen. Hier vast de begin fase. Meer volgt deze week.

 

IMG_1944.JPG.d66a1f4879b30e186ce5af71104903e0.jpg

 

IMG_1945.JPG.08e5910fe1363581f7ac587136b9909d.jpg

 

grtz/Tj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hiervoor speciale gereedschappen of ben je in het gelukkige bezit van een hele goede naaimachine ;-)

Nee, slimheid ;)

Je naait de randen aan elkaar en dan trek je hem binnenstebuiten. ;)

 

@Tjekker: leuk project, als ik jou was zou ik investeren in een goede schaar,

Met een schaar als dat krijg je, bij leer en spijkerstof, gauw pijn in je handen.

 

Groeten,

 

QF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, slimheid ;)

Je naait de randen aan elkaar en dan trek je hem binnenstebuiten. ;)

 

@Tjekker: leuk project, als ik jou was zou ik investeren in een goede schaar,

Met een schaar als dat krijg je, bij leer en spijkerstof, gauw pijn in je handen.

 

Groeten,

 

QF

 

Dir keer met gaten in de randen en dan een lederen koord erdoor.

Zal wat fotos posten als ik verder kom.

 

Die schaar is ok voor dit dunne leer, ik heb nog zwaardere voor tuigleer.

 

Wil ook eens kijken naar inderdaad een naaimachine voor leer. Via de veiling van een inboedel

van een schoenmakerswinkel, komt er nog wel eens wat langs.

 

Amazing wat je aan leer kan kopen op rommelmarkten. Dit komt uit een lange lederen motorjas (Gelbro solex ofzoiets)

die je dan voor 5 euro kan meenemen! Ook op MP staan er veel bijv.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/kleding-motorkleding/m869822272-lange-bruine-leren-jas.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr

 

gr/Tj

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jouwe is Grieks? "Doe wat je wilt", of zo?
Grafschrift van Jim Morrison. Op het graf staat de Griekse tekst κατα τον δαιμονα εαυτου. Er zijn meerdere vertalingen mogelijk. In het Oudgrieks is de strekking iets in de trant van: Trouw aan zijn ziel.

In het Nieuwgrieks is de vertaling Hij schiep zijn eigen demonen

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Geert, dat heb je goed opgemerkt :D

 

Zou het komen dat je zo scherp bent, omdat je geen kant op kunt vanwege je operatie......owwww misschien wel de narcose die nog na werkt :D

 

 

 

 

 

Dat is nie goed he jongen ge moet dat al onthouden .

Maar het gaat hier toch over dat tasje in leer he . Hoe zou @lewieke dat noemen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...