Ga naar inhoud
GENEGEERD

Luchtontvochtiger voor in de auto(camper) en andere mogelijkheden


JJ&A

Aanbevolen berichten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JJ&A Bekijk Berichten

 

https://www.conrad.nl/nl/thomar-auto-luchtontvochtiger-zwart-855975.html

ThoMar Auto luchtontvochtiger trekt de vocht als een magneet uit de lucht 2 x 500 cc opname, dus goed voor een Liter.

De zak word voelbaar vochtig, aan de onderkant is een beschermende vlies daar door drinkt de vocht niet door naar beneden.

Productspecificaties;

Breedte: 160 mm

Uitvoering: In 6 delen splitsbaar

Inhoud: 1 paar

Hoogte: 30 mm

Lengte: 460 mm

Kleur: zwart

Vochtigheidsopname: 2 x 500 cc

 

Het zou ook te gebruiken zijn om fruit te drogen, hebben wij niet geprobeerd.

Gebruik je fantasie en je ziet veel meer mogelijkheden, maar dat is met veel dingen zo.

 

Groet,

J.J

Zak luchtontvochtiger

Gebruiksaanwijzing.

LUCHTONTVOCHTIGER VOOR IN DE AUTO

Zodra het plastic zakje wordt geopend, wordt de luchtontvochtiger geactiveerd.

Deze begint dan als een magneet het vocht in de auto aan te trekken en te absorberen.

Gebruiksaanwijzing: Plaats de luchtontvochtiger op een centrale plek in de auto.

Hiervoor is de beenruimte aan de bijrijderszijde of achterin het meest geschikt.

Het gebruik van plak klitteband is raadzaam dan ligt het teminste vast,

en zorgt niet voor gevaarlijke toestanden tijdens het rijden.

Voor gladde oppervlakken moet ook het tegenstuk worden gebruikt. Trek in dat geval de

folie van de kleefstrip en plaats de luchtontvochtiger op een gladde, droge en stofvrije

ondergrond. Het klittenband blijft beter op de gladde ondergrond zitten, als het de eerste

uren na het aanbrengen niet wordt belast!

Na de maximale werkingsduur van 3 maanden kan de luchtontvochtiger worden

geregenereerd en opnieuw worden gebruikt. Laat de luchtontvochtiger daartoe op de

verwarming (ca. 2-3 uur), in de magnetron (max. 10 minuten op 250 W) of in de oven

(max. 10 minuten op de laagste stand) drogen. Voor een optimale werking adviseren wij om

de luchtontvochtiger maandelijks te regenereren. Vergeet niet het klittenband van tevoren

te verwijderen!

Waarschuwingen: Buiten bereik van kinderen houden. De luchtontvochtiger niet

openen.

BELANGRIJK! Op een droge ondergrond leggen.

LET OP! Zorg er voordat u wegrijdt voor dat de luchtontvochtiger veilig

opgeborgen is en geen gevaar voor de inzittenden vorm. Niet in de beenruimte van de

bestuurder of op een andere plek leggen waar de luchtontvochtiger de bestuurder kan

belemmeren. Niet zonder toezicht in de oven of de magnetron laten liggen.

 

Fouten? ja dat kan.

 

Bedankt Jeroen, blijf uitzien naar jou tips, nog Sorry dat het even mis ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
In mijn busje staat er zo een uit de action . Het ding kost 2 maal niets de vullingen nog minder . EN het werkt . Elke week giet ik tot een dl vocht weg . Water zou ik het niet noemen en er zeker niet van drinken .

 

Die van de action werkte bij mij voor geen meter, misschien omdat ik te weinig rijdt en het vocht dan onvoldoende in de lucht terecht komt.

Zie ook: http://preppers.nl/forum/threads/8084-Vocht-in-de-auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn oude auto nog had stond daar gewoon een Bison vochtvreter achter de voorstoel. Werkt prima en als er weer een keer een kortingsactie was kocht ik 5 kilo navulling. Nu heb ik een nieuwe auto en die beslaat nog meer dus ook daar komt binnenkort weer een Bison vochtvreter in. Het nadeel van dit soort zakjes is dat je ze op enig moment weer uit je auto moet halen om in huis te drogen en dan doen ze hun werk niet, vergeet ik ze weer enzovoorts. Dus zoals @Geert, een gewone vochtvreter doet het prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn oude auto nog had stond daar gewoon een Bison vochtvreter achter de voorstoel. Werkt prima en als er weer een keer een kortingsactie was kocht ik 5 kilo navulling. Nu heb ik een nieuwe auto en die beslaat nog meer dus ook daar komt binnenkort weer een Bison vochtvreter in. Het nadeel van dit soort zakjes is dat je ze op enig moment weer uit je auto moet halen om in huis te drogen en dan doen ze hun werk niet, vergeet ik ze weer enzovoorts. Dus zoals @Geert, een gewone vochtvreter doet het prima.

 

Heb jij geen airco in je nieuwe auto?

Dat is de reden waarom ik graag een airco in m'n Pandaatje wilde, hou je de boel lekker droog mee. Heb hem nog niet hoeven te gebruiken tegen het vocht tot nu toe. Terug van Hongarije naar NL kwam hij wel goed uit met alle natte gear in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...